Saçları bir miktar dağılmış olan kız başını gergin ve yavaş hareketler ile önüne eğerek sağına çevirdi. Gördüğü manzara karşısında yüzünü korkuyla buruşturdu ve bedenini sakladığı duvar köşesine daha fazla sıkıştırdı .
Kulağını rahatsız eden kemirme seslerine gözlerini yumdu. Korku ve gerilimin vücudunu ele geçirdiği sırada sessiz bir şekilde nefesini kontrol etmeye çalıştı. Bir miktar yırtılmış ve kirlenmiş olan kot pantolonun cebindeki telefonun titremeye başlamasıyla birlikte arama müziğinin yankılı sesi havaya ulaştı.
Kontrol altına aldığı nefesi bir anda kesilen dağınık saçlı kızın, korkuyla çenesi kasıldı ve yumduğu gözlerini bir anda açtı . Birkaç çift kanlanmış gözler ile kendi gözleri buluşunca sığındığı duvardan bedenini ayırdı ve hızla koşmaya başladı. Birkaç kez sendeliyor , düşecek gibi oluyor ama bacakları ona ihanet etmiyorlardı .
Bacaklarına daha fazla yüklendiği sırada bedenini yerde sürüklenirken buldu. Hızla ayaklandı ve küçük hasar almış bedenine odaklanmayı göz ardı ederek koşmaya devam etti. Korkuyla başını geriye çevirdi ve aynı hızla tekrar önüne dönerek hızını hafifletmeden koşmaya devam etti. Önüne döndüğü an kaçtığı varlıkları karşısında görmesi üzerine ayakları kontrolsüz şekilde koşma işlevini bitirdi ve saçları havada dönerken bulunduğu yönün tersine döndü.
Korkulu manzara ile tekrar karşılaşmanın verdiği gerginlikle sırayla sağına ve soluna döndü. Sadece birkaçından saklanmak isterken onlarcası artık etrafındaydı. Kapana sıkışmıştı ! Kanlı başlangıça engel olunamıyordu.