Beş bölümlük smutshot kitabıma hoşgeldiniz,
-yaş farkı
-bdsm/ sado-mazo
-yüksek oranda +18
-kötü alışkanlıklar
-mide bulandırıcı bazı seks unsurları vb.Bunun bir smut kitabı olduğunu göz önünde bulundurun, burada konu değil smut kısmı ön planda.
.
-
.
"Bedenlerinizin hiçbir önemi yok, ruhlarınıza sahip çıkın."
-Yemeği önünde öylece dururken tabağı minik elleriyle itti ve iğrenç koktuğundan emin olduğu sebze yemeğine arkasını döndü. Artık on sekiz yaşındaydı, sebze yemeklerinin gücüne ihtiyacı yoktu onun. Üstelik senelerdir yemesine rağmen herkesin ona söylediği gibi büyük bir adam olmamıştı. Yani sebze yemenin boy uzattığı doğru değildi, bir yalandı.
Bütün bunlar hep o aptal adamın başının altından çıkıyordu, annesiyle evlenip birden bire yanlarına taşınmaya karar verdikten sonra her şey tepetaklak olmuştu. Artık istediği saatte uyuyamıyor, istediği şekilde beslenemiyor hatta istediği kişiyle görüşemiyordu bile. Annesi bu adamla evlenmeden önce Jeongguk ne isterse onu yapardı ama artık o da değişmiş, kuralcı bir kadın olmuştu.
Şimdi annesi ve o aptal adam dışarıda vakit geçirmek için restoranta gitmiş, ona tabaktaki tüm sebzeleri yemesi karşılığında dondurma getireceklerine söz vermişlerdi. Üstelik dondurma Jeongguk'un en sevdiğinden, yani naneli çikolatalı olandandı. Bu yüzden alt dudağını düşünceli bir şekilde ısırırken tabağa son kez bakmış, dondurmayı kaybetmemek için bir kaşık yemeye zorlamıştı kendini.
Ancak berbattı, ağzındaki bulamacı koşarak çöpe tükürdükten sonra aklına gelen fikirle gülümsemişti yarım ağız.. Annesi çöplere dokunmaktan korkan bir kadındı, o adamında çöpü karıştıracak hali yoktu ya. Hızlıca tabağı aldığı gibi çöpe boşalttıktan sonra yemeği yemiş gibi göstermek için tezgahın üzerine geri bırakmış ve çatalı yaladıktan sonra üzerine süs gibi iliştirmişti.
"Tanrım, çok zeki bir çocuğum.."
Sonra onlar gelene dek bilgisayarda oyun oynamış, bazı yasaklı sitelere girmiş -bu onun en büyük hobisiydi- en sonunda arabalarının sesini duyunca yatağın içine girip eline aldığı rastgele kitabı okur gibi yapmaya başlamıştı. Önce dış kapının sesi, evin kapısı ve bir kaç sinir bozucu kahkaha sesinden sonra, en son Jeongguk'un kapısının açılma sesi ulaşmıştı kulağına. Annesi odaya yarı sarhoş dalıp oğlunun yanaklarını sevmeye daha yeni başlamışken üvey babası kuşkulu bir ifadeyle Jeongguk'un yüzünü incelemişti yavaşça.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
homewrecker, 𝓽𝓪𝓮𝓴𝓸𝓸𝓴 |smutshot
Fanfictionjeongguk üvey babasının kurallarından bıkmıştı...