1:GERÇEKLERLE YÜZLEŞME ZAMANI
🕳️🕳️🕳️🕳️🕳️🕳️🕳️🕳️🕳️🕳️🕳️🕳️🕳️🕳️"Mira, Miyanı sıkıştırmışlar" sınıf arkadaşımın Yani Efenin dediği şeyle hemen ayağa kalktım. "Ne? Nerde? Kim?" benden çekecekleri vardılar. Benim ikizimi kim dokuna bilirlerdi ki? Ne cüretle? "Okulun arkasında, Burçeler" hemen yanından geçip, sınıfdan çıktım.
"İşiniz bitti sizin."
Merdivenlerden hızlı inmeye başladım, Miya kendini koruya bilirdi ama asla Burçelerle yüzleşe bilmezdi. 6 kız ve Miya asla düşünmek istemezdim. Burçe kendi kaşınmıştı,arka kapıdan okulun arka tarafına geçtim. Hızlıca etrafa bakmaya başladım.
Bir yerde, herkes toplanmıştı. Oralardı. Koşarak herkesin içinden geçtim, altı kız ve Burçe Miyanın etrafını sarmıştı. "Nerde senin o ikizin? Ha yokmuş, seni kurtaran Hiç kimse yok" Burçenin söylediği şeyle, onun grupu kahkaha atmıştı. Çocuklardan birisi, "Mira..." herkesin bakışı bana döndü.
Miya, beni gördüğünde sırıttı.Sinirle etrafa baktım, "Lan! hiç kimse, bu salakları durduramadı mı?" Mira gülüp, "Onlar film izlemekten başka hiçbir şey yapmıyorlar, ikiz" ona bakıp, sırıtıp Burçeye baktım. "Eee? Ne diyordun burçe, ikizin nerde? Diyordun dimi Miya'ya. Burdayım, ne yapacaksın beni." alaylı sesim ile onu kızdırmıştım.
Tam istediğim şey, "Sizin gibi, baba okulu bilipde herkesi dövmüyoruz biz." Vay bu kadar cesaretli ha?Öldü sanın bu varlığı. "Dövmüyoruz derken? Sen, Siz değilmisiniz bursluları sıkıştırıp burslulardan para koparan, alay eden." Miya dediği şeyle, Burçe ona bağırdı. "Ne diyorsun sen lan! Dövün şunları" Salak grupunu üstümüze salmıştı.
Miya ile sırt sırta verdik, "Dövülmek nasıl bir şeymiş görün!" Burçe kenara çekilip, pis pis sırıtmaya devam etti. Feride yüzümü çizmek için tırnaklarını yüzüme geçirmeye çalıştı, elini tutup ters çevirdim. Ağzından acıyla inilti döküldü. Bana arkası dönük olduğu için, kolaylıkla onu tekmeyle burçenin ayağının altına ata bilmiştim.
Miya'ta baktım, diger iki kızın işini bitiiryordu. Önüme baktım, bakmama yüzüme yumruk yemiştim. Bir iki adım geri gitdim, "Şimdi sıçtım ağzına" Elimi saçlarına dolayıp, diger kızın üstüne attım. İkiside yerde yatıyordu. Miya iki kızın işini bitirmişti, arkama dönüp Burçeye baktım.
Morarmıştı, Gülüp "A-a ne oldu ya, az önceden beri vurun kırın söylüyordun şimdi patlıcana mı döndün" Miya ile gülmeye başladık. Kısa sürede, ses geldi. Sıçtık, bu sefer fena halde sıçtık.
"Ne oluyor burda?"
Müdür, sen sabah gelseydin ya. Arkamızı döndük Miya ile, Herkes aralanmıştı Karşımızda Keltoş müdürümüz vardı. Sinirle bize bakıyordu, "Siz ikiniz odama!" Burçe bunu fırsat bilip, timsah gözyaşlarını tökmeye başladı.
Bu Keltoş onun babası olduğu için, Herşey yapa bilirdi. Ama okulun asıl sahipi babam olduğu için bize dokunamazdılar. Burçe bilerek omzunu bana çarpıp, babasına sarıldı. "Baba bu kız beni dövüyordu, ikiz ile arkadaşlarımı dövdü. Benide dövmek istiyordu" Miya ile ağzımız açık kalmıştı.
"Tamam babacığım, halledeceğim. Okul babalarının olduğu için herşeyi yapa yapa bileceklerini sanıyorlar!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILLARIN SIRRI [Gerçek ailem]
Teen FictionDüşman olan iki aile. İkiz kızlarının doğumda karıştığını öğrendiklerinde herşeyin karmaşık olmaya başlamıştı. Peki iki ailede ikiz kızlarını canından çok istese ne olucak?