Darawaza per zor se dastak huii .. Lakin wania usko nazar Andaz krti Apne mobile main masroof rahi... Waniaaaa ami Jaan chela ker bolii...waniaa aik dumm cheekhte huay uthiii .. Ami Ami darwazay ko chorayy..yh dekhein mera admission wakalat mn hogya hyy.. kyaaa waqaee Ami ne muskaraht se wania ka chehra chuma or darwazay Ki taraf barh gai...KYa hal ha chachi jaan aj bht muskara rahi hay..sameer kesy ho bachy??.. main to thek hun..chachi jaan ap btaye??
Han beta main b theek hun..mubarak ho tumhe..
Kis bat ki chachi jaan??
Wania ka wakalat mn admission hogya hay
Sameer ke chehry per sard se muskaraht rawa huii..
Mubarak ho wania..
G Shukria sameer bhaii..
Kabse start ker rahi ho university jana??
G sameer bhai jald he inshallah..
Bat sunlo mere gor se..
G sameer bhai??
Sameer aik dfa chachi ka chehra dekhta or aik dfa wania ka..
Humre khandan ki larki ho humari ezt ho .. university ke mahool mn mat dhal jana or udr ke larko se dosti mat krna..
Wania ko sameer se khouf mehsoos hua
Gg sameer bhai theek hay..
Sameer beta tum betho main tumhre lia chaye ka intezam krti hun..
G chachi jan shukria..
Chachi jan kitchen mn chalay gai.. wania apne kamre mn janay lagi to sameer ne uska hath pkr lia..
Sameer Bhai yh ap kya kr rhy hain
Wania ki khubsurat shafaf kali ankhon main aik dar sa nazar aya..
Larki tum muje is trh bhai nahi kaha kro mn tumhra bhai nai hun..
Lakin mn bachpan se apko bhai he kahti hun..wania ne masomiat se kaha..
Larki muje guusa mat dilwao ayi samaj tumhe..
Chachi jan kitchen se bhr niklti hath mn chahye ka cup la rhi thi..
Sameer ne wania ka hath chor dia..
Or kamre ki trf bhaag gai..
Ajeeb bdtamiz insan ha..isne mera hath kesy pakra..anay do baba ko rat ko inko apne ghr he nai anay dun gi..wania gusay se dill main sameer ko bura bhala kehti hui boli..
Naseer sahab ap agye??
Han mn agya hun bachian kidr hain?? Beygum?
Baba kesy hain ap wania ki bari bhen ne salam khte huay kaha..thek mere bachi wania kidr hay..baba pareshan krdia ha is lrki ne iska mood pta nai kab khrb ho jata hay..
Naseer sahab ki 2 betian thi wania or maha..maha Bari or smjdar..Jab ke wania choti or zidi..naseer sahab ki 2 betia inthai khubsurat thi...Jo dekhta dekhta he reh jata
Naseer sahab aik khushkhabri hay apke lia..apki choti beti ka admission b wakalat mn hogya hay..AJ usko mail ai thi university ki trh se kal wo prso se university join kr rhi hay mashAllah..
YOU ARE READING
Ahtram_E_ Ishq
RomanceYah aik asi story hay jis mn Apko nafrat se muhabat tak ka Safar...love ..drama.. Romance..or revenge dekhne ko mily ga..Jo ke mn apne Andaz mn pesh kru gi..