ඊයේ අපේ ගෙදර හත්මුතු පරම්පරාවට ඇවිල්ලා තිබ්බනේ..හත්මුතු පරම්පරාව කිව්වේ ඉතින් අපේ තාත්තගේ අම්මයි අයියයි..ඒ පාර මොන අට මගලයක්ද දන්නැ.
උදේම මෙවනි කෝල් කරලා කිව්වා එයා මෙහෙ එනවා කියලා..චෙහාන් විසිපාරක් විතර කෝල් කරලා ඇහුවා එනවා නේද..මන් ඔයා එනකන් බලන් ඉන්නවා අනිවාර්ය එන්න කියලා...අද නම් කියන බොරැව හරිම සුක්ෂම ලෙස කියන්න ඕනේ..අපේ තාත්තගේන් කෙසේවෙතත් ආච්චිගේ කනින් රින්ග් එකනම් අමාරුයි..ඒ වුනාට මන් නම් එයාගේ කනින් ඕන තරන් රිංගලා තියෙනවා..මට නම් එවා හරිම ඊසි මෙයා..
මන් මගේ සයිඩ් බැග් එකයි කැප් එකයි අරගෙන පල්ලෙහාට ගියා..අද මන් ඇන්දේ ඩෙනිම් එකට සුදු ඉස්සරහ ලස්සන බනි කෙනෙක් ඉන්න ටිශර්ට් එකක් බැගී දාලා ඇන්දා..සුදු පාට සොක්ස් දෙකක් දාලා කොන්ඩේ උඩට කරලා පිරලා බූලක් දැම්මා..
"ආහ් දෝණි ඇන්දා කොහේද උදේම මේ යන්නේ.."
කොල්ලෙක් බලන් ඇයි මොකක් හරි ප්රශ්නයක් තියෙනවද..
"ඉස්කෝලේ යනවා ආච්චි..ප්රැක්ටිස් නේ.."
"ඉස්කෝලේ යනවනම් කෝ ලමයෝ ඉස්කෝලේ ඇදුම..
ඇයි අද ඉස්කෝලේ ෆෙසන් සෝ එකක්ද....?""ෆෙසන් සෝ නෙවෙයි ආච්චි ෆැශන් ශෝ.."
"දෙකම එකයිනේ.."
"දෙකම එක වෙන්නේ කොහොමද ආච්චි.."
"අම්මා වගේම කටනම් තියෙනවා..අම්මා වගේම හැදිලා නැතැ.."
අම්මා කැම මේසේ ලැස්ති කර කර හිටියේ ආච්චි කිව්ව එක ඇහුනා විතරයි අම්මා දඩාන් ගාලා පිගානත් මේසේ උඩින් තිබ්බා..සද්දෙට ඒ පැත්ත හැරැනම මට කටවහන් ඉන්න කියලා අතින් පෙන්නලා කුස්සියට ගියා..ඒ වුනාට බැ අප්පා මට මෙයාව අවුස්සන්න ඕනේ..
"ලමයි අම්මා තාත්තා වගේ හැදෙන්නේ නැතුව එහා ගෙදර මිනිස්සු විදිහට හැදෙන්න ඈ.."
"උමන්දක....."
ඔන්න කතා කරා ඉතින් තාත්තට..දැක්කනේ මාත් තෙක්ක එකට එක කියාගෙන යන්න කාටවත් බැ...හූ..
"එයා තාම ගෙදර ආවේ නැ අම්මේ..මොනවා හරි ඕනේද.."
"ඕන්නැ.කෝ ඔයාගේ අයියා.."
YOU ARE READING
තෝඩු (ONGOING)
Romance"මන් මේ අල්ල ගත්ත අත කවදාවත් අත්හරින්නේ නැ සූදූ..මැරෙනකම්ම මන් මේ අත අල්ලන් ඉන්නවා.." Beautiful love story..👩❤️👨 2024.08.15