𝕊𝕠𝕣𝕣𝕪 𝕗𝕠𝕣 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕒𝕥𝕖 𝕦𝕡𝕕𝕒𝕥𝕖 𝕘𝕦𝕪𝕤,𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕨𝕖𝕣𝕖 𝕤𝕠𝕠 𝕞𝕦𝕔𝕙 𝕠𝕗 𝕨𝕠𝕣𝕜𝕤 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕟𝕖𝕖𝕕𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕕𝕠𝕟𝕖 𝕒𝕥 𝕤𝕔𝕙𝕠𝕠𝕝 𝕡𝕝𝕦𝕤 𝕙𝕠𝕞𝕖. ℕ𝕠𝕥 𝕥𝕠 𝕞𝕖𝕟𝕥𝕚𝕠𝕟 𝕒𝕝𝕝 𝕥𝕙𝕖 𝕒𝕤𝕤𝕚𝕘𝕟𝕞𝕖𝕟𝕥𝕤 𝕀 𝕘𝕠𝕥 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕞𝕪 𝕊𝕔𝕚𝕖𝕟𝕔𝕖 𝕋𝕖𝕒𝕔𝕙𝕖𝕣.𝚂𝚘 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚎𝚙𝚒𝚜𝚘𝚍𝚎 𝚠𝚎 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙰𝚕𝚒𝚜𝚑𝚊 𝚛𝚊𝚗 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚘𝚕𝚒𝚌𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚝𝚘 𝙽𝚎𝚠 𝚈𝚘𝚛𝚔 𝙲𝚒𝚝𝚢. 𝙱𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚠 𝚕𝚒𝚏𝚎 ? 𝚆𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝 ? 𝙳𝚒𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚖𝚎𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 ?
𝖲𝗈 𝗇𝗈𝗐 𝗐𝗂𝗍𝗁𝗈𝗎𝗍 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗐𝖺𝗂𝗍𝗂𝗇𝗀-
________________________________☆♥︎☆
Estella
𝐼 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒𝑑 𝑚𝑦 𝑛𝑎𝑚𝑒 𝑎𝑠 𝐸𝑠𝑡𝑒𝑙𝑙𝑎,𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑁𝑌𝐶 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑛𝑒𝑦 𝐼 𝑠𝑡𝑜𝑙𝑒𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑚𝑦 𝑚𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟'𝑠 𝑏𝑎𝑛𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑜𝑙𝑖𝑐𝑒𝑚𝑎𝑛. 𝐼 𝑏𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑎𝑐𝑡 𝑙𝑒𝑛𝑠𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑦𝑒𝑑 𝑚𝑦 ℎ𝑎𝑖𝑟 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑡𝑜 𝑎𝑣𝑜𝑖𝑑 𝑠𝑢𝑠𝑝𝑖𝑐𝑖𝑜𝑛 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛𝑠𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑜𝑙𝑖𝑐𝑒𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒. 𝐼𝑡 ℎ𝑎𝑠 𝑏𝑒𝑒𝑛 3𝑚𝑜𝑛𝑡ℎ𝑠 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑦 𝑙𝑖𝑓𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑝𝑒𝑎𝑐𝑒𝑓𝑢𝑙 𝑑𝑢𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑑𝑎𝑦𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑎𝑡 𝑛𝑖𝑔ℎ𝑡, 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑛 ℎ𝑒𝑎𝑟 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑎𝑚𝑖𝑛𝑔-
"𝖯𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾!-𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝖺𝗅𝗅 𝗆𝗒 𝗆𝗈𝗇𝖾𝗒..𝖻-𝖻𝗎𝗍 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗁𝗎𝗋𝗍 𝗆-𝗆𝖾"-𝐴 𝑚𝑎𝑛 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑎𝑚𝑒𝑑," 𝖭𝗈𝗍 𝖾𝗇𝗈𝗎𝗀𝗁!"𝐼 𝑔𝑙𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑤ℎ𝑜 𝑤𝑎𝑠 𝑐𝑜𝑣𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑑𝑢𝑠𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑙𝑜𝑜𝑑-"𝖶𝗁-𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝖽𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗇𝗍?-"𝐼 𝑐𝑢𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑠𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔-"𝖸𝗈𝗎𝗋 𝗟𝗶𝗳𝗲!"- "𝖶-𝗐-𝗐𝗁𝖺𝗍?"𝐼 𝑖𝑔𝑛𝑜𝑟𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑢𝑔𝑙𝑦 𝑝𝑖𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑚𝑢𝑚𝑏𝑙𝑒𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡"𝖣𝗈𝗇'𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝗅𝖾𝖺𝗋𝗅𝗒 𝖽𝖾𝗌𝖾𝗋𝗏𝖾 𝗂𝗍 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖿𝗈𝗋𝖼𝖾 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝗍𝗈 𝗌𝗅𝖾𝖾𝗉 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗒𝗈𝗎?"𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑖𝑛 𝑎𝑛 𝑢𝑛𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑎𝑛𝑡 𝑤𝑎𝑦,𝑒𝑛𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑡𝑜 𝑚𝑎𝑘𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑡𝑟𝑒𝑚𝑏𝑙𝑒 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑖𝑛 𝑓𝑒𝑎𝑟-"𝖯𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾...𝗌𝗍𝗈𝗉.-"
𝐼 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑛𝑎 ℎ𝑒𝑎𝑟 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑠𝑜 𝐼 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑜𝑢𝑡 𝑚𝑦 𝑘𝑛𝑖𝑓𝑒 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑖 𝑠𝑡𝑟𝑎𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑖𝑡 𝑖𝑛 𝑚𝑦 𝑏𝑒𝑙𝑡,𝑎𝑖𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑚-"𝖭𝗈𝗐 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝗉𝖺𝗋𝗍 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖨 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍?"𝐼 𝑠𝑚𝑖𝑟𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦 𝑖𝑛𝑠𝑝𝑒𝑐𝑡𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑜𝑑𝑦 𝑝𝑎𝑟𝑡𝑠-"𝖮𝗁!-𝖿𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗂𝗍!"-"𝖭𝗈 𝗉𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾 𝖽𝗈𝗇'𝗍!"-𝐼 𝑖𝑔𝑛𝑜𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑟𝑢𝑠𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑛𝑖𝑓𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝚍𝚒𝚌𝚔,𝑐𝑙𝑒𝑎𝑟𝑙𝑦 𝑚𝑎𝑑𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑝𝑎𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡. 𝐵𝑢𝑡 𝐼 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑐𝑎𝑟𝑒𝑑,𝐼 ℎ𝑎𝑑 𝑓𝑖𝑛𝑖𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑡𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑤𝑎𝑦 ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑖𝑟𝑡𝑦-𝑠𝑜𝑢𝑙-"𝖠𝗇𝖽 𝖿𝗂𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒-𝗉𝗁𝗈𝗍𝗈 𝗌𝖾𝗌𝗌𝗂𝗈𝗇!"𝐼 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑜𝑢𝑡 𝑚𝑦 𝑐𝑎𝑚𝑒𝑟𝑎,𝑐𝑙𝑖𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑒𝑎𝑑 𝑏𝑜𝑑𝑦 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑐𝑒𝑛𝑒.
YOU ARE READING
𝑵𝒊𝒈𝒉𝒕𝒎𝒂𝒓𝒆
Детектив / Триллер𝑰𝒕 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝑰 𝒃𝒆𝒍𝒐𝒏𝒈 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅,𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒔 𝒂𝒕 𝒎𝒆 𝒊𝒏 𝒅𝒊𝒔𝒈𝒖𝒔𝒕,𝒉𝒐𝒓𝒓𝒐𝒓,𝒖𝒏𝒍𝒐𝒗𝒆𝒅... 𝑰 𝒓𝒆𝒈𝒓𝒆𝒕𝒕𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒎𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝒔𝒊𝒔𝒕𝒆𝒓 𝒈𝒆𝒕 𝒂 𝒃...