2008-2010

4 0 0
                                    


Bir sabah erkenden uyanmıştım. 5 yada 6 civarı gibiydi saat,yataktan kalkıp ayılmamın uzun süreceğini tahmin etmiştim hemen kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Hava soğukluğunu çok belli ediyordu ayaklarıma terliklerimi giydim üstümede bir hırka alıp mutfağa gittim. Kendime bir fitre kahve hazırlamaya başladım telefonuma baktım bir sürü doğum günü mesajı vardı.. Şimdi hatırladım bugün benim 19. Yaş günümdü! Kahve makinasının ötme sesiyle kendime geldim hemen bardağa kahvemi doldurdum,masaya oturdum ve doğum günü mesajlarına teker teker yanıt vermeye başladım. Bir şeye çok şaşırmıştım Five'dan mesaj almamıştım..

Birazda olsa kırılmıştım "insan sevgilisinin doğum gününü unuturmuydu?" Hafif bir moral bozukluğu ile üstüme kalın birşeyler giymeye odama gittim. Biraz oyalandıktan sonra saat 9'a gelmişti Five'ın uyandığını düşünerek ona gitmeye karar verdim. Evden cıktım ve kapıyı kilitledim ardından garaja arabama binmeye gittim. 10 dakikalık yol mesafesinden sonra Five'ın evine gelmiştim. Binaya girdim ve yedek anahtarla eve girdim,ev çok dağınık duruyordu "hala uyuyormuydu?" Diye düşündüm. Salona gittim yere baktım bakmaz olaydım! Bir kadın ayakkabısı mı?
Hemen yukarı Five'ın odasına çıktım düşünmeden içeri daldım ve..

Evet tahmin ettiğim sey olmuştu. Koşarak evden çıktım hemen arabaya bindim kendime gelemedim şoka uğramıştım. Bir anda hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştım. Kendimi durduramıyordum sinirden ya direksiyona vuruyordum yada saçlarımı yoluyordum. O halde arabayı sürmeye çalıştım ve eve gittim. Evdeki herşeyi yere atıp parçalamaya çalışıyordum en son dayanacak gücüm kalmadığını anladım yere çöktüm arkadaşım Eliz'i aradım.

~Telefon Görüşmesi~

;Alo Eliz
;Nini,iyi misin?

;Eliz lütfen yanıma gel

;Nini ne oluyor neden
ağlıyorsun?

;Eliz lütfen soru sorma ve sadece bize gel herseyi anlatıcam!

;20 Dakikaya ordayım!

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••

20 dakika sonra Eliz gelmişti. Kapıyı bile açacak halim yoktu bir şekilde kalkıp kapıyı açtım ve hemen elize sarıldım ve oda bana sarıldı. Eliz yanıma oturdu hemen bana ne olup bittiğini sordu. Neler gördüğümü kısık ve ağlamalı bir sesle anlatmaya çalışmıştım. Eliz bana dahada sıkı sarıldı ve saçlarımı okşadı "Böyle bir psikopat için kendini üzme hayatım" dedi Eliz. Üzülmemek elde değildi tabiki ama unutmam kesin olarak şarttı. "İnanabiliyor musun Eliz 19. yaş günümde resmen aldatılmıştım" Eliz sadece dediklerime ya biliyorum yada hiç birşey demeden sadece saçlarımı okşayıp bana teselli oluyordu. Bugün sadece uyumak ve kafamı toparlamak istiyordum..

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••


~2010 Yılı / 22 Kasım~

"Mia çabuk beni takip et!"  Diye koridordan bağırmıştım  "Çok hızlı yürüyorsun Nini!"
"Nini mi? Senden 6 yaş büyüğüm kelimelerine dikkat et!"
"6 yaş çokta bir şey değil Nini"

Israrla hâlâ Nini diyordu! Mia Elizin üvey kardeşiydi. Maalesef Eliz yurt dışına çıkmak zorunda olduğu için 10 günlük Mia'ya bakıcılık yapmak zorundaydım.

"Çocuk mu bakıcam ben bu yaşımda ya!"
"Ben 14 yaşındayım farkındaysan? Kendime sahip çıkabilirim."
"Seni asla tek bırakmam ablanın isteği Mia"
"Aman ne güzel!"

Mia'nın bu ergenlik halleri beni deli ediyordu resmen. Dayan Nini son 9 gün soonn 9 gün..

~1 Gün Sonra~

Sabah şiddetli bir müzik sesiyle uyandım başım aşırı zonkluyordu. Yataktan ağır adımlarla kalktım ve Mia'nın odasına kapıyı çalmadan girdim "Sabahın köründe ne yapıyorsun sen be!"
"Sabahın körü mü? Saat neredeyse 2'ye geliyor Nini"
"Benim için hala sabahın körü" Tam gidecekken
"Şu aptal oyuncağın da sesini kısmanı rica ederim"  Dedim ve kapıyı çarpıp çıktım tam giderken Mia "Sen hala o aldatmanın etkisinde kaldın herhalde?" Hızlı adımlarla kapıya doğru yürüdüm ama içeri girmedim kapının dışından "O aptal herifin tekiydi Mia"  Mia kapıyı açtı ve dik dik bana baktı
"Ne?" 
"O aptal herif dediğin çocuğu hala seviyorsun ama değil mi?"  Duraksadım
"Hayır tabikide!"  Mia yanımdan koşarak mutfağa dogru gitti "Bence hiç emin olma" dedi. Hemen arkasından "Mia!" Diye bağırdım..






Evet 4. Kitap hayırlı olsun diyelim ozaman :)) Uzun aradan sonra herkese selam! Bayadır hic bir şekilde kitap yazmıyordum Wattpad kapandığından beri hatta.. Vpn ile giriyorum suanda da ve sizler için kitap yazıyorum neyse ilk bölüm yayında 2. Bölümde bomba gibi senaryolarl geleceğim!

 Bölümde bomba gibi senaryolarl geleceğim!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Five 🫶🏻

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dünyanın Sonuna DoğmuşuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin