Selammm
Yine bir hikaye ve yine ben
İlk defa fantastik turden kitap yazacagim cok heyecanli
İyi okumalar•••••••••••••••••••••••••••••••
Çantasına koyduğum gitarı sırtıma taktım ve Ryu'ya döndüm. Elindeki pet şişeyi buruşturup çöpe attı ve göz ucuyla bana baktı.
"Çıkıyordum, geliyor musun?"
"Yok,biraz daha buradayım. Git sen."
Dediklerine kafa salladım ve gitar çantamın ipini kavradım.
"Güzel,kolay gelsin."
"İyi geceler."
Mini stüdyodan çıkıp yeşil yolda yürümeye başladım. Stüdyo dediğimiz yer bir tık ormana yakın bir yerdi. Özellikle burayı sevmiştik, şehrin sesinden ve telaşından uzak olmak için.
Ben,Cherry Brown. Konservatuar mezunu olarak kendi grubumla çıkış yapmış ve az da olsa tanınmış biriydim. Küçüklüğümden beridir müziğe duyduğum ilgiden dolayı kendi grubumu oluşturmuştum.
Ormanlık yoldan çıktığımda arkamda duyduğum patlama benzeri bir ses yüzünden kaşlarımı çatarak arkamı döndüm. Saat öğleden sonra olduğu için hava kızıldı. Fakat havadan kaynaklı olmayan bir kızıllık gördüğümde geldiğim yolu yavaşça geri yürümeye başladım. Yürürken tedirgince ellerimi sıkıp etrafa bakıyordum.
Stüdyoya gelince kapıyı açıp içeri baktım.
"Ryu?"
Ona seslendim ama cevap alamayınca stüdyodan çıkıp hızla ormanda ilerlemeye başladım. Stüdyonun dışında hafif yanıklar vardı.
Ormanın derinliklerine girdikçe bazı sesler duymaya başladım. Yürürken bir ağacın altında Ryu'nun çantasını görmemle adımlarımı hızlandırdım. Ağaçların çoğunluk olduğu yere gelince birkaç metre ötemde Ryu'yu gördüm. Sırtı bana dönüktü ve etrafında kırmızı çemberler vardı. Kendini kontrol edemiyormuş gibi bir sağa bir sola ateş kümeleri gönderiyordu. Gördüklerimle adımlarım durdu ve dikkatle ona baktım.
Gerçekten,ellerinden ateş çıkıyordu. Boğazımda hissettiğim güçlü ve tanıdık duygu ile elimi boynuma götürdüm. Vücuduma dolmaya başlayan elektrik akımını damarlarımda hissetmeye başlamıştım. Geri geri gittiğimde yere düştüm. Ellerime baktığımda kontrolsüzce elektrik dalgaları çıkardığımı fark ettim.
Doğduğum andan beri sahip olduğum bu güç,benim için alışıldıkdı. Ancak kendim gibi birini bulacağımı hiç düşünmemiştim.
Ryu'ya baktığımda onun tıpkı son zamanlarda rüyalarımda gördüğüm insanlar gibi gücünü kontrol ettiğini fark ettim.
Bir adım geri gittiğimde bastığım çalının çıkardığı ses yüzünden Ryu beni fark etti. Bir elimi yanımdaki ağaca koyup gözlerimi büyüttüm. Ryu elindeki ateşi hızla geri çekti ve bana baktı. Gözlerinin kızıllığı yok olurken hafifçe yutkundum. Bana doğru gelmeye başladı.
"Cherry... göründüğü gibi de-"
"Ryu."
Elimden çıkardığım elektriği yanımdaki ağaca verdim. Ağacın dalları yanıp yere dökülünce Ryu yutkunup bana baktı. Gözleri şokla büyümüştü.
"Sen...sende mi...?"
"Evet,Ryu,bende."
Kollarını iki yanına bırakıp dikkatlice bana baktı. Sonra kısık bir sesle mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Samsara
FantasySekiz yüzlü yılların sonunda soyları tükenen bir tür insan grubu vardı. Aradan geçen 1200 yılın ardından tekrar dünyada görülecekleri kimin aklına gelirdi?