....
(ㆁωㆁ)
"MY LOVES GOT NO MONEYY, HE'S GOT STRONG BELIEFS!"
"Sus, Seba."
"PUAHWHAHAHAHHA!"
Elimdeki poşeti Sebastian'ın kafasına geçirince Ryan bize bıkkınlıkla baktı.
"AL POŞETİ GÖTÜNE-"
"DUSAN!"
"Pardon, Drie- müdürüm."
Dries bana bakıp iç çekti, Sebastian başındaki poşeti çıkartıp aldıklarını poşete tıktı.
"Hadi sana kolay gelsin, KASİYER DUSAN PUAHHAHAHAHAHA! Gel Kenty, hadi."
Ryan Sebastian'ın elini tutarken, elimdeki post makinasını Sebastian'a fırlatmamak için kendimi sıktım. Şerefsiz civciv...
Dries'e baktım, gözlerini devirip gülümsedi ve işine döndü. Parasızlıktan dolayı Bim'de kasiyer olmuştum, mecburiyetti. Babam beni işten kovmuştu da...
Kaşlarımı çattım bacaklarım ağrımıştı ayakta durmaktan. Ofladım ve yanımdaki bilgisayardan çalan şarkıyı değiştirmeye karar verdim.
Mağazadaki mikrofonlardan geliyordu ses azda olsa (müşterleri rahatsız etmemek için). İlk sırada ki şarkıya tıkladım, ne açmıştım tanrı bilir.
"Gel, bu hayat seninle güzel. Ömür boyu bekledim, masal yaşat bana. Yer etmesin acılar, gelinir, gidilir, sevilir. Bu aşkın yolu belli, hayal ettim seni."
Başımı hafifçe sallamaya başladım, güzel şarkıydı ya. Benimle birlikte şarkıyı mırıldanan sesi duyunca kafamı kaldırıp tınının sahibine baktım. Mavi gözlü, kumral, yakışıklı bir adam karşımda duruyordu.
"Beni seeeevv, beni seeeevv beni seeeev. Yoluna, yoluna delirdim uğruna. Beni seeeeeeevvv, beni seeeeeeeeeeeeeeeeev. Yoluna yoluna, delirdim uğruna."
Donup kalmıştım,
"Güzel şarkı seçimi."
Dedi, seside güzeldi be. Ben karşısında donup kalmışken gözlerini kıstı ve elindeki ekmek poşetini yavaşça havaya kaldırdı.
"Şey, ekmek?"
"H-ha, doğru."
Hemen üç ekmeği önümdeki tabletimsi şeye yazıp ellerinden parayı aldım ve fişi uzattım.
"Kolay gelsin."
Dedi ve gülümsedi.
"İ-iyi günler.."
O arkasını dönüp giderken ben arkasından baka kalmıştım. Bu kimdi böyle? Neden kalbim durmuyordu? Tanrım, bana neler oluyordu...
₊˚⊹♡~♡⊹˚₊
253 kelime
Diğerlerini bitirmeden yeni fic yazmaya başlayan benim yüzsüzlük 🥺
Evet, galiba şarkı sözü olmadan fic yazamıyorum ☺️
Bim kasiyeri Dusan 😍
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
₊˚⊹♡~Beni Sevv~♡⊹˚₊ ~Dus'Ed...
FanfictionDusan×Edin Seba×Kent Mert×İrfan Cengiz×Çağlar Altay×Kerem