Перший бал — це як захоплююче занурення у світ елегантності та витонченості для кожної дами. Почесні особи уважно вивчають дебютантку, пробують вишукані страви та оцінюють приголомшливий дизайн свята. У цей важливий момент необхідно не тільки перевершити всі очікування та довести свою заслугу перед титулом, а й мудро розпорядитися власним бюджетом.
Емілія підноситься над простими смертними, уособлюючи велич і шляхетність. Вона наділена свободою у своїх вчинках, здатна розточити солідну суму лише на мимолітні примхи. Як кронпринцеса, вона має владу зробити що завгодно, але її поведінка так скромна і стримана, ніби вона родом із сім'ї збанкрутілих аристократів, де кожна монета на вагу золота.
— Ваша високосте, ви впевнені, що саме ця тканина вам підійде? — спитала збентежено кравчиня.
— Так, я впевнена, — мило посміхнулася Емілія. — Ця тканина ідеально підходить. Вона легка, м'яка, наче пушинка. Лише дотик до неї приносить таке неймовірне задоволення душі.
— Але вона здається дешевшою, — зауважив Даліос, зручно вмостившись у кріслі. — Це ваш перший бал, чи не варто розглянути кращі варіанти?
— Комфорт важливіший, ніж розкіш.
— У кожного своя думка. Високий статус вимагає відповідної розкоші.
— Я вирішила порушити цей стереотип. А у вас, випадкого, є така сама тканина, тільки ніжно-рожевого кольору? — спитала вона у кравчині.
— Так, звичайно, дайте мені секунду, — відповіла та.
— Я б віддав перевагу чорному кольору, рожевий мені не пасує, — сказав юний герцог.
— Але мені так хочеться рожевого. Чорний колір якось надто похмурий для мене, — заперечила кронпринцеса.
— О ні, чорний краще!
— Але ж я так хочу рожевого. І гадаю, що він вам ідеально підійде. Ви виглядатимете набагато ніжніше, ніж зазвичай.
— Ваша високосте, ви помиляєтесь.
— Ні, я впевнена у своєму виборі.
— Ем… вибачте, а що, якщо ми об'єднаємо їх? Чорно-рожева гама може створити ідеальне поєднання, яке буде гармоніювати одне з іншим.
— О, тоді я згодна! Я ніколи не пробувала нічого подібного.
— Я також згоден.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Солодко-гіркий смак кохання
Lãng mạnІзольована від усього світу кронпринцеса - Емілія Каліаста і, пізнавший всі прикрощі життя, герцог - Даліос Варціліон, були змушені пов'язати своє життя нерозривним шлюбом. Примітка автора: Я присвячую цю історію своїй подрузі, яка ніколи не сумує і...