Gdy stałaś przed bramami U.A, nie mogłaś nie zauważyć przytłoczającą ilość reporterów i pracowników mediów, którzy się tam zebrali.
Pierwszą rzeczą, którą zauważyłaś, wchodząc przez bramy U.A, była ogromna liczba reporterów i pracowników mediów czekających na zewnątrz. Czekali z niecierpliwością na kogoś, z kamerami i mikrofonami gotowymi uchwycić każdy moment. A potem zobaczyłeś go, All Mighta, stojącego w całej swojej okazałości. Rozmawiał z grupą reporterów, z charakterystycznym uśmiechem na twarzy.
Ekstytacja w powietrzu było wyczuwalne. Studenci byli podekscytowani, reporterzy byli podekscytowani, a nawet samo powietrze zdawało się być wypełnione oczekiwaniem.
Gdy zbliżałaś się do bram U.A, nie mogłaś nie poczuć się trochę onieśmielona przez ogromną liczbę reporterów i pracowników mediów zgromadzonych na zewnątrz. Ale oni wydawali się cię nie zauważać, byli zbyt skupieni na mężczyźnie stojącym przed nimi. All Might.
Atmosfera wokół Bohatera Numer Jeden była elektryzująca. Studenci, reporterzy, a nawet samo powietrze czuli, że trzeszczy z oczekiwania.
- Kobieta spojrzała na All Migith, ale olała Go tak jak i Reporterów. Dla niej numer jeden jest tylko jej mąż Aizawa Shouta. Ukrywają jak na razie ich małżeństwo, nie każdy musi wiedzieć o tym. Ale gdy przeszedła przez bramę U.A, powitał ją sam Aizawa Shouta przytulając kobietę i całując namiętnie, tak aby nikt nas nie widział, ale gdzieś z daleka w tle kogoś nas nagrał i nawet nie zauwarzył tego. Nie było to zbyt widoczne więc odetchnęli z ulgą i poszli w stronę Jego Klasy.
Aizawa Shouta wyglądał na zadowolonego, ale i za razem zmeczonego gdy spojrzał na jego żonę. Całował ją namiętnie i jednocześnie ostrożnie aby nikt ich nie zauważył. -
„Cześć, kochanie" – powiedział cicho, uśmiechając się do niej. „Jak się miewasz?"
- Odwzajemnia jego namiętny pocałunek, ale szybko przestali się całować. - Ty jak zawsze wcześnie w pracy. Przygotowałam dla ciebie drugie śniadanie, kawa i herbata bo nie wiem, na co miałbyś ochotę. Aiko się uśmięła słodko do swojego męża. Czy jeszcze niekomu o nas nie powiedziałeś? Od 6 lat to ukrywamy czas najwyższy. Myślę że najpierw powinien wiedzieć twój przyjaciel Mic, a potem twoja klasa, nauczyciele i dyrektor.
- Aizawa spojrzał na Nią i westchnął ciężko, ale się uśmiechnął lekko. - „Nie, nikomu jeszcze nie powiedziałem o naszym małżeństwie. Czy to jest odpowiedni czas aby w końcu powiedzieć? Z Mic jest zawsze taki niespokojny i lubi plotkować. Więc nic mu nie powiedziałem." - Potem spojrzał na drugie śniadanie i wzął je od kobiety. - Ohh Drugie śnadanie mi przyniosłaś. Dziękuję ci mój słodki aniołku,,
W końcu musisz mu powiedzieć jako pierwszemu. Może zaprosisz go na obiad do restauracji? Pójdziemy tam razem we trójkę? Ale najpierw trzeba porozmawiać z Micem aby nie krzyczałw restauracji bo nas wyrzucą.
- Aizawa zastanowił się przez chwilę, po czym skinął głową. - „Dobrze, zaprosimy go na obiad. Ale musisz mi pomóc, go przygotować na tę nowinę. Bo tego denerwującego faceta dobrze znam, bo zacznie krzyczeć na cały lokal.
Aiko: Dobrze! Nie ma problemu chętnie ci pomogę go na to przygotować. A teraz chodźmy na Lekcje do twojej klasy 1A bo się jeszcze spóźnimy na Lekcję. Twoja klasa jest bardzo zabawna i głośna opowiadałeś mi o nich i cieszę się że w końcu ich poznam. - Kobieta uśmiechnęła się do męża słodko -
- Aizawa Shouta uśmiechnął się gdy wspomniała o jego klasie 1A - „Cóż, tak, ta klasa może być hałaśliwa i dziwna, ale nie zmieniłbym jej za nic w świecie." Poszli na lekcję wychowawczą, gdy Shouta patrzył na swoją Żonę Aiko u jego boku, była jego światłem i jego siłą. -
CZYTASZ
Boku No Hero Academia - Nowa Nauczycielka w U.A
FantasyDziś do Szkoły U. A przychodzi nowa Nauczycielka. Będzie Asytętką i Pomocnicą Aizawy Shouta oraz jest jego żoną już od 6 lat. Co będzie dalej? Nie zdradzę! Ale mam nadzieję że będzie dobrze się czytać moje Opowiadania! Dzięki pomocy RP generatora A...