Chapter Five.

5 3 0
                                    

Night⊖

لەناو دارستانەکەدا لەشوێنێکی دیاریکراودا .
لە شەوێک کە تاریکای خاوەنی بوو. بێدەنگیەکی مات هەبوو.
کچێکی 11 ساڵان ڕاهێنانی دەکرد  . بۆسەرەوە بۆ خوارەوە ، ڕاست، چەپ، کونای ، شیروکێن.
کچەکە بەتەواوەتی لەناو جیهانی ڕاهێنان کردن بوو بێئاگا لە دوو چاو کە بەناو ڕۆحی دا تێکەڵ بوون.

" تەنها یەک تۆپی ئاگرینی تر" ساکورا ووتی و هەندێک جوتسوی دەستی کرد و دەستی لەبەردەم دەمی دانا هەناسەیەکی قوڵی هەڵکێشا و بەهەموو هێزی  ئاگرەکەی ناو سنگی هێنایە دەرەوە.

" Fire ball jutsu : flame flower!!" ساکورا هاواری کرد و لە لێویەوە ئاگرێکی زۆر هاتنەدەرەوە ئینەر لەڕێگەی چاوەکانی ساکوراوە سەیری ئاگرەکەی بەردەمی کرد.

ئەم کچە هێزێکی زۆری هەیە، دەتوانم ئامانجەکەی خۆم بەدیبهێنم.' ئینەر لەناو مێشکی خۆی ووتی.

" ساکورا ئەوەندە تەواو بۆ تۆپی ئاگرین ئێستا سەد شناو بکە و دوای کار لەسەر تای-جوتسوەکەت دەکەی"  ئینەر ووتی و ساکورا لەوەڵامدا سەری بە واتای بەڵێ جوڵاند و دەستی کردەوە بە شناو کردن...

´'´' new day´'´'

بەنزیکەی دوو کاتژمێر دەبێت کەوا تیمی حەوت لێرە وەستاوونو کاکاشی'ـیش بەهیچ جۆرێک نیشانەی خۆدەرخستنی نیشان نەداوە.

" یا. کاکاشی-سێنسێ  بۆچی هەر نەهات.⁉ " ناروتۆ ووتی.

" لەوانەیە جۆرێک بێت لەو کەسانەی که درەنگ ئامادە دەبن. ڕۆژی پێشتریش هەر درەنگ هات. " ساکورا ووتی و ساسکێ سەری بە واتای بەڵێ جوڵاند.

' ساکورا، تۆچی دەزانیت.⁉' ساسکێ لەناوی مێشکی خۆی ووتی .

" بەیانیتان باش قوتابیەکان." کاکاشی لەناکاو دەرکەوت کە وای لە ساسکێ و ناروتۆ کرد بازێکی بچووک بدەن .

" هــێی تۆ لەکوێ بوویت.؟!!!" ناروتۆ بە هاوارەوە ووتی بە کاکاشی.

" ئەمڕۆ دەست بە تاقیکردنەوەکە دەکەین " کاکاشی ووتی وە پرسیارەکەی ناروتۆی بەبێ وەڵام هێشتەوە . کاتێک دوو تۆپی بچووکی لە گیرفانی دەرهێنا و سەیری قوتابیەکانی خۆی کرد.

" ئێوە دەبێت ئەم تۆپە لەمن ببەن پێش ئەوەی کاتی نیوەڕۆ بێت." کاکاشی ووتی.

" بەڵام لێرە تەنها دوو تۆپی لێیە."ٚ ناروتۆ ووتی.

"  ئێمە دەبێت شەڕ لەگەڵ تۆ بکەین و تۆپەکان بەدەست بهێنین ئەوەیشی تۆپەکەی بەدەست نەهێنا دەبێت ببەسترێتەوە و هیچ خواردنێکی پێنادرێت . ئەگەری هەیە تەنانەت دووبارە بیگەڕێننەوە بۆ ئەکادیمیاکە.ئایا من ڕاستم.⁉" ساکورا ووتی.

Into a new pathWhere stories live. Discover now