Ceset

22 3 15
                                    

(Musabdan)

-LAN NE DEMEK DAMLA YOK!
-Vallaha yok abi
-LAN BEN SİZİ BU BAHCEYE AGAC DİYE Mİ KOYDUM GERİZEKALİLAR
-Ö-özur dileriz abi, Yaprak bizi kandırdı abi,ç-cok özür dilerim abi.
-Yaprak mi?
-Kamera kayıtlarına baktım abi. Yaprak abla Türkiye ye gelmiş
-ALLAH KAHRETSİN! YA DAMLAYA O YALANLARİNİ DEDİYSE LAN BEN NE YAPARİM! BANA O YAPRAĞI BULUN!
-A-abi Türkiye sınırlarında yoklar.
-Lan yurt dışında mi bunlar!?
-bilmiyorum abi
-BİLECEKSİN LAN BİLECEKSİN! BUL LAN ONLARİ. DAMLAYİ HELE Bİ BULİM, GUN YUZU GOSTERMİCEM AMK! YAPRAĞI DA GEBERTİCEM. YARİM BIRAKTIĞIM İŞİ TAMAMLAMİŞ OLURUM.

............

-Damla, iyi misin
-bilmiyorum
-Suan yaptığın şey sadece sen ve çocuğunun iyiliği için. Bunu asla unutma tamammı?
-P-peki
-(Gülümseme)
-Y-yaprak
-Efendim?
-Teşekkur ederim.
-Rica ederim. E anlat bakalım mesleğin ne? Ne mezunusun? Hayatına nasıl girdi?
-Ben 13 yaşımdayken kaçırıldım. Hakan cam şirketi tarafından. Daha sonra düşman mafyayi çökertmek için escort adına kullanıldım ve Musab bunu öğrenince beni bırakmadı. Evlendi ve o gece bana dokundu.

-Ah anliyorum. Cam şirketi demek.
-Tanıyor musun?
-a yok, sadece ismini duydum.
-Hm anladım.

............

-LAN SİZ HİZMETCİ DEGİL MİSİNİZ, OLAY ANİNDA DIŞARIDA İŞİNİZ NE ULAN!
-Ö-ozur dileriz efendim, bize izinli olduğumuzu söylediler. Bende işinize karışmak istemedim ve evden çıktım.
-HEPİNİZ KOVULDUNUZ,SİKTİRİN GİDİN LAN EVİMDEN!
-p-peki e-efendim.

..........

-Bu otelde kalacaksın canım.
-Tamamdir, teşekkür ederim.

Otele girdim. Yaprağın dediği gibi 13 numaralı odaya girdim. İçerisi çok ıssızdı. Belkide ben çok yorgundum ve en ufak sessizlik bile bana ıssız, sessiz, huzurlu bır ortam gibi geliyordu.

Sıcak bı duşa gerçekten ihtiyacım vardı.

Üstümü çıkardım ve sabahtan beri cebimde olan silahımı yatak odamda yastığımin altına koydum.

...

Duşumu aldıktan sonra kendime bir kahve yaptım ve çantamdan çıkardığını kitabımı okumak için yatağıma uzandım

1 saat olmuştu. Kapı tıklatma sesi gelmişti.

-Kim o
-temizlik servisi efendim.

Kapıyı açtım ve odaya giren adam ı tanır gibi oldum.

İlkte umursamadım ama sehpada duran vazoyu kırınca bişeylerin ters gittiğini anladım

-Özür dilerim efendim-
-Sorun değil, bu arada biz tanışıyor muyuz?
-Sanmıyorum efendim

Gülümsedi ve işine geri döndü

Hayır bu adamı tanıyorum.

HAYIR OLAMAZ

Bu Ömer

Evet evet balo da gazete okuyan ve lavabodaki kızların,işler ters giderse 13 numarali masada oturan Ömer abinin silaha davranacağını bahseden ömer bu.

Bi dakika

Bi' bilgiye göre 13 ölüm anlamın geliyor

Masa numarası ve otel odası numarası 13 numaraydi.

MAFYALAR VADİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin