Merogol Menantu Cantik 1
Amy, seorang wanita muda berusia dua puluh tujuh tahun, adalah seorang gadis cantik yang telah berkahwin tidak sampai setengah tahun yang lalu Dia asalnya bekerja sebagai setiausaha Inggeris di sebuah syarikat asing, tetapi beberapa bulan lalu dia berkahwin dengan Hassan, seorang jurutera yang sudah dua tahun menjalinkan cinta dengannya Secara logiknya, mereka berdua merupakan pasangan yang berbakat dan cantik yang dikagumi oleh semua orang, tetapi Amy hampir menjalani kehidupan janda selepas berbulan madu, kerana suaminya Hassan tiba-tiba ditugaskan oleh. syarikatnya untuk menjadi penyelia di Timur Tengah Pada masa itu, Timur Tengah adalah masa yang berbahaya dengan peperangan yang kerap. Oleh itu, kerana peraturan, Amy tidak dapat pergi bersama suaminya, jadi dia tidak mempunyai pilihan selain tinggal di rumah Di samping itu, mertuanya yang tinggal bersamanya tidak membenarkannya kembali bekerja, jadi Amy Dia tidak mempunyai pilihan selain tinggal di rumah dan menjalani kehidupan pengantin baru yang kelihatan baik di luar tetapi menjadi semakin tertekan. bahagian dalam.
Walaupun sudah lebih tiga bulan dia dan suami berpisah, Amy jarang keluar bersendirian kerana dia tahu ibu bapa mertuanya yang kedua-duanya terkenal dalam bidang pendidikan adalah orang yang konservatif dengan idea konservatif dan keluarga yang tegas. Dia tidak suka pergi membeli-belah, jadi kecuali untuk sekali-sekala pergi ke pameran seni atau mendengar konsert simfoni kegemarannya, kecantikan terkenal ini yang pernah mempunyai seramai ikan mas crucian di seberang sungai, menjalani kehidupannya dengan tenang hari yang tenang dan tanpa gelombang.
Mungkin tiada siapa yang tahu kesunyian dalaman Amy, tetapi dari matanya yang cerah dan menawan, dia kadang-kadang secara tidak sengaja mendedahkan kemurungannya yang ditindas, terutamanya pada malam yang tenang, apabila dia duduk bersendirian di hadapan tingkap, Ia adalah lebih mudah untuk membuat orang membayangkan; Amy yang anggun dan menawan tidak pernah terfikir di dalam rumah yang didiaminya itu akan ada sepasang mata rakus yang sentiasa memerhatinya secara sembunyi-sembunyi dari semasa ke semasa!
Malah, lama sebelum Amy berkahwin dengan keluarganya, setiap kali dia berkunjung ke rumah Hassan, bapa Hassan, Profesor Abdul, akan melayannya, yang tingginya 171 sentimeter dan mempunyai ukuran seksi 35D-22-34 Seorang gadis yang matang dan kotor niat yang tidak sabar-sabar untuk melibatkan diri Namun di bawah selimut wajahnya yang baik hati dan baik hati, apatah lagi Amy tidak nampak hasrat mengerikannya yang terpendam, malah Hassan sendiri dan ibunya juga saya tidak pernah menyangka bahawa Abdul akan menjadi serigala dalam kambing biri-biri. pakaian; jadi Amy, yang tinggal bersama ibu bapa mertuanya di bawah bumbung yang sama, telah menjadi sasaran serigala liar tanpa disedari.
Amy sudah biasa memakai jubah mandi atau baju besar longgar selepas mandi dan duduk di tingkat atas untuk membaca atau mendengar muzik, ibu bapa mertuanya jarang menghubunginya ke bawah selepas pukul sembilan malam, kecuali beberapa kali kerana Abdul. mahu turun ke bawah Selain mengatur ucapan dan memanggil Amy ke bilik kerjanya untuk membantu menaip, masa selepas makan malam menjadi waktu kegemaran Amy selain meninggalkan mesej dalam talian untuk suaminya, dia juga menghabiskan masa di biliknya menonton TV Jepun Keseluruhan Mungkin dikatakan kehidupannya sederhana dan selesa, tetapi pada hari-hari yang tenang, hanya Amy yang paling tahu dalam hatinya betapa tubuh muda dan bersemangatnya memerlukan keselesaan seorang lelaki, tetapi kepada siapa dia boleh memberitahunya? Kain bulu?
Bagaimanapun, Abdul yang selama ini menyorok di sebelahnya kelihatan melakonkan watak bapa mertua yang baik, tetapi sebenarnya dia sentiasa memerhatikan setiap gerak-gerinya justeru, kesepian yang tidak terkawal di mata Amy benar-benar tertarik dengan Abdul Dia dapat melihatnya di matanya, tetapi dia, seorang profesor undang-undang yang licik, hanya dapat mengawal nafsunya dengan tenang, kerana Abdul lebih tahu prinsip berburu daripada orang lain. dia tidak boleh melakukan apa-apa seperti ini seorang isteri yang menakjubkan dengan susuk tubuh yang langsing, badan yang tinggi dan panas, dan kulit yang boleh diterbangkan oleh peluru, lambat laun akan menjadi mainan kelangkangnya, jadi dia tidak gelisah dan sabar menunggu. peluang untuk muncul.
YOU ARE READING
Merogol menantu Cantik
General FictionAmy, seorang wanita muda berusia dua puluh tujuh tahun, adalah seorang gadis cantik yang telah berkahwin tidak sampai setengah tahun yang lalu Dia asalnya bekerja sebagai setiausaha Inggeris di sebuah syarikat asing, tetapi beberapa bulan lalu dia b...