Jaehyun
TAESAN
YAŞIYOR MUSUN
İYİ MİSİN
05:27Taesan
Jaehyun?
Yaşıyorum iyiyim
Noldu bu saatte bir andaJaehyun
YAŞIYORSUN😭😭
Uyuyor muydunTaesan
Pek sayılmaz
Uyku tutmadı pek
Sen niye uyanıksın
Moralin mi bozuk seninJaehyun
Evet
Ama hayır
Off boş verseneTaesan
Hayır Jaehyun
Boş veremem seni
Anlatır mısın lütfenJaehyun
Yarın yüz yüze konuşalım mı
Ya da yok ben bekleyemem o kadar
Yüz yüzede konuşmamam zaten
Eğer uyumayacaksan
Arayabilir miyim seni?Taesan kişisinden sesli arama📞
✅|❎"Neyin var Jae?"
"Taesan, şey... sen artık beni sevmiyor musun? Yani tamam garip bi soru oldu ama soğudun mu benden? Neden mesafelisin bana bu kadar?"
"Senden soğumak mı? Saçmalama lütfen, nasıl soğuyabilirim senden? Ben sadece Hanbin rahatsız olur, sen rahatsız olursun diye biraz mesafe koydum o kadar. Olması gereken buydu."
"Hanbin mi? O neden rahatsız olsun ki?"
"Sevgilin değil mi sonuçta? Ben rahatsız oluyordum şahsen sana başka birisi yakın davranınca. O da oluyordur diye düşündüm."
"İyide Hanbin benim sevgilim değil ki. Bunuda nerden çıkardın?"
"Nasıl? Değil mi cidden?"
"Evet değil tabii ki. O da Riwoo ve Woonhak gibi çok yakın bir arkadaşım sadece."
"Hayatında birisi yok yani değil mi kesin olarak?"
"Of yok işte Taesan kimse."
"Tamam sinirlenme hemen. Sen niye yaşıyor musun diye yazdın peki?"
"Taesan ben seni affettim."
"Ne? Nasıl? Affettim derken? Ne anlamda? Dinlicek misin yani beni sonunda?"
"Dinlememe gerek yok. Ben affettim seni. Seni hâlâ çok sevdiğimi ve sensiz yapamayacağımı anladım."
"Bu ne demek oluyor? Tekrardan sevgilim olmayı kabul ediyor musun yani?"
"Ben bu kadar sorgulayacağını düşünmemiştim ya. Evet Taesan evet. Ya da vazgeçtim. Önce bana çıkma teklifi et. Bu kadar kolay olmamalı barışmamız."
"Sen buna kolay mı diyorsun? Ama tamam kabul. Yeniden sevgilim olur musun Jaehyun?"
"Hayır."
"Hayır mı? Ne demek hayır?"
"Telefonda mı olur bu Taesan? Böyle kabul etmem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crying || ddingdongz
Fanfiction"Bak Taesan, bu şarkıyı senin için yazdım. Beğendin mi?" |yarı texting, yarı düz yazı|