-Azi am plecat în Granada. Am ajuns la școală la 14:10 și am ajuns aproape toți mai puțin Furtună De Nisip, a trebuit să o așteptăm apoi am sunat-o să vină pentru că ea era acasă și credea că trebuie să vemi la 15:30 de și i-am zis că 14:30. Ne-am urcat în microbuz și am stat în spate, am stat la geam iar lângă mine a stat Picior Negru. Eu și Picior Negru am duso cu mâncare bine rău de tot! Eu aveam la mine o sticlă de limonadă, sprite, sandvici de la Ana și Cornel și 2 covrigi cu mac iar Picior Megru avea mâncare pusă de la maică-sa de și ia i-a spus să nu îi pună. Am mers 15 minute iar după alte 15 minute ne-am oprit la un Peco pe la Urziceni iar unele fete s-au dus la baie iar altele la magazinul din Peco. Floarea Aurie și-a luat niște Pringle's a mâncat câțiva iar apoi m-ia dat mie. Apoi nus ce fată a avut o pungă din aia cu cipsuri în formă de ursuleți, a mâncat câțiva apoi i-a dat lui Picior Negru. Ce am mai mâncat? Un sfert de sandvici de la altă fată, un corn de la Picior Negru (a avut 2 cornuri și i sa părut o idee foarte drăguță să împartă și cu mine pentru că na, nu sunt eu sora ei?).
-I-am mai dat sprite iar ea în schimb apă, a mai avut 2 biscuiți oreo iar unu mio dat mie, Picior Negru a mai primit jumate de prăjiturică iar apoi mia dat și mie din prăjiturică (efectiv zici că primeam pomană!😂) După o oră Gheară Albă a împărțit tik takuri prin autocar și am luat și eu câteva pentru că erau mentolate iar eu mor după gustul de mentol. Și cam astea am mâncat și efectiv mă săturasem de mâncarea. De mâncarea meamea nici n-am apucat abea la aeroport am mâncat jumate din sandviciul de la Ana si Cornel apoi l-am băgat la bagajul de cală că miera frică că o să-mi arunce mâncarea (nu aruncă mâncarea nici de la bagajul de cală nici de la cel de mână ca idee pe viitor [aș fi avut nevoie de ideea asta mai devreme💀]).
Am mai gustat câteva cipsuri de la Blană Neagră.
Unele și-au pus pungi din alea albastre de protecție ca să nu se murdărească bagajul (au dat 50 de lei/20 de euro) dar mie mi so părut cam stupid și am zis că eh dacă e să se murdărească îl curăț acasă că ce are până la urmă.-La Wizzer era coadă mare, Blue Air nu l-am mai văzut iar noi ne-am îndreptat spre HiSky care efectiv nu era nimeni și am fost primi și ne-am descurcat repede. Am dat buletinul am pus bagajul pe bandă și la cântar a ieșit că am 17 kilograme și asta e bines. Mi-a dat biletul iar după ce am terminat toate astea ne-am îndreptat spre securitate la controlul la bagajul de mână și statul la coadă la ăla cu pașapoarte/buletin. Am stat și am stat mi-am făcut multe poze Gheară Albă și-a luat o pungă de Citoz iar eu Citoz văzusem foar mult pe tik tok și i-am cerut să-mi dea si mie că eram tare curioasă cum sunt. Aveau un gust intens de cașcaval și erau totatl diferiți de loto cu cașcaval. După 5 minute mi-a dat toată punga și am mâncato și mi sa făcut sete IAR EU AM FOST NEVOITĂ SĂ ARUNC APA așa că am băut de la Floarea Aurie.
- La începutul zborului am avut câteva turbulnțe, peste 10 minute mau durut urechile de îmi venea să plâng iar după o oră au vorbit ăștia la microfon că se apropie stuardezele cu mâncarea și ne-am trezit toți și ne-am uitat pe foaia de lângă scaun iar eu mi-am ales primul snadvici și un Pepsi max, Balnă Albastră se simpțea rău și a vrut doar o gură de pepsi de la mine iar fata care a stat la geam a ales al doilea sandvici și tot Pepsi max. Când au ajuns stuardezele eu mi-am luat ce am vrut dar la fata care a vrut al doilea sndvici nu au avut acel tip de sandvici și șia luat la fel ca mine. Am plătit în total 10€ euro și pot spune că pepsiul max a fost rece și răcoritor și mergea de minue după senviciul. Sandviciul a fost o mini baghetă moale cu un salam uscat cu unpic de ceva cremă de brânză, dacă îți era foame mergea dar eu mai mult îl luasem că eram curioasă cum sunt sandviciurile de la HiSki.
- Furtună De Nisip și-a luat supă de tăiție și alte câteva fete și-au luat snadviciri dar cred că mai mult au luat de curiozitate de cât de foame.
Când scriu astea sunt în avion, e ora 22:23 și am 35% baterie. Mai am o oră sau două în avion și abia aștept să ajungem la cazare. Blană Albastră și fata care stă la geam sau culcat și majoritatea fetelor din avion s-au culcat iar eu cred că voi sta trează iar la 30% îmi închid telefonul (cad dacă nu mi-am luat bateria portabilă la mine).
CITEȘTI
Notițele mele de pe iPhone
SonstigesCred că din titlu se înțelege despre ce este cartea. =)))