His Smell

17 5 0
                                    

Instagram

Dm

Siz Kimsiniz Bura Nere

seokamawwholan
Nabersiniz lan

heartseok
İyidir

Senden

seokamawwholan
İyi işte ne olsun

yoomiyaw
İyi ben de

@jjggukmann

Senden naber la

seokamawwholan
Kendine geldin mi🙁

yoomiyaw
Komik değil aq

seokamawwholan
Ne dedim ya

imnamu
Ne döndürüyorsunuz yine

jjggukmann
MERHABA🌸🌸🌸

heartseok
Oooo birilerinin keyfi yerinde

jjggukmann
ONU GÖRDÜM DE ONDAN

Enerji patlaması the Gguk

yoomiyaw
İnanılmazsın Jeon ya

imnamu
Gerçekten

jjggukmann
Ney

Ne oldu ki

yoomiyaw
Daha dün omzumda ağlayan sen değil miydin

jjggukmann
Onu görünce geçti

heartseok
Aşk böyle bir şey mi

imnamu
Korkunç amk bu ne

jjggukmann
Demeyin öyle

O çok kusursuz😣

seokamawwholan
Yavrum sorun kusursuz olup olmaması mı sence

jjggukmann
Değil mi

seokamawwholan
Cık

heartseok
Var ya şu Jeongguk'u görüyorum ya

jjggukmann
Evet🥺

heartseok

Sinirden deliriyorum

jjggukmann
Ya hyung

heartseok
Hiç konuşma

yoomiyaw
Onu gerçekten sevdiğini aylardır anlamış olmasam
Takıntı yaptın sanacağım

jjggukmann
Takıntı değil

seokamawwholan
Dün gece o manitasını paylaştıktan sonra sen saatlerce ağladın
Ama bugün onu gördüğün gibi yelkenleri indirdin

Kusura bakma da ben düşünürüm yani

jjggukmann
Takıntı değil dedim

heartseok
Tamam onu anladık amk
Anlamadığımız şey nasıl bu kadar severken içinde tutabiliyorsun

Ben olsam gider söylerdim

imnamu
Sana çok mu kolay geliyor söylemek amk

heartseok
Gayet

yoomiyaw
Daha önce hiç aşık olmadığını anca bu kadar belli edebilirdi

heartseok
Of sus

jjggukmann çevrimdışı.

-

Bakışlarım bu tarafa gelenlere takılınca telefonu kapatıp cebime attım. El ele tutuşan ikili, gülüşerek ilerliyorlardı ve birazdan yanımdan geçeceklerdi!

Heyecanla yutkundum. Nefeslerim hızlanırken kalbim çarpıntı yapmaya başlamıştı bile. Taehyung bu tarafa geliyordu. Yanımdan geçtiğinde kokusunu duyabilecektim.

Şu an sahil kenarındaydım. İş yerime yakın olan sahil kenarında. Ve genelde bu saatlerde Taehyung ve... Ve kız arkadaşı Areum buradan geçerlerdi. Onlar her buradan geçecekken yanlarından geçiyormuş gibi yapar ve onun kokusunu solurdum.

Arkadaşlarım bu yüzden bana takıntılı olduğum hakkında imalarda bulunuyorlardı. Ama onu görünce hızlanan kalbimi, göz göze geldiğimizde nefesimi tuttuğumu, hiçbir ilişkimiz olmamasına rağmen onunla konuşurken kulaklarıma dek yandığımı bilmiyorlardı.

Omzuna kolunu attığı kızla konuşurken bana yaklaşmışlardı. Kafamdaki şapkayı yüzüme doğru eğdim, kafamı aşağı indirdim ve yolu izliyormuş gibi yaptım.

"Hayır hayır! Onun her istediğini yapınca şımarıyor."

Derin sesi kulaklarımı kutsadığında yutkunamadım. Hemen ardından kız da birkaç şey demişti ama ben Taehyung'un gittikçe yaklaşan sesini dinliyordum.

Aramızdaki mesafe kapandığında yanımdan geçti. O, beni umursamadan, herhangi bir insan olarak görerek yanımdan birkaç saniyede adımladı ve gitti.

Ama ben, o yanımdan geçerken saliseler içinde kafamı o tarafa çevirmiş ve derin bir nefes almıştım. Ciğerlerime dolan hafif misk kokusuyla kalbim depara kalkarken gözlerim doldu.

O, çok güzel kokuyordu.

Sevdiğim adam, çok güzel kokuyordu.

O belki beni fark etmedi. Ama ben, onunla her yan yana geldiğimizde yaşadığım gibi dünyanın yavaşladığını hissettim. Saliseler, saatler gibi geldi.

Arkasında kaldığım gibi onlara döndüm. Dolu gözlerim, geniş sırtını izledi. Sağ elim kalbime gitti. Kalbimi hızlandırışına sinirlenmek istedim ama yapamadım.

O hızlandırmıştı. Nasıl sinirlenebilirdim ki?

Bakışlarım dip dipe olan bedenleri incelerken dudaklarımın iki kenarı acıyla kıvrıldı. Onlar birbirine değdikçe canım yanıyordu. Canım çok yanıyordu.

Kim Taehyung, canımı yakıyordu.

Yüzüm düştü. Sol gözümden bir damla aktı. Sinirle onu silerken diğer gözümden de bir damla aktı. Onu silecekken diğerinden bir tane daha, onu silecekken diğerinden bir tane daha...

Fark etmeden ağlamaya başladığımda arkasından baktığım beden, yanlış giden bir şeyler olduğunu fark etmiş gibi aramızdaki bir buçuk metreye rağmen gördüğüm kadarıyla kafasını omzundan geri çevirdi.

Gözükmemek için hızla arkamı döndüm. Kafamı önüme eğip yürümeye başladığımda aklımda dönen şey, gözlerine bakmak istediğimdi.

☄️

Arkdslr ficte gerckten cok uzuldugum seyler var.

Wabi-Sabi (TaeKook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin