Thashetheme ne shtepi

1 0 0
                                    

Ishte vonë  dhe Ajsem kishte vendosur të rrinte nga un  natën  pas  ditës së parë të provave . Më duhej një person  që të ndaj pak ditën time  do e bëja gjithsesi por eshte ndjesi tjeter kur jemi bashk jasht  ne ballkon natën teksa flasim per  gjerat  nga me te cuditshmet     , pra ne jemi si ditari i njëra tjetrës. Ndihem vërtetë  keq për cfare i ndodhi asaj  prej fajit   tim , gjithmone kam shpresuar që Ajsel të ishte pranë meje  në cdo hap të jetës sime ajo ka qënë force për mua  dhe do të jetë gjithmone edhe pse jo prezente . Gjithsesi kjo eshte një ngjarje më e vonshme e historis . 
Po rrinim te dyja jasht ne ballkon si zakonisht një fllad i lehtë nga ledhatonte flokët edhe fytyrën teska po flisnim . Unë po i tregoja për ditën që kam kaluar edhe ajo po degjonte gjithë kureshtje ,kishte  hapur syt e saj te mdhenj ngjyr të një kafeje të lehtë  dhe vetem me shikonte teksa pohonte me kokë në kuptim që të vazhdoja historinë . Në fund filloj te qeshte Dhe me tha  je e sigurtë që Mark nuk ka ndienja për ty   Dhe  ndoshta u largua ashu pa u vënë re sepse nuk ka pëlqyer afrimitetin tuaj në atë skenë . E pashë një herë  dhe cuditërisht nuk  më  vinte per te qeshur sepse thellë e dija që ka mundësi ta ketë berë edhe për ktë arsye  ,por qe dyshimet janë akoma sepse kurrë  ska provuar ndonjëherë të me njoh . Ai se din cfare me pëlqen te bëj , cfare muzike degjoj  dhe me shumë mundesi as qe e ka ditur fare që unë do të aktroja  në atë rol para se të vinte dhe të shihte me syt e tij , ndoshta thjesht eshtë shok me Eliotin  edhe u largua sepse mund ti ketë dalë ndonjë punë . Nata ishte e gjatë dhe ca nuk folëm por ne një moment gjumi na bëri një vizit .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 30 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Lost in the triangleWhere stories live. Discover now