နေလဲသိပ်မသာ မိုးလဲသိပ်မအုံ့တဲ့မြောက်လေလေး တဖြူးဖြူးတိုက်ခတ်နေတဲ့ "ချုံချင်း" ဆိုတဲ့မြို့လေးရဲ့ ညနေခင်းတခုမှာပေါ့..
" ရှောင်းကျန့် ဒီဆံပင်အရောင်ကိုပြောင်းပါဆိုတာအခုထိမပြောင်းသေးဘူးလား ငါမျက်စိတော်"နောက်နေပီနော် ပြောင်းဖူးမွှေးကိုခေါင်းမှာတပ်ထားတဲ့အတိုင်းပဲကွာ ဝါတောက်ပီးကောက်ကွေးနေတာပဲ"
"ဟာ ပါးကလဲ ကျန့်"ကြိုက်လို့သေချာဆိုးတာတာကို စျေးကလဲကြီးကကြီးနဲ့ ဒီအအရောင်ရဖို့ ကျန့်" စုထားတဲ့မုန့်ဖိုးဘယ်လောက်ကုန်သွားလဲ ပါးမသိဘူးနော်.."
"အဲ့တာတွေဘာတခုမှငါမသိချင်ဘူး မင်းမနက်ဖြန်ကျရင် ဒီဆံပင်ကေကိုပြောင်းမှာလား ငါကိုယ်တိုင်ကတ်ကြေးနဲ့ဆွဲညှပ်ပြီး ကတုံးတုံးပြစ်ရမလား ဒါပဲရွေးး"
"ဗြဲးးးး မားးရေ ဒီကိုလာပါအုန်းး ပါးသားကိုအနိုင်ကျင့်နေတယ် မားးး မားရေ..."
"ဟေ့ကောင်ဟေ့ကောင် မငိုနဲ့လေ ဟာ..မင်းမားကိုမခေါ်နဲ့လေ... ဟာကွိုင်ပဲ"
"အိမ်ရှေ့ခန်းမှာ ဒီသားဖ၂ယောက် ဘာဖြစ်နေကြတာလဲ...ဒီမှာဟင်းကောင်း"ချက်လို့ကိုမရတော့ဘူး ဆူညံနေတာပဲ..."
" ကျန့်"လေး မားကိုပြော ဘာဖြစ်နေကြတာလဲ ပါးကသားကိုဘာအနိုင်ကျင့်တာလဲ? ဟယ် မျက်ရည်တွေတောင်ဝဲလို့ပါလား ကလေးက...ရှင်ကလေးကိုဘာလုပ်လိုက်တာလဲ သားလေးကမျက်ရည်တွေတောင်ဝဲနေပြီ"
" ဟာ ကိုယ် သားလေးကိုဘာမှမလုပ်ရသေးဘူး ဆံပင်အရောင်ပြောင်းခိုင်းတာပဲရှိတာ ဟေ့ကောက် မင်းမားကို ပြောပြလိုက်လေ.."
"အဟင့်...မား ပါးကလေ သားကိုမနက်ဖြန် ဆံပင်အရောင်ပြောင်းရင်ပြောင်း မပြောင်းရင် ကတုံးတုံးပစ်မယ်တဲ့ ဟင့်.."
" ဟင်.. ငါ့သားလေးက ဒီဆံပင်လေးနဲဲ့ဒီလောက်ချစ်ဖို့ကောင်းနေတာကို..ကျန့်" မားပြောမယ် ဘာမှညှပ်စရာ အရောင်ပြောင်းစရာမလိုဘူး မားသားလေးဒီလောက်လှနေတာကို မားခွင့်ပြုတယ် ကျန့်"ဒီဆံပင်လေးပဲထား.."
" ဟုတ်"မား... ဝေါ်အိုက်နီ ပါးကိုမချစ်တော့ဘူး ဗလက်" ( လျှာထုတ်ပြောင်ပြလျက်)
YOU ARE READING
Young Love🌿
Fanfictionလူကချစ်စရာလေးဆိုပမဲ့ ဆတ်ဆတ်ထိမခံ စွာစိတေးလေး ရှောင်ရှောင်းကျန့် 🐰 အနေအေးပြီးတည်ငြိမ်ပမဲ့ ဒေါသလဲကြီးတဲ့ အချေတော် ဝမ်ရိပေါ်🦁 အဲ့လူနှစ်ယောက်ရဲ့ ဆုံစည်းမှုလေးက ဘယ်လိုဆက်ဖြစ်မလဲဆိုတာက? Young Love🌿