Deci, fara deci. Azi e prima zi din clasa a 11-a si imi e putin cam frica deoarece va fi un an greu sigur, dar vreau sa ma si distrez,chiar daca trebuie sa ma pregatesc pentru ca anul viitor e bacul si trebuie sa trag tare...."yey".
Ma dau jos din pat inca adormita si imi fac rutina de dimineata, ma imbrac lejer asta insemnand o pereche de blugi scurti cu o camasa legata de mijloc si un maiou alb simplu, parul meu mov cu varfuri albastre (da poate o sa ziceti ca sunt ciudata, dar na) l-am indreptat si l-am lasat pe spate, iar de machiat nu nu m-am interesat. Bun, sunt gata si cobor la parter sa imi i-au micul dejun si am plecat la scoala.
Dupa vreo 15 min de mers pe jos ajung in fata noii mele scoli si deja ma trec fiorii, dar noroc ca le am pe prietenele mele Jessie si Destiny care sunt la fel de nebune ca mine.Eu am fost plecata 5 ani in Londra, fiindca ai mei au fost cu serviciul si am fost nevoiti toti sa ne mutam, dar acum nu mai plec nici daca ma bat ca mi-a fost prea dor de prietenii si de scoala de aici ( ma rog de prietenii de la scoala, ca de scoala sunt satula ). Dupa cateva min o vad si pe sorumea cu Un baiat,OMG e Luke, nu pot sa cred astia doi sunt clar impreuna. Luke e genul de " bad boy " care isi schimba iubitele mai des decat isi schimba chilotii. Off, Sophia ce ti-a facut asta de l-ai ales tocmai pe el dintre atatia....
- Hei, fetelor! Ce faceti? Spune ea foarte vesela.
-Bine pe la scoala. Auzi, Luke e noul tau iubit?
- Daaa! !Nu-i asa ca e cel mai dragut baiat si sunt singura ca ma iubeste mult!
- Da, cum zici tu.
- Hai nu fi rea! Luke e prefect pentru mine!
- Da, sigur!Pana se culca cu tine!
-Kallis, nu fi nesimtita, cu ea nu as face asta niciodata daca nu vrea!
- Pff, Hemmings stim cu totii ca asta e tot ce vrei de la o fata! Si daca ii faci ceva soramii, jur ca nu stiu ce-ti fac!
- Ce imi poate face o fatita asa firava ca tine?
- Mai multe decat crezi Hemmings! Sa stii ca nu mai sunt fata cuminte de care iti bateai joc in generala!
- Da, cum zici tu. Hai Soph ca deja m-am plictisit de astea.
- Sophia, daca faci ce iti zice chiar esti proasta.
- Pa fetelor, zice si sorumea dupa 5 min de gandire.
- Nu pot sa cred! Urlu eu ca apucata.
- Lasa, Alex, o sa vada ea ce fel de baiat e Luke. Ma incurajeaza Jess.
- Da asa e, acum hai la ore, ca am mate si nu vreau sa intarzii ca face ala crize! !spune amuzata Destiny si incepem toate sa radem.
Ne despartim si eu merg catre laboratorul de info, dar inainte imi sare in ochi un baiat care se pupaceste cu o rascata. Casc mai bine ochii si realizez ca baiatul e Luke si curva de Melissa. Amandoi ma observa si incep sa fug, dar alearga si Luke dupa mine si se pare ca reusete sa ma prinda si ma tranteste de perete.
- Te rog nu ii spune Sophiei!
- Vai domnul Hemmings se milogeste de mine!
- Nu ma milogesc, dar in locul tau nu as face asta!
- Si ma rog de ce?
- Pentru ca ai sa suporti consecintele.
- Ok, nu ii zic, dar mie ce-mi iese?
- Primesti un sarut din partea mea.imi zice cu un zambet pervers pe fata
- S-o crezi tu!
- Mai vedem.
Si in secunda doi incepe sa ma sarute cu patos, iar eu ii raspund la sarut fiindca baiatul asta saruta super bine, nu i-as mai da drumul, dar nu ii pot face asta surorii mele.
- Gata, inceteaza! Ce te-a apucat?
- Scuze, dar saruti prea bine si era prea tentant!
- Doamne Hemmings! Ce ora ai?
- Info, tu?
- La fel, hai la ora!
-Deciii, nu ii spui, nu??
-Nu doar nu sunt nebuna!
- Mersi!!spune si ma imbratiseaza.
- Ok, gata. OPRESTE - TE! Urlu la el
- Bine scuze, hai la ora!
Dupa ce ne hotaram sa plecam in clasa, m-am uitat la ceas si am vazut ca am intarziat cam 10 min la ora domnului Smith, care daca ai intarziat sa zicem 5 min atatea luni de detentie iti da, deci noi ar trebui sa luam 10 luni de detentie, si vorbesc serios, cand eram in cls a5-a am primit doua luni de detentie ca am intarziat 2 min.
- Hemmings, hai mai repede ca face Smith crize! ALEARGA, hai ca de aia esti sportiv.tip la el sa alerge mai cu talent.
Am ajuns intr-un final in clasa si cand am intrat mare surpriza, la catedra statea un baiat super frumos cu par saten si ochi verzi, cam in jur de 20-21 de ani.
- Buna ziua, ne scuzati ca am intarziat,dar eu am fost plecata 5 ani in Londra si am cam uitat scoala.
- Nu-i nimic! Eu sunt noul vostru profesor de informatica.
- Si domnul Smith?
- Domnul Smith, a iesit la pensie acum doi ani.
- A da? Ce pacat. zic cu un zambet tamp pe fata
-Da, acum treceti la loc.
M-am asezat intr-o banca langa Luke, doar pentru ca altundeva nu am unde, dahh.
-Hei ,Alex, esti atenta la ora?
-Hmm? Da sunt atenta.
-Nu pare.
-Normal ca nu, tu nu vezi cat de bine arata omul asta!! ii zic lui Luke mai mult tipand decat vorbind.
Dupa ce se termina ora, ies afara si ma intalnesc cu Jess si Destiny.
-Hei! Cum a fost la mate?
- " Ok " zice Destiny punand ghilimele. La tine cum a fost?
- Nu m-am concentrat deloc la ora!
-Pai?? Intreaba Jess curioasa
-Fiindca, am un prof nou care arata super!!
-Aaa, am auzit ca a venit unul bunoc rau, dar pacat ca noi il avem pe Johnson, perversul ala.
- Yuc, naspa de voi!
- Da, stim! zic amandoua prefacanduse ca vomita.
-Alex!
-Ce e?
-Uita-te in spate sa vezi cine e!
- Cee?le intreb si ma uit in spate. Vai, nu cred!! Hazza meu !!!
-Micuta mea!!
-Cand ai venit?
-Voiam sa te vad pe tine.
-Oo, ce dulce!
-Stiu asa sunt eu.
-Vai ce modest esti. zic eu sarcastica
-Harry!ce faci? il intreaba Sophia
-Soph! Bine tu?
-Super! Aaa ,Harry, el e noul meu iubit.
-Hemmings!? Zice Harry mirat de parca l-ar cunoaste.
-Styles!?aceeasi reactie o are si Luke, oare ce e cu el.
-Voi doi va cunoasteti?? Ii intreb eu.
-Amm,iti spun mai tarziu ce e.imi zice Harry la ureche.
-Okey...zic umpic susupicioasa.
Ajung acasa cu baietii, pentru ca Harry a tinut neaparat sa vina si Luke. Nu stiu de ce.
-Bun, ziceti ce e? Si de ce imi vorbiti doar cu mine si lui Soph nu ii ziceti?
-Pentru ca tu esti mai cu capul pe umeri, chiar daca esti mai mica. imi zice Luke.
-Vai mersi.Acum scuipa tot Hemmings, si tu Styles!
-De cand imi zici tu mie Styles.
-De azi, acum nu o mai lungi!
-Ok, eu si cu Luke acum 5 ani cand tu ai plecat, am intrat in mafie, mai intai vindeam doar droguri, dar dupa seful nostru a murit si la putere a ramas fiul lui care avea nevoie de niste ajutoare, asa ca ne-a ales pe noi ca aveam mai multa vechime si experinta, asa am ajuns sa amenintam oameni, pe unii i-am omorat, dar sa stii ca nu suntem mandrii de asta. Siii, asa am intrat in mafie. imi zice Harry putin jenat
-Nu pot sa cred ce ati facut, voi ati innebunit complet, stiti la ce pericol va expuneti. Le zic foarte nervoasa....*****
Buna! Eu sunt Alexa si asta e prima mea carte. Scuze daca nu e chiar atat de buna! Astept parerile voastre si chiar sfaturi, sa imi spuneti ce sa schimb sau sa mai adaug, dar va rog sa nu fie foarte rautacioase, as vrea sa fie constructive. Scuze si pentru eventualele greseli Eu va las. Bye!
CITEȘTI
Ce m-a apucat!? L .H.
FanfictionEllo!! In aceasta carte e vorba de o fata pe nume Alex Kallis care se indragosteste de iubitul surorii ei,Sophia. El este genul de "bad boy" ce isi schimba iubitele ca pe sosete. Alex ajunge sa se indragosteasca de el si sa se certe rau cu sora ei...