Kassai Renáta. Olimpiai bronzérmes. Ex-díjugrató. Sportfotós. Egyedülálló.
Nico Hülkenberg. Forma 1 pilóta. Apa. Férj.
Reni és Nico függetlenül hogy 2013-ban Budapesten megfogadták, hogy maradnak azon az úton, amin elindultak, az álmaik és a közös jövőjük irányába, az élet és a karrier persze közbeszóltak.
Reni az álmait hajszolva magával együtt törte végül össze őket. Nico a családról szőtt álmát megvalósítva kiábrándult a házasságából.
2023 mindkettejük számára változást hozhat.
Nico a Haas kormánya mögött, Reni tűzpiros, Ferrari csapat pólóban a fényképező mögött – majdnem, mint mikor megismerkedtek, tíz évvel ezelőtt.
Az útjaik a szezon során sorsszerűen keresztezni fogják egymást, a kérdés csak az, hogy négy év után túl tudnak-e lépni a múlt sérelmein és az egymásnak okozott sebeken. Képesek lesznek-e újra úgy nézni egymásra, mint azelőtt? Lépesek lesznek újrakezdeni ott, ahol négy éve mindent elrontottak?
******
Sziasztok! Úgy néz ki, mégiscsak meg fog születni Reni és Nico történetének a tényleges befejezése. Az Azon a nyáron idején túl fiatalok mindketten, hogy az akkor ott egy hiteles boldogan éltek míg meg nem haltak legyen, mert szinte minden tényező ellenük szól. Viszont én a magam részéről óriási potenciált láttam a kettejük történetében, és régóta motoszkált is a folytatás a fejemben.
Tíz évvel az Azon a nyáron után fogjuk felvenni a fonalat, és miközben a jelenben haladunk a cselekményekkel, szépen lassan visszaemlékezünk majd a kettejük történetéből lényeges pillanatokra - amiből lesz egy jó pár, ennyit biztosan megígérhetek.
Azt viszont nem, hogy heti - vagy bármilyen - rendszerességgel lesznek részek, mert ismertek, tudjátok, hogy az sose ment. De van egy félkész prológusom meg egy sok csomó jegyzetem, szóval legyünk bizakodóak 🤞
A prológus előtt lesz majd egy rész a fontosabb szereplőknek, csak még ki kell találnom, honnan akasztok le néhány női szereplőt, mert annak sajna megint híján vagyunk (szokás szerint), de cserkészbecsszó, hogy az ezutáni projektben lesznek 🤭
Rövidesen jelentkezek valami további infóval 😉
Addig is álljon itt egy kis diszklémer: Ez a történet egy fanfiction, amely csupán a képzelet szüleménye. Bár a történet valódi, ismert személyeket és eseményeket is említ, minden karakter és cselekmény teljes mértékben fikciós. A történetben szereplő események, helyzetek és érzelmi szálak nem szükségszerűen tükrözik a valóságot, és a valós személyek életével, gondolataival vagy cselekedeteivel nincsenek összefüggésben. A szerző semmilyen kapcsolatban nem áll a történetben szereplő valódi személyekkel, és semmilyen bennfentes információval nem rendelkezik róluk.
Ez a mű kizárólag szórakoztatási célokat szolgál, és nem kíván valós eseményeket hitelesen ábrázolni. Bármilyen hasonlóság valós személyekkel, eseményekkel vagy helyszínekkel pusztán a véletlen műve.
YOU ARE READING
azon az úton [nico hülkenberg ff]
FanfictionKassai Renáta. Olimpiai bronzérmes. Ex-díjugrató. Sportfotós. Egyedülálló. Nico Hülkenberg. Forma 1 pilóta. Apa. Férj. Reni és Nico függetlenül hogy 2013-ban Budapesten megfogadták, hogy maradnak azon az úton, amin elindultak, az álmaik és a közös...