-2

2 0 0
                                    

İşte yeni okulum kayahanlı koleji,şuan kapıdan giriyorum 1 2 3ve girdim.Bütün gözler şu an bende tabi ama umursamıyorum demek isterdim ama şu an dersteler,neyse müdürün odası nerde acabağ hııh şurda.Kapıyı çalmadan içeri girdiğim için ters ters baktı ama sonra sınıfımı söledi.Hmmm sınıfım 11/C iyi peki tamam şimdi sınıfı bulalım,hah buldum. Kapıyı çalmadan içeri girdim gine hoca kendini tanit dedi.
"Adım Cansu bu kadar yeter."dedim ve boş sıra aradım.Oh be en arka boş,hemen oraya gidip oturdum ve kafamı sıraya koyup uyudum yol yorgunuyuz yani dimi.20 dk sonra birinin dürtüklemesiyle uyandım hocadır diye takmadım ama sesi daha gençti sanki doğrulmaya çalışıyordumki kafalarımız tokuştu.
"Aah salak önüne baksana"dwdim ama o gülmeye başladı.
"Aaaa asi kız okulda uykucuyumu oynuyorsun"dedi ne ne ne asi kızmı,kafamı kaldırdım ve dün bardaki çocuk karşımda Allah kahretsin ya beyse sanki napçak.
"Benden çok etkilendin bakıyorum.Tabi böylesine kimse dayanamaz dimi güzelim." dedi
"Salak swnden mi etkilenicem hı güldürme beni"dedim oda bana güldü ve
"Hıı etkilenmedin ve yanımda oturuyosuun,şaşırtıcı"
"E burası boştu sen yalan söylüyosun bay ukala."
"Hayır canım orası benim yerim,bide sen bana ukalamı dedin"
"Evet sana ukala dedim neyse senin yerinse ben kalkıyorum" dedim ve kalktım yer arıyorum kimse yerini vermiyor ve malesef tek yer bay ukalanın yanı meyse abi nolcak ya dimi neyse geçtim bay ukalanın yanına ve ders başladı.Bay ukala kulağıma egildi ve dudaklarını değdirerek konuştu.
"Bakıyorum hemen yanıma gelmişsib prenses"salak ya o an gözlerim doldu,en son annem bana prenses demişti.
"Bana prenses deme" diye fısıldadım ve sınıftan çıktım.Artık tuttuğum o yaşlar akmaya başladı ve duvarın dibine oturdum.
Arkamdan biri"noldu prenses"dedi ve arkamı döndüğümde bay ukala sırıtarak "aşk acısımı çekiyosun prenses."dedi
"Bana prenses dene. "diye bağırdım tüm koridor çınladı oda kaşındı ve
"Dersem nolur"dedi vende sırıtarak yanına gittim ve bacak arasına bacağımı geçirdim.
"Bu olur bay ukala" dedim ve tuvalete girdim ki Alaah erkekler tuvaletine girmişim.girdipim gibi çıktım zaten hemen ve sınıfa girdim ders bitmiş tenefüs olmuştu sırama geçtim ve oturdum.Oturduğum gibi bi cocuk yanıma geldı ve
"Meraba brn can"dedi
"Bende Cansu tanıştığıma memnun oldum" gülümsedi ve kapıdan çıktı bay ukala sinirli bi şekilde yanına geldi ve
"O it sana ne dedi"dedi

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeni KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin