Flesje draaien

19 0 0
                                    

"Y/n kom je ook t water in" vraagt Charlotte "ja is goed" zeg ik, ik zet het laatste schaaltje neer en loop dan naar de meiden, die al lekker in het zwembad chillen. Roxy heeft ze net alles verteld dus dat is dan ook het eerste waar ze naar vragen. "Y/n hoe ging het met Matthy net" vraagt Charlotte, "ik weet het niet aan de ene kant vond ik het wel fijn ofzo maar aan de andere kant na alles wat hij bij me heeft geflikt" zucht ik, "ja dat snap ik ook wel weer" zegt Jami begrijpelijk. "Waar hebben de dames het over?" Vraagt Milo die samen met koen naast ons zijn gezwommen, "niks belangrijks" zegt Charlotte, "nou volgens mij praten ze over hoe cool ze ons vinden" zegt koen zelfverzekerd, "nou dat ik denk ik het laatste waar we het over zouden hebben" zegt Roxy, en ze rold met dr ogen, wij schieten alle 5 in de lach. 

"Hallo hoe gaat het hier" vraagt Robbie, "t gaat wel prima" zeg ik. De meiden en ik praten nog wat verder tot dat alle boys in het water komen, dus ook Matthy ik gwn niet zo goed hoe ik me moet gedragen. We kletsen wat en gaan dan uit het water.

"Komen jullie de hamburgers etc zijn klaar" roepen Raoul en Milo, "we komen zegt Robbie. We gaan zitten aan de buiten tafel en eten gwn lekker het eten op. We zijn klaar met het eten. "Zullen we flesje draaien doen?" Vraagt koen aan ons, "ja dat is fk grappig" voegt Milo er aan toe. We geven allemaal akkoord en gaan op het gras zitten. Koen heeft de fles half gevuld en zet hem ik het midde neer we gaan met de klok mee. "Oke  Milo begin jij maar" zegt koen. Milo draait op het flesje hij komt op Rob, we gaan allemaal dood van het lachen behalve Milo en Robbie ofc. "Bro ik ga echt niet met die vet nek zoenen" zegt Robbie, "en ik niet met die kleine Brabander" voegt Milo er aan toe, waardoor iedereen nog harder moet lachen. "Dat is het spel doe gwn" zegt Koen.  Na wat aarzelen doen ze het toch " GATVER" schreeuwen ze tegelijkertijd, iedereen schiet weer in de lach. Nu is Lieke aan de beurt, ze draait het flesje en hij komt op Raoul, "nou dat vind ik niet zo erg hoor" zegt Lieke en ze geeft Raoul een kus. Nu is Matthy aan de beurt, hij draait het flesje en hij komt op mij, hoe dan van iedereen komt hij op mij ik weet dat we net hebben gezoend maar ik weet het niet. Hij kijkt me vragend aan, ik knik, hij leunt naar voren en geeft me een kus, het word me ineens teveel ik laat los van schrik pak me telefoon en loop weg. Ik zie iedereen achter me opstaan. "Y/n wat is er" roepen de meest, ik negeer het en loop even weg ik doe m'n oortjes in en loop naar het parkje, ik zie Roxy en koen achter me aan sprinten. In het parkje aangekomen ga ik zitten op een bankje ik luister wat muziek. Na ruim een uur bel ik een goede vriend. "Yo Y/n hoe gaat het?" Vraagt hij via de lijn, "yo rut ja t gaat wel prima denk ik" zeg ik. Rutger ( artiesten naam RUSSO ) zijn echt hele goede vrienden. Ik heb hem het hele verhaal verteld. " rut " aarzel ik , " ja" zegt hij , "ben je in de studio?" Vraag ik, " ja ik heb net de one hour  challenge met René karst opgenomen wat dan?" Vraagt hij, " kan ik anders even naar jou toe komen gwn even chillen in de studio" vraag ik , " ja tuurlijk" zegt hij, "oké ik ben er met 20 min?" Zeg ik, " is goed ik zie je zo" zegt hij. Ik hang op en zet m'n fav podcast aan RELNICHTEN dan sta ik op een besluit er heen te lopen anders ben ik bang dat ik hun weer tegen kom. 

Ik moet nog iets van 10 min lopen maar ik ben er nu al klaar mee want ik kan niet eens fatsoenlijk me podcast luisteren want ze bellen me helemaal plat ik druk ze steeds weg maar ze houden gewoon niet op, ik waardeer het oprecht maar ik moet momenteel even rust hebben.

Eindelijk ik ben aangekomen bij de studio ik bel even aan zodat hij die deur laat open gaan beneden, "yo rut ik ben er" zeg ik door de intercom, "ik maak de deur nu voor je open" antwoord hij terug. De deur word geopend, ik loop naar boven waar hij me al staat op te wachten hij geeft me een dikke knuffel die had ik even nodig. "Wil je wat drinken?" Vraagt hij. "Nee dankjewel" zeg ik, "zullen we anders wat beats maken" stelt rut voor, "ja leuk" zeg ik, hij doet de studio deur dicht voor als iemand langs loopt, en dan lopen we samen naar de setup, en gaan wat aan de slag met de beats

Het is nu 2 uurtjes verder het is nu 23:45 rut en ik zijn nog steeds bezig met beads maken het is gwn iets wat we allebei wel louw vinden, maar het word steeds verstoord door de belletjes van de boys en de meiden ik heb er nog steeds niet op geantwoord 

Van haat toch naar love?Where stories live. Discover now