Episode 01

579 52 16
                                    

    Heart Compensation : Ep I

    _______

            ផ្តើមរឿងដំបូងក៏បានបង្ហាញអោយឃើញនូវរាងស្រឡូនដើរកាច់រាងចូលក្នុងអាគារធំ បបូរមាត់លាបក្រែមក្រហមតាមចរិតឆ្នាស់ឆ្នើមរបស់ខ្លួន .

    “សួរស្ដីអ្នកប្រុស ជេយ៉ុន បាទ! អ្នកប្រុសអញ្ជើញមករកលោកប្រធានមែនទេ? គាត់មិននៅទេ” គ្រាន់តែមកដល់មុខ Office របស់ CEO ភ្លាម ជេយ៉ុន ក៏ត្រូវលោកលេខាក៏ងើបទទួលព្រមទាំងប្រាប់ថាប្រធានក្រុមហ៊ុនគឺមិននៅទេ .

    “ហើយគាត់ទៅណា?”

    “គឺគាត់ចុះទៅតាមខេត្តបាត់ហើយបាទ”

    “ពេលគាត់ត្រឡប់មកវិញ ប្រាប់ផងថាខ្ញុំមករក!” ថាចប់នាយតូចក៏បែរខ្នងដើរចេញ ដែលកាយវិការរបស់គេធ្វើអោយលេខាម្នាក់នោះពេបមាត់ដោយការជ្រេញឬកនាយតូចខ្លាំងណាស់ .

            អ្នកនៅទីនេះគេមិនសូវចូលចិត្តនាយតូចឡើយព្រោះគេជាមនុស្សប្រុសដែលមានអំនួត គេតែងតែតាំងខ្លួនឯងដូចជាសង្សាររបស់ម្ចាស់ក្រុមហ៊ុននេះ ទាំងដែលគេគ្រាន់តែជាកូនប្រុសរបស់អ្នករួមហ៊ុនក្នុងក្រុមហ៊ុននេះប៉ុណ្ណោះ .

            នៅក្នុងក្រុមហ៊ុននេះអ្នកណាទៅដែលមិនស្គាល់ Jaeyun Fiona កូនកាត់សញ្ជាតិ Korean-Japan អាយុ 20 ឆ្នាំមានឈាមជា Omega ជាកូនប្រុសតែម្នាក់របស់លោក Dreak Fiona ដែលមានភាគហ៊ុន២០%នៅក្នុងក្រុមហ៊ុននេះ ហើយលោក ឌ្រីក ក៏កំពុងព្យាយាមប្រើកូនប្រុសតែមួយរបស់គាត់ដើម្បីទាញយកភាគហ៊ុនធំ ដោយការអោយគេមកទាក់ទាញ Jongseong Paragon សញ្ជាតិ Korean សុទ្ធសាធ អាយុ 26 ឆ្នាំមានឈាមជា Alpha ដែលជា CEO ក្រុមហ៊ុននេះ ដោយគាត់ដឹងមកថាកូនប្រុសរបស់គាត់ក៏ពេញចិត្តនឹងអ្នកកម្លោះនោះផងដែរ ណាមួយកូនប្រុសរបស់គាត់ក៏ជា Omega ដែលមានរូបរាងជាទីទាក់ទាញពួក Alpha and Beta អោយឈ្លក់វង្វេងបាន តែអ្វីដែលគួរអោយសោកស្ដាយនោះគឺមនុស្សដែល ជេយ៉ុន ប្រាថ្នាសុខៗក៏មកប្រកាសថាខ្លួនមានភរិយារួចហើយ ព្រមទាំងរៀបគម្រោងនឹងរៀបការឆាប់ៗនេះដែរ បន្ទាប់ពីដឹងរឿងនេះហើយធ្វើអោយនាយតូចយើងនៅមិនសុខទើបគេត្រូវមករកនាយដើម្បីនិយាយគ្នាអោយបានច្បាស់តែនាយបែជាមិននៅទៅវិញ .

Heart Compensation (Complete √)Where stories live. Discover now