Unicode°°°°
နီပျစ်ပျစ် အရည်နီတို့ဟာ ခွက်မျက်နှာပြင်တွေကို လိူင်းကယက်တဖွယ် လူပ်ရှားသွားလာနေသည် ။သန်မာကျစ်လျစ်နေသော လက်ညှိုး နဲ့ လက်ခလယ်ကြား မာန့်ဝင့်ဝင့်ညှပ်ထားသော် ချောကလက်ရနံ့ စီးကရက်တစ်လိပ် ...
အမှန်မျက်နှာအကြည်ကိုမှ 'ဟွာအန်း'မြို့မကြီးကို အုပ်မိုးထားဟန်သဏ္ဍာန်ကို အနုစိတ် ရသကို သဘောဝကျကျ စည်းဇိမ့်ပမာ အရာသာခံပြီး အပေါ်ပိုင်း အဝတ်မဲ့နေလျှက် ထိုင်ကြည့်နေသူ တစ်ဦး....
မျက်ခုံးတန်း နဲ့ မျက်လုံးတို့ဟာ တောရိုင်းတစ်ကောင် ခိုစီးထားသယောင် ရဲရင့်၍ စူးရှနေ၏။တသားထဲပြေညီကျနေသော နှုတ်ခမ်းတစ်စုံသည့် တည်နေလျှက် အတတ်အကျ ဆန်းဆန်း လည်းဇလုတ်...
ပုံသွင်းထားနေသော ခြေသည်းရှည်တို့ကို မြင်ရပြီး တခန အတွင်း ပုခုံးပေါ်ကနေ ရွေ့လျားဆင်းသက်လာသော် ဖြူဖြူသွယ်သွယ်လက်တဖက် ၊ တရွေ့ရွေ့ နဲ့ ဆင်းသက်သွားတာ ခါးနားကို ရောက်လုလုပင် ...
ရုတ်တရက် ဖမ်းဆုပ်၍ ကိုင်လိုက်သော လက်ချောင်းတို့ဟာ သန်မာတာထပ် ပို၏၊ ခါးမှတဆင့် တခြားသော နယ်ဘက်ကို ကျူးကျော်ဝင်ရောက်သွားမှာကို ခွင့်မပြုသည့်ဟန် ...
ဩရှရှလေယူသံမှာ ဆွဲဆောင်မူရှိသော အသံပြာပြာ ။ မျက်ခုံးတန်းတို့သည့် ရုတ်ချည်း စုကွေးသွားကာ ..
" တော်ပြီး "
" ဟွန့် ..."
စိတ်တိုင်းကျ ခွင့်ပြုချက်မရ၍ မကျေနပ်ဟန် နှားမူတ်သွားပြီး ချစ်စဖွယ်ဟန်အပြည့် ညှုတုတု လေသံကို လုပ်ယူကာ လက်ရမ်းပေါ် တင်လွှဲထိုင်ချလိုက်သည့် မိန်းကလေး ...
ကျောနားထိ ရှည်သော ဆံပင်တို့ကို သိမ်းယူလိုက်ပြီး ပုခုံးတဖက်တွင် တင်ထားလိုက်ကာ ထိုင်နေသော လူကို ငုံမိုးကာ ကြည့်လေပြီး ပြောတော့သည်။
" ဝမ် အဲ့ဒါတွေက တို့လောက် ကြည့်ဖို့ ကောင်းနေတာလား "
"အင်း "
တုံဆိုင်းချင်းမရှိ ချက်ချင်းဖြေလာသည့် ဝမ်ကို မြင်တော့ ရွမ်ယိ မျက်နှာလှလှလေးဟာ ပျက်ကျသွားရပြီး ကျေနပ်ပုံမရတော့ပါ ။
YOU ARE READING
oh' My Night lust..
Fanfictionစကားအပြောဆိုက အောက်လုံးတွေ ပါပါ့မယ်...။ 🔞 ပါ ပါတာမို့ စန်းစန်းတင်တွေဆို ဝင်မဖတ်ဖို့ တောင်းဆိုပါတယ် နော် ။ @bjyxszd 🙆🌐 @yizhan✅✅ @Zhanyi❌❌