★Bine ai Venit★

109 11 27
                                    

Bun venit in club! :)
Mă bucur că ați intrat sa aruncați o privire, e prima mea carte de acest gen, mă gândeam să avem ceva distractiv de făcut după școală.
Sa incepem cu..



✨>>•Regulament •<<✨
♠️. Nu acceptam limbajul neadecvat, instigări la ură și certuri, critici negative, și lipsa de bun simț. Fiți respectuoși și răbdători, cine va încălca regulile va fi pus pe lista neagră.

♠Cărțile trebuie sa aibe minim 2 capitole cu tot cu prolog, este permis orice gen.

♣ Critica trebuie sa fie formată strict din părerea voastră sinceră cu privire la acțiune, plot, descriere, personaje și dialog. Nu oferiți simple laude fara o părere dezvoltată, trebuie să faceți o critica constructiva încât să ajute autorul sa se îmbunătățească cat mai bine.

♣ După ce ați terminat de citit, cele două capitole la cartea colegului și cele două din cartea săptămânii, reveniți cu un comentariu "am terminat". Însă daca rămâneți fara timp sau vreți o pauză, puteți spune în comentarii la orice capitol " i-au o pauză" o sa va acordam cat timp este nevoie fara nicio problema.

♦Daca vreți să vă retrageți puteți lăsa un comentariu cu "mă retrag" iar cartea voastră nu va mai apărea în lista de lecturi

♦ Va rog sa completați formularul într-un singur comentariu, clubul va începe: Sâmbătă!

♥Formular♥
Titlul cărții
•Autorul
•Genul
•Număr capitole
•Tag 3/4 persoane

Și toate aste fiind spuse..ne vedem in prima etapa ! :)

Club de Lectură Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum