Duyuru: hafif smut içerir ve öpüşme sahnesi vardır.
Kafede
Max: O antlaşmayı imzalayarak iyi mi yaptım acaba? Neyse bari temizlik yapıyım bari zaten bugün kafede pek fazla kişi yok zaten.
Max temizlik malzemelerini alır ve temizlemeye başlar ve yerleri silerken yanlışlıkla gözlüğünü tezgahın altına düşürür ve gözlüğünü aramak için götü havada kalacak şekilde eğilir. İçeriye patronun oğlu sezar girer ve maxtan önce max'ın götünü görür ve sezar max'ın yanına yaklaşarak max'ın götüne vurur.
Max: Ahh ne yapıyorsun be?
Max kafasını tezgaha vurur.
Max: Uhh kafam, ne yapıyorsun ve sende kimsin?
Max gözlüğü olmadığı için çok fazla göremez, sezar yerde duran gözlüğü alır ve maxa verir, max gözlüğü takar ve karşısında gördüğü kişi ile korkuyla irkilir.
Max: Senin burada ne işin var?
Sezar: Yalnız kafenin sahibi benim babam yani burada olmam normal.
Max: Doğru peki ya ne istiyorsun?
Sezar: Seni!
Max biraz utanır ve arkasına döner, sezar hemen max'ın çenesini tutarak kendisine bakmasını sağlar ve max'ın dudağından hemen öper, sezar max'ın belini tutarak kendine daha fazla bastırır ve daha sert bir şekilde öper, bir eliyle max'ın poposunu sıkar. Max utanç içindedir ve sezar'ı itmeye çalıştı ama başarısız oldu, sezar max'ı bırakır ve geri çekilir.
Max: Ne yaptığını zannediyorsun?
Sezar: Seni öptüğümü zannediyorum.
Max: Ben ondan mı bahsediyorum.
Sezar: Efendinle doğru konuş!
Max: Lütfen sus zaten rezil olduk farkında mısın şu anda açık alandayız.
Sezar: Sikimde bile diğil.
Max: Senin zaten tek düşündüğün şey seks başka hiç bir şey diğil.
Sezar: Hayır, ben seni düşünüyorum o güzel vücudunu ve deliğini.
Max: Pis herif, sus daha fazla rezil oluyoruz.
Sezar: Sen yarını bekle sikicem seni.
Sezar kafeden çıkar ve gider.
—————————————————————————————————————————————————————————————
Sonunda bitti
Bu bölümü arkadaşım sayesinde yazdım kendisine çok teşekkür ederim
Anlayışınız için teşekkürler <3
284 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çaresizce yaşamak
RandomMax: Selam ben max ve şu anda hayatımı değiştirecek bir antlaşma imzalamak üzeriyim olay buraya kadar nasıl geldi söyliyeyim Dikkat Smut içerir Gay Boy x boy Bl Şiddet içerir Vahşet