Part 3

175 5 1
                                    


Abdul tahu Amy sudah miang, lalu dengan rakusnya dia membelai punggung tegap putih dan menarik di kepalanya,

Dia berhenti menjawab, memalingkan mukanya dan mula mencium paha dalaman Amy Setiap kali bibir dan lidahnya yang panas menjilat kawasan rahsia itu, tubuh halus si cantik itu akan sedikit menggeletar, dan dia tidak pernah jemu, sentiasa menggerakkan busurnya dari kiri ke kanan. Dia mencium dan menjilat bahagian dalam kaki Amy berulang kali, tetapi lidahnya terus berada di lubang rahsia itu lebih lama dan lebih lama, dan akhirnya Amy, yang bahagian bawah badannya basah untuk masa yang lama, tidak dapat menahan dan memancut keluar. air mani yang banyak. Dia menggeletar punggung dan pehanya, bermati-matian menekan lubang rahsianya pada wajah tua Abdul, dan tercungap-cungap dengan penuh nafsu: "Ya tuhan! Ayah... tolong... jangan berhenti... tolong.. . oh... ah... ...Ayah...tolong jilat lebih dalam...oooh...ohhh...oh...ya...ya...itu...ah. ..oh...so...sangat baik...sangat selesa... ...Oh...ah...Ayah...anda sangat pandai...jilat...dan makan. ..Oh...oh...oh...Ayah...tolong...tolong...letakkan...seluruh lidah... ...masukkan ke dalam faraj  amy... eh... oh... oh... ia menggelitik saya sampai mati... oh... oh... ayah... lelaki baik saya... saya yakin dengan awak Oh. ..ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh> lidah awak... menindik saya... terasa sangat sedap... Oh'... bapa mertua saya yang baik... sayang ayah... tolong... izinkan saya... saya rasa sangat baik...biarkan aku naik ke syurga...oh...oh...oh...oh Tuhanku...seseorang selamatkan aku...ah...oh...oh... Ayah...saya nak awak...tolong... ...masukkan batang ke faraj ..... saya...."

Melihat punggung Amy yang bergoyang-goyang dan esakan yang memenuhi ruangan itu, nafsu Abdul semakin membuak-buak secara tiba-tiba membuka mulutnya dengan penuh ghairah memasukkan lubang rahsia merah jambu si cantik itu ke dalam mulutnya.

Apabila dia menghisap air mani yang menggelegak, Amy berasa seperti digigit semut Bukan sahaja dia merengus dan menjerit, tetapi seluruh bahagian bawah badannya juga berpusing-pusing dan tersentak gila sejumlah besar air mani faraj bocor keluar, serta-merta melimpah separuh mukanya, dan air mani yang disembur di mulutnya memancarkan bau badan khas Amy yang serupa dengan kamelia,

Abdul tahu inilah saat terbaik untuk menawan hati si cantik itu mula rakus menghisap dan menelan air mani Amy yang tidak henti-henti mengalir keluar, dan bertungkus lumus dengan bibir, lidah dan giginya untuk membuatkan syahwat Amy bertahan selama mungkin kakinya menjadi lemah, dan Amy rebah selepas syahwat, baring di atasnya tanpa kekuatan fizikal.

Abdul tidak berhenti menghisap dan menjilat, dia terus membiarkan Amy menikmati kenikmatan dijilat seorang lelaki,

Dan untuk menakluki tubuh Amy sepenuhnya, dia tiba-tiba berdiri,

Selepas bertukar posisi lelaki dengan perempuan, dia cepat-cepat merangkak di celah-celah kaki Amy Apabila dia membenamkan kepalanya ke bahagian bawah badan Amy, menantu cantik ini sebenarnya mengambil inisiatif untuk memberi kerjasama dan menaikkan kakinya yang ramping.

Dan dia menggunakan tangannya untuk menolak kakinya yang putih dan langsing,

Dia menunjukkan sikap anggun dan penuh nafsu yang tidak sabar-sabar untuk memenuhi tembusan lelaki itu, tetapi Abdul tidak mahu membiarkan dia mendapat kelegaan sekarang Dia mendekatkan mukanya ke faraj yang masih basah, dan mula-mula memerhatikan celah sempit dan faraj untuk seketika selepas mengeluarkan labia majora, gunakan kedua-dua tangan untuk membuka labia.

Ia mengubah lubang rahsia Amy menjadi bunga mawar merah jambu yang separuh terbuka, dan lapisan kelopak daging yang segar dan lembut berkilauan dengan noda air, yang menambahkan sedikit godaan dan kemesraan pada bunga lubang rahsia dengan diameter kurang daripada dua inci; berkata dengan ikhlas Memuji: "Alangkah cantiknya pussy! Ia sangat cantik!"

Merogol menantu CantikWhere stories live. Discover now