Den 1.

6 0 0
                                    

Bylo přesně 14. července.Jmenuji se Carrie. Pro mě to byl naprosto normální den. Začínal tím že jsem otevřela oči, ano překvapivě. Vstala jsem z postele . Samozřejmě ne hned to bych nebyla já, ještě chvíli jsem koukala na youtube a potom jsem se teda rozhodla vstát. Šla jsem si udělat snídani. Po asi deseti minutách rozhodování jsem si dala toast se zeleninou a tuňákem ,,Já tak miluju ryby" řekla jsem si pro sebe a sedla si ke stolu . Když jsem tak po deseti minutách dojedla šla jsem do koupelny vysprchovat se a vyčistit si pleť a zuby. To bych nebyla já kdybych ze sebe neudělala děvku a nezmalovala bych se . Udělala jsem si černé linky a celkem velkou vrstvu řasenky a nezapomněla jsem ani na stíny... jo jako děvka. Když jsem udělala všechny ty nudné povinosti tak jsem šla na chvíli ven s Nattali. Jo je v pohodě ale občas mám chuť jí vlepit ... no každá holka má svoje  dny. Probíraly jsme spolu "naše" věci. Byli jsme venku asi tři hodiny , ano tohle je pro nás chvilka. Šla jsem domů na oběd. Rodiče přjedou až kolem sedmý. Na oběd jsem si dala Tofu. Jsem vegetrián takže maso nepřichází v úvahu. Šla jsem za Natt a spolu jsme se nějak dostaly na hřistě. Potkali jsme tam kamarády tak jsme šli hrát fotbal. Na fotbal jsem naprosto levá . Ten kamarád který si mě vybral do týmu byl krásný ale o dva roky starší. Přišel ke mě zezadu a obejmul mě byl strašně veliký takže moje hlava byla asi u jeho ramenou nebo krku, jsem malinká.Tak nakonec jsme vyhráli asi 13:11 bylo asi devět hodin a oni odjeli domů. My s Natt  jsme byli asi do desíti venku a potom jsme šli domů. Šla jsem se umýt. Seděla jsem ve vaně a psala si s Natt. Najednou... kolem mě začala zelenat voda! 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 15, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Story of witchKde žijí příběhy. Začni objevovat