Deel 3

378 17 1
                                    

Pov Marloes
We komen aan bij ons hotel. Ik probeer uit de stoel te komen want Dana, Edisona en ik zitten naast elkaar met zn3 in een 2 persoons stoel. Ik sta voor Jorik. Er staat een barbie moeilijk te doen. Moeilijk he door lopen roep ik. Ik hoor gelach van achteren en voor. Ik draai me om. Ik kijk recht in het gezicht van Jorik. Zo grappig vraag ik. Ja grijnst hij.

Pov Jorik
Ik sta achter Marloes. Er staat voor een raar wijf moeilijk te doen. Moeilijk he lopen roept Marloes. Ze draait zich om. Zo grappig zegt ze. Ja grijns ik. Ze draait zich weer om. Eindelijk zucht Jai achter me. Marloes komt bij het trapje aan en ze struikelt maar ik sla een arm om haar heup. Dankje bloost ze en loopt snel naar haar koffer.

Pov Dana
We kunnen onze kamer nog niet in zucht Brechje. Hoezo niet zucht ik. Kamer 101 en 103 die van ons dus zijn te laat uigecheckt dus die moet nog schoon. Marloes laat zich op haar koffer vallen. Dikke vinger ik heb het warm met deze kleren snauwt Marloes. Jai, Samuel en Dioni komen aan lopen zonder shirt. Ik kijk blozend weg. Waarom zitten jullie hier nog vraagt Jai. We kunnen onze kamer niet in zucht ik. Jullie kunnen je wel even omkleden in onze kamer stelt Samuel voor. Graag zegt Marloes en springt op.

(Zie wat ze aan hebben)(strand jurkjes met bikini eronder)

Hier de sleutel en excuses voor het ongemak zegt ze vrouw. Ik glimlach vriendelijk. Jorik, Bokoe, Ronell en Jai liggen in kamer 102. Tussen onze kamers. Wie gaat bij wie vraag ik. Ik ga bij Brechje zegt Marloes direct. Brechje knikt instemmend. Dan gaan wij bij elkaar lach ik. Edisona en Sunidhi knikken.

Holiday love or real love?(B-Brave) (Lil Kleine)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu