השנה היא 1976 ואתם חזרתם לשנה קסומה נוספת בהוגוורטס!
הרפ מתחיל על הרכבת בדרך להוגוורטס כולם מחייכים וחולקים מה עבר עלייהם בקיץ ומחפשים את האישה הזקנה עם עגלת הממתקים שאצלה הם הולכים לבזבז חצי מהכסף שלהם.
אתם לא מודעים לסכנה ששוכנת מתחת לאף המכוסה באבקת סוכר שלכם.
אתם לא יכולים לשמוע את קולות ההורים המודאגים בגלל הצחוק של החברים שלכם. (אם יש לכם חברים. ואם אין לכם? לא לדאוג! עד סוף השנה בטח יהיו לכם.)
אתם לא שמים לב לתלמיד או תלמידה שמביטים מסביב בצורה חשודה. שמעבירים פתק לבחור שעובד בצללים ומזיזים את השרוול שלהם שמסתיר קעקוע של נחש יוצא מגולגולת.
אבל אין חשש. בקרוב תדעו!
אבל עד אז אין שום סיבה לדאוג! אתם בדרך להוגוורטס וזה יהיה טוטאלי אוסאם.
טופס:
תלמידים
(לא לדאוג אשלח גם בתגובותתלמדים:
שם:
גיל:
לשון פנייה:
נטייה מינית:
שנה:
בית:
מראה:
לבוש:
אישיות:
רקע:
הערות:טופס למורים
שם:
גיל: (מעל 21)
מקצוע:
אם הם ראש בית איזה בית?:
מתי התחיל ללמד:
מראה:
לבוש:
אישיות:
רקע:
הערות:אם שכחתי משהו בבקשה תגידו לי!
מותר כמה דמויות שאתם רוצים ובכוונה השארתי את כל הקונדסאים פנויים. (ששש לוציוס לא נחשב הוא מיוחד)
הדמויות שלי
שם: אניה מאלפוי
גיל: 15
לשון פנייה: היא את
נטייה מינית: פאן
שנה: חמישית
בית: גריפינדור (המשפחה שלה לא שמחה לגביי זה.)
מראה:מאוד דומה לאח שלה. אבל עם גומה בסנטר ועיניים מפוחדות.
לבוש: לובשת או את מדיי בית ספר או חצאיות קצרות מגפיים עד הברך וחולצות קצרות חלקות.
אישיות: מאוד מאוד מאוד ביישנית וצוחקת בקלות. לא מאוד מסתדררת עם המשפחה שלה.
רקע: כשהיא הייתה קטנה הם חשבו שהיא סקיבית. הסיבה היחידה שהם לא נפטרו ממנה בגיל 6 כשהם רשמית ויתרו על האפשרות שיהיה לה קסם היא בגלל שאח שלה התעקש שזה לא אפשרי שהיא תהיה סקיבית. כי היא מאלפוי.
הם הסכימו להשאיר אותה בתנאי אחד. הם יעמידו פנים שהיא חולה אנושות ויסתירו אותה בתוך האחוזה.
ובתוך האחוזה היא נשארה. עד גיל 14
הקסם שלה התעורר בגיל 14 והיא הגיעה להוגוורטס בפעם הראשונה בגיל 15בגלל שלוציוס התערב עבורה. אם היא נכשלת הוא נכשל. כתוצאה מכך הוא יעשה הכל. הכל! כדיי לוודא שהיא מתנהגת כמו שצריך. כי אחרת הם הולכים לאבד את כל מה שהם עבדו עבורו.
YOU ARE READING
רפ- הארי פוטר הקונדסאים- הרשמה פתוחה תמיד.
Adventureרפ הארי פוטר שמתרחש בתקופה של הקונדסאים שכולכם אוהבים ומכירים! אבל כמובן הכל לא כזה פשוט. העולם כולו מחכה להתקפה מצד הלורד האפל שלאט לאט מטפס בדרגות עולם הקוסמים בצללים. אתם יודעים מי הוא לורד וולדמ- אני אפילו לא הולכת להגיד את השם שלו. אתם יודעים מ...