Wania tumhe ghr kesa lga..wania ne khamoshi see mukhtasar sa juwab dia..acha ha..ibrar khan wania ko pura ghr dekhata gaya..wania khamosh rhi..wania yah humra kamra.. subse bara or aleshan kamra dekhte wania..ke muh se srf bht khubsurat ha nikla..mere jan idr dekho mere trf..ibrar khan ne waniaa ko apne smne khara kia..wania ne chehra dusri trf krlia..muh sidha kro..ibrar khan ne uska chehra pkr ker apne smne Kia..nahi..wania ne rukhy andaz se na mn juwab dia.. phr chehra dusri trf pher lia..acha suno to..ibrar khan aik ghutna nichy kia betha gya..or apni pocket se aik khubsurat sa necklace nikala..yah mere jan ke lia..muje nahi chahiya..wania ne phr rukha sa juwab dia..acha sorry..plz man jao na..Mera nahi guzara tumhre begr..plzz mere zindagi..ibrar khan wania ke dono hath pkry zarmeen per ghunto ke bal betha tha.. wania b uske sath zameen per beth gai..ibrar..hm?? Wania ibrar khan ki ankhon mn dekh rhi thi...muje tumse muhabat hogai hay..I love you so much..wania yah khty he Ibrar khan ke galay lag gai..ibrar khan muksrt liye wania ke gal ko chumta.. pocket see necklace niklta wania ke galay mn pahnata..myje tumse tumse zada muhabt hay..mn srf tumse muhabat nahi krta...tumhre ishq mn sans leta hun..ibrar khan wania ke kaan mn khta uski gardan ko chumta..apne samne khara kia..ibrar khan yah ghr kska hay bht khubsurat hay..yah ghr tumhra or mera hay..hum jaldi idr shift hojye gy..waqaiii yah ghr humara hay..wania phr se ibrar khan ke galay lag gai..yah bhtt khubsurat hay.. muje yah ghrr bhtt bhtt psnd aya thnkuu..and I love you so much..bss kroo ku meri niyat beyeman kr rhi ho.. ibrar khan wania ke hatho ko chumta usko bhr lawn mn le aya..udr bht khubsurat phoolo se saja table majood tha..betho idr..mn tumhre lia kuch le ke ata hun..ibrar khan wahi phoolo ka dasta le ke wania ko deta hay..mere flowers..ibrar khan muje red roses bht psnd hay..ab JB tum bhr jao gay mere lia yah flower le ke aya krna ai smj tumhe...hn theek hy... Janan or kuch?? Ibrar khan ne muskarty huay kaha.. chalo ab room mn Chal ke rest krlyy..thak gai hogi tum ..ibrar khan ne aik sharart bhari muskraht se wania ko dekha..nhi mn to nhi thaki ...wania hatho mn pkry phoolo ko masroof andaz mn hatho se khel rhi thi... Nahi tum thak gai ho..chlo room mn ..warna subke smne utha ker le jao ga..ary nhi nhi.. wania Foran nafi mn ser hilny LG gai.. chlo ao phr ibrar khan wania ka hath pkry apne room mn le aya.. or darwaza bnd krdia..wania gor se kmry ko dekhny lag gai..ibrar khan myje aik bt puchni hy...wania aik tasveer ko dekhty huay boli Jo ke kpre sath dhaki hui thi... Abhi koi sawal nhi..ibrar khan wania ka hath chumty usko apne sath bed per bethaty ..uski gardan per apne jazbat ka izhar kr rha tha.. wania ko Apne jism mn garamaht or dharkan teez Hoti mehsoos hui..wania ne apni ankhein bnd krli.. ibrar khan ne wania ko bed per letya or Bari Bari uske chehry ke har nukash per apni mohar chorta gya.. wania mere Jan .. wania sakhti se ankhein bnd kiyee..hatho se kas ke ibrar khan ki shirt pkryy huay thi.. ibrar khan apni hasi daba gya..aryy pgl relax hojao..agr nhi ready to its ok..wania ne ahsta ahsta ankhein kholi..ibrar khan kehke lga ker hasta uske sath lait gya...
Hans Ku rhy ho..janan tum bhtt pyri ho.. ibrar khan phr hans para..zada hanso nhi..wania uth ker Beth gai .. I love you ibrar khan ne wania ke Nak ko dabaty huay uska hath pkr ker chumne LG gya.. wania ne sharmaty huay apna ser ibrar khan ke seeny per rakh diya..or uske uper beth gai..I love you more ibrar khan ..ibrar khan ne Apne bazu uske gird hayal krliye..ibrar khan ?? Wania ne chehra uper krke dekha to ibrar khan ki gehri sanso ki awaz ai.. ibrar khan sou rha tha...wani ne muhabat se uske chehre ko apne hatho se chua or uske honto per apne hont rakh diye..or dubara uske senay per ser rakh dia..
Maha karwat badal rhi thi..usko neend nahi a rhi thi..phone ring hua..is wqt kska phone ho skta hay..maha ne call attend ki..maha bachy kidr ho tum..hum ghr wapis agye Hain..baba mama maha khushi se khti..mama mn wania ke ghr hun..mn a ker Apko sub kuch btao gi.. mn a rhi hun..maha abhi wqt dekho bacha ab subha ajana..rat ke 2 baj rhy the..nahi mama muje abhi ana hay...bacha Subha a jana ab wqt nahi ha..theek ha mama mn aju gi..maha ko pta lg gya yah sub ibrar khan ne kia ha..maha bht khush thii..uske waldein sahi slamt ghr pohanch gaye..usne ibrar khan ko phone krna chaha..nahi is wqt munasib nahi..wo wania ke sath hoga..subha wo aye ga us se mil lun gi..maha nee uth ker apna chehra sheeshy mn dekha..hont halka sa suj gya tha.. jidr hamad khan ne thapar mara tha..ghatia shakhs...maha apne hont per hath rkhti..tesh bari nighan se Hamad khan ki lagi hui kmry mn tasveer dekh rhi thi.. khubsurat nakush..uncha kaad..ghani muchein..or ibrar khan jesi ankhein or eyebrows halki halki jurii hyi...yH shkhas jitna khubsurat lgta hay..utna he ghtia dill ka malik ha... Maha nzry pherti washroom gai or wapis a ker bstry per lait gai..usne mehsoos Kiya bstry per koi majood hy..maha ne jldi se uth ker pas para sheeshy ka glass utha ker pas majood shks per de mara...ahhh pgl lrkiii kisi ke wo glass hath per lga hoga...maha ne light on ki to ..hamad khan aik sada se shirt mn or trouser mn tha apna hath dekh rha tha..or aik nzr maha ke serapay per dalii.... Bikhry baal.. khubsurat ankhein jo rou rou ker lal ki hui thi..safed gandmi rang...or wania jesi mushahbat..kala sada libas jis mn wo bht nikhri nikhri lg rhi thu..hamad khan ki nazar uske sujy huay hont per gai..or dill mn khud ko kosa..tum mere kmry mn kya kr rhy ho nikloo yaha se.. maha ne khud ke uper hamad khan ki nazar mehsoos krte apna dupata dhunda..JB dupata na mila to kamble khinch ker khud ke uper le lia...Hamad khan ne glass pkr liya tha ..jski waja se uske srf halka sa lga hoga..tumne mere hath per glass mara..pgll hogai ho..or yh mera Kamra hy..or yha per majood Har cheez mere hy.. tum b .. Hamad khan ne uske uper nazar ghumty huay kaha... Muje is kmry mn he ni rukna..maha bhr jany ke lia darwaza kholny lgi to..hamad khan ne darwazy per hath rakh ke rok dia..mere mrzi ke begr tum hil b nhi skti..hamad khan maha ko bazu mn uthty bstry per phatakte andaz mn khud b bed ke uper agya.. maha pichy ko hoti chly gai..dur raho mujse...maha pichy jati kB kinaray per pohanch gai ..hath phselny se wo geerny lgi to..hamad khan ne uske hath se usko pkr lia..chor dun?? Hamad khan ne hasty huay pucha..hn chor do..maha ne gusay se hn mn juwab diya..theek ha ..hamad khan ne jhatky se uska hath chor ker phrse pkr lia..maha ankhein bnd kiyee..hamad khan ka hath sakhti se pkr gai..hamad khan ne usko upr khincha...to maha hamad khan ke bch mn baj gai.. maha ki ankhein hamad khan ki ankhon se takrai ..maha usko dhkelti huay nichy utrny lgi to hamad khan ne usko zor se pkrty apne uper leta lia..choro myjee tum ghatia insan.. choru ga to ab zindagi bhar nhii...Ku K ab tum zindagi ban gai ho.. maha zbrdsti us se picha hona chaha lkin ho ns saki..asy he rat guzar gai...maha neend ki wadio mn gum hogai ..
Subha ke takreeban 9 bjy hongy wania ki ankh khuli..to usne khud ko ibrar khan ke nichy paya..apne jism per uska bhari jism mehsoos kia..wania se hila nahi ja raha tha.. mota hathi kahi ka kitna bhari hay..sans nahi Lia ja raha.. ibrar khan uthoo wania ne ibrar khan ko hlki se awaz de..ibrar khan bht gehri neend mn soya hua tha..wania ibrar khan ke nichy se khiskty huay uth gai..bhari wazni insan..wania ne almari khol ke dekha to udr phly se he kpry majood the.. wania ne aik nzr soye paray ibrar khan ko dekha jisne apni shirt utari hui thi.. Jin khi ka I love U so much.. dill mn khti dubara almari se kpre nikly or washroom Chal ke fresh hoky kpre chnge krke bhr kitchen ki trf agai ..2 ortein udr bethi hui btein kr rhi thi..ary Bibi g ap ..unho ne wania ko Foran dekhty kharay hogai..ary kharay ku hogai Beth jao..nhi bibi g hum kesy Beth jye..ap btaye ap ko kya chahiya..hn wo muje khana bnana hy ..bibi g hum bna deete hy..nhi tum log mere madad kro gi...wania ne achy se khana tyar kia or tyar krne ke bd kmry mn chly gai..ibrar khan uth gya tha..or washroom mn shower chlny ki awaz a rhi thi..wania ne AJ sada si gulabi rang Ki shalwar kameez phni thi..jiske upr hlka sa kam hua tha..or balo ko poni se band kiya hua tha... Or hlka sa lip gloss honto per lgya hua tha... Wania apna mobile dhundne LG gai Jo K car mn tha.. oho Mobil to car mn he reh gya.. wania ki nzr dhaki hui tasveer per pari..wania us ke uper se kpra hata ker dekhna chaha..wanii janan..ibrar khan ne wania ko pichy se kmr se pkr lia..ibrar Khan tum gelayy hoo pichy hatoo ..wania ibrar khan se duur hui.. ibrar khan ne phr usko apne qareeb khinch lia..wania ne apne hath ibrar khan ke seeny per rakh diya..geelay bhikry baal...blue shirt or sath grey trouser phny.. wo bht nikhra or handsome lg rha tha..ibrar khan ne apni gaal wania ki Gaal sath ragrii..ibrar khan bhtt zada zidi ho..wania muh banati huay boli..hn lkin tumhra hun na... Ibrar khan hasty huay bola..ibrar khan ko wania ne srf apne sath muskarty huay dekha tha...mn ne tumhre liya khana bnaya hy ...wania ne ibrar khan ke gal per chuma..mhm mere janan ne AJ mere liya khana bnya hy .. phly muje tumhe thora sa pyar to krne do naa .. BD mn kr Lena tumhri he hun...wania ibrar khan ke hath ko thamty bhr lawn mn le ai .. ibrar khan AJ bhtt khilkhila rha tha..ibrar khan ne khana khya..shewwww yh Kya bnaya hy lekii zehar dee ky mardo myje..ibrar khan ne tissue paper ke sath muh saaf krte huay kaha ..yh andey mn itna namak Kon dalta hy .. bewakuuf tareen lrki...ibrar khan bura sa muh bnty huay bola..hn to zehar ko zehar he dun gi..jesa bna hy khao..mn ne muhbt ay bnya hy tumhre liya Han .. yani tumhe pta tha yh acha nhi bna..ibrar khan ne heerani se pucha..hn muje pta tha..lkin yh mn ne tumhre liya pyar se bnya hy .. phenk thori skti thi ..tumne to zada he bezti krdi..wania ne tesh Bari nighan se ibrar khan ko dekha...ab asy Ku dekh rhi ho..ibrar khan ne wania ki Kha jny wali nazro ko dekhty huay kha..yah nhi K insan tareef krde.. tum yh b to keh skty the KY acha hy..lkin nhi ..mere tareef krty huay to tumhre khubsurat chehry ko mout parti hay naa..dramay baz lrki...utho or sahi khana banwa ke laoo..ibrar khan nafi mn ser Hilty phone per masroof hogya.. wania kitchen mn ja ker khny ka khti bhr dubara lawn mn agai ..ibrar khan Abhi tk phone mn masroof tha..wania ko aik sharart suji.. wania ahsta ahsta chlti ibrar khan ke pichy khari hoti ..uske kaan mn a ker cheekh mar ke bhagny LGI ..ibrar khan ne uska bazu pkr liya..wania apna bazu churwany LG gai.. idher ao tum ..ibrar khan Kan ko ungli ke sath malty huay wania ko agy khara krta.. pgl hogaii ho muje Kya behra krna chhti ho ..nhi wo ..I love U..wania ne itna khty hath churwa ke bhagna Shuru krdiya..ruko pgl lrki tumhe mn nhi choru gaa ajj..Bach ke dekhao ..mere hatho se.. wania bhagti hui kmry mn chly gai or kundi lga de andr se.. Kholo darwaza..ibrar khan bhr se darwaza kharkhata rha..wania andr kmry mn Zor dar khka lga ker Hans Pari .. wania ki nzr phr se dhaki hui tasveer per gai .. wania agy Hoti us tasveer ke uper se kpra hata dete hy..tasveer mn aik bacha Jo 11 12 saal ka hoga ..jiske chehry per kafi zada chot ke Nishan hongy or hath mn kitab pakry huay tha.. wania darwaza kholo.. wania hosh ki dunia mn wpis ati tasveer ko dubara se kpry se dhampty huay.. darwzy ki trf aii..or agr mn na kholu to??.. Kholo wrna mn phr Jo Kru ga wo tum dekhti rho gi..wania ne darwaza khola ..Kya kro gy tum ..wania ne kmr per dono hath rkhy choti choti ankhein krke gusy se dekha ..aryy mazak kr rha tha .. hmmmmmm lmba sa krky Kha..andr ao room mn .. wania ne ibrar khan ka hath pkry usy andr Ki trf khincha or drwaza bnd krdia..Kya kro gy tum??.. wania gusy se ibrar khan Ki trf brh rhi thi..ibrar khan pichy almari se na lga ..ary pgl lrki mzk kr rha Hu ..wania ibrar khan KY qareeb tar hogaii.. or zor se Hans parii..asy he darty rha kro achy lgty ... wania ko hasta dekh ibrar khan b hass pra..ibrar I love you..wania ne ibrar khan ki ankhon mn ankhein dal ker Kha ..or Apne dono hatho se ibrar ke chehry ko pkra or ..uske honto per shidat se apne honto Ki chaap chor dee..ibrar khan ki dharkan Jesy bnd hogaii...hyeee pgl lrki..mar do gi mujee..asy na Kia kro .. beyeman hojta hy dill ..wania phr ibrar khan ke seenay se na LGI ... Chlo ao khana Kha le ..wania bhr jny KY Lia kmry darwaza kholny lgi ....nhi ruko ibrar khan ne wania ko roka..hm?? Idr mere pas ao na..wania hasty huay ibrar khan ke pas agai .. hm bolo?? I love you zada se b zada..or ibrar khan ne waniaa ko bht shidat bharay honto KY lams se waqif krwaya.. wania larkharny LG gai..ibrar khan ne wania ke gird bazu hayal krlia.. wania ne ibrar khan ko khud se duur nhi kia..phr ibrar khan wania ko bazu mn uthye bed per letata..uske garden per apne shidt utrny LG gya ..wania ki sansein teez ho rhi ..or dharkan Kano to sunai de rhi thi .. ibrar khan ne phr ahsta ahsta wania ke chehry ke har nakoosh ko chuma .. or nakush se yh safar kB kandho tk pohcha...ibrar khan ne wania ki Kameez ko uske jism se duur krdiya.. or dubara wania ki gardan per jhuk gya.. wania ko ibrar khan ki garamaht Apne jism mn utarti hui mehsoos hui..wania aik lmhy mn ibrar khan ki hogaii..wo lamha wo khud ko ibrar khan ke sapurd kr chuki thi.. wania ko Apne jism mn drd Ki aik Lehar mehsoos hui..lkin wo khud ko ibrar khan se duur nhi krna chhti thi .. wo wqt bs usne ibrar khan ko de deya tha..AJ wo mukaml hogye the.. AJ wo aik wajood hogye the..
Maha Ki JB ankh khuli to ..wo kisi ki bazuo ke hasar mn thi..maha ne pichy mur ke dekha to hamad khan sakoon se sou raha tha...Kya ha yah ghtia insan..mn iske nam ke sath juur chuki hun.. Lakin jaldi khud ko azad krwa lun gi..maha apne uper se hamad khan ki bazuo ka hasar churwati uth gai..or washroom mn fresh Hony chly gaii..maha ko shahnaz begum ne kpry kal he mngwa ke uski almari mn set krwa diye the..itne zada kpre..maha dekh ke heeran ho rhi thi..mn ne to itne din idr rhna b nahi ha..AJ chali jana ha..maha ne aik safeed hlky see nilay rang ka kam hua suit nikala..or changing room mn se chnge krke bhr ai or apne balo ko kangi krte..aik nzr hamad khan ko dekha..or bhr chal de.. dilbara bhr hal mn Apne betay ke sath bethi hui thi kahi khoi khoi se thi.. aslamo alikum.. maha ne usko salam kia..dilbara ne usko koi juwab Nahi dia.. maha uske sath a ker beth gai..dekhy bt sunein..AAP fikr nahi kry mn apki jaga nahi lun gi..ap..khamosh dilbara ne gusay bari nighano se ..tumhe nazar nahi a raha mera beta sou raha hay..or tum kya mere jaga lo gi tumhe to mn khud is ghr se nikalu gi.. Dilbara maha ka hath pkry us bhr niklny ke lia uth khari hui...niklo idr se..tum or tumhri bhn idr humri zindagio mn azab peda krne ke lia i ho..tum dono ko mn nikalu gi .. excuse me..maha ne apni bazu churwai..shadi agr ki ha to tumhre shohar Ki razamandi se ki ha..or rahi bt mere bhn Ki..usko hath to lgana dur uski trf dekhna b nahi..or aagr mn ezt de rhi hun to ezt lo..wrna mn jis muh se ezt dena jnti hun ..us muh se do pal pe ezt ki dhajia urana b jnti hun ..ay larkii asim khan shahnaz begum kee sath agye..tameez nam ki dono bhno mn koi cheez nahi ha..oh plz uncle tmeez ap to sekhye hi na..seekhani ha to apni bari bahu ko sekhaye..beta maha tum apne kmry mn jao..shahnaz begum mahol grm hoty dekh maha ko kmry mn janay ka khne lagi..bakwas band kro lrkii..asim khan tesh mn aty maha ko bol paray..sub jnti hun uncle g ap or apke betay ke kartoot maha gusay se ankhein morti safaqi se bol pari..maha hamad khan ne pichy se awaz de..tum mn koi tmeez nam ki cheez nahi ha..uff agya subha subha..muje tumhre muh to lgna nahi ha..islia myje apne kmry mn jana..maha hamad khan ko dekhti Apne kmry ki trf lout ker janay lagi..ruko maha..baba se mafi mango.. Hamad khan ne maha Ki bazu pkrty usko roka...mn mafi Nahi mangu gi..tumhe mangni hogi...hamad khan ne maha ko zor se asim khan ke smne khara kia...maha ne aik zordar thapar hamad khan ke chehre per raseed kia..sub mulazim or asim khan shahnaz beygum or dilbara haka baka maha or hamad khan ko dekh rhy the.. hamad khan ne gusay se maha Ki trf dekha..khbar dar hamad khan myjse asy bt ki to...tumhre bap ki nokar chakar nahi hun mn..or han muje mere mama baba ke ghr jana hay..car nikalo or chor ke ao.. maha yah sub khti kmry ki trf chaldi..hamad khan uske pichy kamry mn agya..maha kursi per ser pkry bethi hui thi.. bdtamiz larki..hamad khan kmry mn paray aik vas ko utha ker zameen per patak deta hay..bhr se asim khan or Shahnaz beygum or dilbara kharay hoty sun rhy the
Asim khan hume unko roknna chahiya kahi bachi ke zada chot na lag gai ho..dilbara dill he dill mn khush ho rhi thi...rhne do is bdtamiz lrki ka yahi ilaj ha..tumhri himt kesy hui mere sath asy krne ki subke samne Hamad khan gusay se phunkara..or tumhri himt kesy hui muje subke smne zaleel krne ki.. maha khari hoti hamad khan ke smne hogai...dekho hamad khan mn bht alag hun ..tumhri soch se b zada...ainda ke bd khyl rkhna...maha apna hath hamad ke chehre per rkhti thap thapati hui apna phone pkry kmry ka darwaza kholti ..ary itni ku zhmt ki..apke bete ki bhr himt na hui kuch khne ki akele mn kesy kahy ga...myje KH dete mn darwaza khol ke dekha dete... or tum hamad khan ki trf ishara krte..myje mere mama baba ke Ghar chor ke ao....mn tumahra nokar nahi hun..hamad khan ne maha ko tesh bhari nighan se dekhty kaha..Han Lakin shohar ho.. zumedari hun tumhri..or ap log side per hatay muje jana ha..khti bhrr ki trf Chal de..asim khan Hamad khan ko dekhty Nafi mn serr hilata hua apne kmry ki trf chl dia
YOU ARE READING
Ahtram_E_ Ishq
RomanceYah aik asi story hay jis mn Apko nafrat se muhabat tak ka Safar...love ..drama.. Romance..or revenge dekhne ko mily ga..Jo ke mn apne Andaz mn pesh kru gi..