düğün günü

263 16 0
                                    

Ilkerle cansu 1 hafta soraya nikah tarihi almıştır. Hemen düğün hazirliklarina baslatlar son olarak gelinlik isi kalir.gelinligide alip urfaya giderler.onlar mekani hazirlarken sebo da çiğ köfte yapmaya baslamistir. Dugunde sadece cansunun akrabaları arkadaslari ve ekip olucaktir. Cansunun anne ve baba si ölmüştür. Bu yuzden teyzesi ve teyzesinin esi gelir. Cansuyu gelinlikle gorunce dayanamaz ve ağlamaya başlar.

Teyzesi: hatice gız sen buyudunde evleniyonmu daha gecenlerde kapimizin onunde top oynuyodun . Yavrum benim annen seni boyle gorse ne kadar mutlu olurdu.

Annesinin adi gecince cansu duygulanir.dayanamayip aglamaya baslar .

Teyzesi : ama yavrum yapma böyle annen seni boyle gorse ne kadar uzulurdu. Guzum benim.hadi aglama artik aglama su damat beyi cagurda bi gorelim.

Cansu : tamam hemen çağırıp geliyorum.

Ilkerin yanina gider
Ilker teyzemler burda seni gormek istiyolar.
Ilker : cansu bu şimdi mi söylenir ya

Hemen ustunu başını duzeltip yanlarina gider.

Ilker : meraba efendim hoşgeldiniz ben ilker.

Teyzesi : maşAllah pek de yakışıklı bir oglanmissin.
Ha bu arada o ne oyle efendim mefendim teyze diyecen aha bu da enişten yavrum op bakauip elimizi.

Eniştesi : maşAllah maşAllah Allah mutlulugunuzu bozmasin yavrularim.

Hepberaber: amin amin.

Duyun icin son hazirliklar tamamlanmış misafirler gelmistir. Cansuyla ilkerde son hazirliklarini tamamlamis nikah masasına geçmiştir.

Nikah memuru : cansu yilmaz hanim ve ilker emir bey evlenmek icin kurumumuza bas vurmustur evlenmelerine bir engel gorulmemistir. simdi birde sahitlerin huzurundq sormak istiyorum siz sayin ilker emir cansu yilmazi iyi gunde kotu gunde hastalikta saglikta es olarak kabul ediyor musunuz?

Ilker : evet

Alkışlarlar.

Nikah memuru : siz sayin cansu yilmaz ilker emiri iyi gunde kotu gunde hastalikta saglikta es olarak kabul ediyor musunuz ?

Cansu : eveeeetttt!

Tam i sirada neset gelir geber hain diye bagirir ve cansuyu vurur .

Cansu : aaahhhhhh

Ilker : cansuuuuuuu

Sebo : hatceeeeeeeeeeee

Ilker : kopek oldurucem seni gel buraya kacma neset cansu canim iyi misin ambulans cagir abiiiiii

Akif : hemen cagiriyorum alo........... cagurdim simdi gelir tampon yapmaya devam edin siz. Ben nesetin pesinden gidiyorum.

Karlos : abi ben de geliyorum

Akif : tamam hadi

Cansu : il..kerr...

Ilker : efendim canım soyle.

Cansu : sse....niii. se...se..viyorum . Hakiiniza helal e...ddinn.

Ilker : hayir olmiceksin hayir.

Ambulans gelir cansuyu hastaneye getirip ameliyata alirlar.

Ilker : cansuuuuuuu birakma beniiii birakmaaa

Akif : ilker sakinol cansu yasicak.

Sebo : hatce gurbanoldugum birakma biziiii.

Doktor ameliyattan cikar . Cansu hanimin yakinlari siz misiniz

Ilker : evet biziz esim iyi mi

Doktor: zorlu bir ameliyat gecirdi. Ama simdi durumu iyi normal odaya alicaz hastayı gorebilir siniz.

Ilker : cok şükür Allah'im.

Sebo : cok şükür Allah'im cok sukur.

Aradan bi hafta gecer cansuyu hastaneden cikarirlar.

Arkadaşlar bu bolum bu kadar oy ve yorumlarinizi bekliyorum.

DIRLIK ICIN YASAYANLAR BIR OLAN ICIN OLENLERDIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin