AKU

1.9K 28 1
                                    

Aku Sarah 27tahun. selepas sebulan aku bergelar isteri orang. isteri kepada rahmat iaitu kekasihku yang aku kenal selama 3tahun semasa aku kerja kilang dulu. 3 bulan sebelum aku kawen. rahmat menyuruhku berhenti kerja. aku bersetuju dan keluargaku juga setuju kerana rahmat berjawatan tinggi di kilang itu. rahmat mampu sara aku.

Seawal 16 tahun dara aku diambil oleh cikgu Rama di sekolahku.  orangnya tak berapa gelap, berbulu dada dan tak bersunat. sejak dari itu aku tertarik pada lelaki india. tambah pula kedua dua lubangku telah di jolok oleh Sir Rama.

Sebagai balasan, aku di tidak perlu bayar kelas tambahan pada hujung minggu di sekolah. selepas habis kelas aku dibawa ke bilik sukan dan disitulah aku diajar 1 per 1 tenang sex, sehinggakan aku dah tahu apa yang sepatutnya aku buat. Dari sakit menjadi sedap. dari sedap aku ketagih dengan jilatan Sir Rama.

Aku tak pernah cerita kepada sesiapa pun apa yang berlaku padaku, bahkan aku semakin menikmatinya. keputusan peperiksaan aku juga bertambah bagus dari sebelum ni. aku juga sering di ejek oleh budak budak nakal disekolah kerana bontotku agak besar dan aku dapat gelaran darah bontot besar.

Habis sekolah aku bekerja di merata tempat. paling jauh yang aku pernah kerja sejauh 1 jam perjalanan naik motosikal. akhirnya aku kerja di kilang yang dekat dengan rumah orang tuaku. 

Seperti biasa. orang baru mesti jadi perhatian. bila rehat di kantin, ramai mata mata yang memandang kearahku dan tak terlepas memandang bontotku yang besar dan bergegar bila aku berjalan. Minggu berganti bulan, ada yang berani menegurku dan ajak bersembang. aku yang peramah membuatkan mereka selesa denganku. tak kira lelaki atau perempuan dan ada juga yang cuba masuk jarum nak mengorat aku.

Aku yang dah terbiasa dingorat sebelom sebelom ni, aku layankan aja mamat mamat yang minta no WS ku. Sememangnya aku nak juga merasakan belaian dari lelaki melayu, tapi aku takut tak sama seperti Sir Rama dan Viki budak india yang kerja satu kilang denganku dulu.

Selepas  tiga bulan aku kerja di kilang tu. aku ditukarkan ke pejabat audit. di dalam pejabat hanya ada 5 orang termasuk penyelia. aku satu satunya perempuan melayu selebihnya cina dan india. aku dibawa pusing gudang yang besar dan aku diajar oleh penyeliaku iaitu Prakash. aku telah ditetapkan menjaga zone C, begitu juga yang lain telah ditetapkan zone masing masing. 

Aku semakin selesa dengan kerjaku dan aku banyak habiskan masa digudang. Di line zone masing masing tersedia meja untuk kami menulis dan pantai keluar masuk barang. bila masa rehat kami rehat di pantry sahaja kerana kantin agak jauh dari tempat kami, dan masa itulah kami berkenalan dan bersembang. Setiap kami rehat aku tak pernah nampak mala, perempuan india yang lebih kurang umur denganku. akhirnya aku buka mulut bertanya pada may.

"may... mana mala....

" ayo.... jangan cakap kuat kuat.. itu santi dia punya kakak lo... kata may.

"kenapa pulak.. tanya je pun..... kataku 

may datang dekatku dan berbisik.

"kalau u mau tengok wayang free pergi zone E, nanti u tau sendiri, kata may.

Aku terus tinggalkan may dan terus pergi zone E. bila tiba disana aku langkah perlahan lahan seperti pencuri. aku mula dengar suara orang dalam bahasa tamil. aku semakin dekat dengan suara itu dan aku nampak mala dan prakash tengah makan beradap sambul suapkan nasi dimulut pasangannya.

Tiba dipantry aku jumpa may dan berkata padanya "biasa la tu... orang bercinta...

"itu bukan cinta la... itu scandal. itu mala sudah ada suami, kata may. Tebeliak biji mata aku bila dengar may cakap macamtu.

"itu prakash baik punya orang, dia jaga sama dia punya orang tua lagi sakit. lagi satu dia punya bini sudah lari tak mau hidup susah. kata may.

"apa kena mengena mala dengan hidup susah prakash tu.. kan mala ada suami.. aku bertanya.

" itu nanti u sendiri tau... wa tak mau cakap apa apa.... wa sendiri pun sudah sangkut sama itu prakash. kata may yang bangun dan keluar dari pantry. Aku terpinga pinga dan tak berapa faham maksud may.

 Hari demi hari aku mencari tahu dan mengesahkan apa yang may cakap pada aku haritu. aku, may, santi, mala dan gee semakin rapat dan mesra sehinggakan gee berani bertanya padaku apa yang aku buat dengan bontot besarku. gee yang berbangsa cina berbadan chubby cemburu dengan bontotku. aku berterus terang pada gee yang aku suka main bontot.

Dari situ lah aku dihujani soalan oleh gee yang tak sabar nak tahu. aku menjawab soalan soalannya. ada yang aku mereka cerita tentang bf ku. padahal aku tak ada bf, hanay kenangan lama bersama Sir Rama. setelah itu giliran gee pula cerita tentang dirinya. Gee tinggal serumah dengan bfnya dan hidup seperti suami isteri. gee juga tak segan silu ceritakan hubunganya diatas katil. gee juga agak terkejut bila aku beri ukuran batang bf padanya.

"wahhh... boleh mati ooo....... kata gee.

"mana bole mati.... boleh kasi nyawa ma.... kataku.

"itu belakang tak sakit ka.... tanya gee.

"first time mesti sakit la... 2nd time, u mesti shok punya la amoii... kataku.

"lagi pun u punya abang tak besar sangat... slow slow la masuk.. kataku.

"itu tahi tak keluar ka.. tanya gee...

" u kena jaga kebersihan gee... lepas berak u kena cuci itu lubang sampai bersih, lepastu u jolok u punya jari. kalau ada tahi lagi. cuci sampai bersih. kataku.

"tak pa.. nanti wa tanya sama dia, kalau mau itu lubang, dia tolong wa cuci, kata gee sambil ketawa.

Memandangkan gee makin rapat dengaku. aku ambil kesempatan mengorek rahsia gelap di gudang. pada awalnya prakash menguruskan gudang. setelah itu prakash dinaikkan pangkat penyelia. Barulah Santi masuk jaga audit digudang, selepas itu gee masuk di ikuti may, santi masukkan adiknya mala.

Gee pernah nampak beberapa kali prakash dan santi main di gudang, dan gee juga pernah di goda oleh prakash. gee juga membiarkan prakash beraba tubuhnya kerana gee boleh mengarah dan menyuruh penyelianya buat kerja yang sepatutnya gee buat. gee pandai guna kesempatan dan dia tak pernah buat apa yang prakash suruh seperti isap batang dan main.

Apa bila may masuk, keadaan berubah. prakash seperti lelaki simpanan santi dan may. masing masing tak tahu yang mereka berdua berkongsi batang. may janda cina yang kesunyian kerap kali hilang dari zone nya dan menyundal di bilik pump. begitu juga santi yang dah tahu tugasnya akan melayan prakash pada waktu rehat.

Apabila mala yang berumur 21tahun dan berkawen ada anak seorang masuk. bertambah kerja prakash untuk memuaskan mereka bertiga. sehinggalah gee nampak dengan matanya sendiri. may dan mala bekerja sama hisap batang prakash.

BERSAMBUNG..


SARAHWhere stories live. Discover now