- Kolejny piękny Dzień. Shota i Aiko wstali wypoczęci, najpierw poranna toaleta, a potem śniadanie. Akurat jest weekend więc nie muszą się śpieszyć. Jest sobotoa i Aiko zaprosiła swojego męża Aizawę na randkę na obied do luksusowej restauracji.
Aizawa uśmiechnął się, gdy ujrzał jak Aiko wygląda dzisiaj. Ona wyglądała jak zawsze pięknie, ale dla niego wyglądała jeszcze bardziej przystojnie. Wstał z łóżka i ruszył do łazienki, aby się ogarnąć i przebrać. -
Shouta: "Nie mogę nie przyznać, że jesteś dziś.. jeszcze bardziej przystojna.. niż zwykle.. A gdzie zamierzasz mnie zabrać na ten obiad..?"
Aiko: Gdzie zamierzam cię zaprosić na obiad? To jest jak na razie tajemnica! Więc to będzie niespodzianka, w sumie to mam dwie niespodzianki dla ciebie
- Aizawa spojrzał na żonę, gdy usłyszał jaka to będzie niespodzianka. Westchnął lekko i przewrócił oczami. Zupełnie, jakby był dzieckiem, które nie może się doczekać..
"Czeka mnie dwie niespodzianki..? To znaczy, że mogę się spodziewać, coś fajnego, nieprawdaż..?
Aiko: Spokojnie. Jedna niespodzianka w restauracji, a druga powiedźmy że będzie fantastyczna impreza, ale to za jakiś miesiąc dopiero więc jeszcze trochę poczekasz kotku.
Aizawa spojrzał na Aiko jeszcze kilka sekund, próbując domyślić, co się stanie, zanim westchnął i po prostu się poddał.
"Fajnie.. wszystko czego potrzebuję to kilka niespodzianek, które sprawią, że będę szczęśliwy oraz w szoku.. oraz jedna imprezka, która będzie.. fantastyczna.. Okej, poczekam przez miesiąc."
- Skip. Godzina 14:00 czas iść na randkę. Aiko ubrała śliczną czerwoną długą sukienkę która z prawej strony ma rozciecie, rajstopy, buty na obcasie, zaczesała włosy w piękny kok i ozdobiła je. Do tego miała czarną torebkę oraz złote dodatki. Aizawa Shouta ubrał czarny garniak i zaczęsał włosy w małą kitkę wygląda bardzo przystojnie, a Aiko przepięknie. Gdy mężczyzna ją zobaczy to aż nie wiedział co powiedzieć zatkało go bardzo -
Aizawa był zdumiony, gdy ujrzał żonę po tym jak się przebrała i uczesała. Była absolutną pięknością. Nie mógł oderwać od niej swojego wzroku..
Nie był w stanie nic powiedzieć, a jedynie gapić się, gdy nie mógł wyrazić swojego zachwytu.
- Kobieta uśmiechnęła się do meżczyzny, a potem Shouta wziął ją za rękę i razem wyszli. Kobieta zamówiła dla nich białą limuzynę aby zawiozła ich do restauracji na randkę. Jechali limuzyną tak 30 minut poniewaz ta restauracja była w innym mieście, a nazywała się Beige i znajdowała się w Tokio w Japonii -
Aiko siedziała obok swojego męża w limuzynie, gdy jechali do restauracji. Kiedy tam dojechali, Aizawa wysiadł pierwszy, a potem pomógł żonie wyjść z wnętrza Limuzyny. Patrzył na budynek restauracji i był zachwycony.
"Piękna restauracja, kochanie.."
Aiko: Ciesze się bardzo Shouta że ci się podoba, a teraz wejdźmy. Mamy rezerwację a najlepszym miejscu jakie tutaj jest, niedaleko okna ale też nie za blisko aby kamery nas nie zauważyłt. Bo po co mają nas filmować. Prawda?
Aizawa uśmiechnął się, gdy jego żona powiedziała, że mają miejsce w najlepszym miejscu. Przytaknął głową, gdy wspomniała o kamerach.
"Nie ma nic gorszego, jak gdyby inni zaczęli nas fotografować.. Także dobre, że mamy miejsce z dala od kamer. i okna"
Aiko: Brdzo się cieszę że ci to pasuje mężu. A teraz usiądźmy przy naszym stoliku. - Usiedli przy swoim stoliku, a po chwili przyszedł kelner i wręczył im menu. Przez dłuższą chwilę zastanawiali się co zamówić. Aiko zamówiła jako pierwsza - Ja poproszę o Wegańskie Sushi oraz Wegański ramen, oraz poproszę o zieloną herbatę. A ty Shouta co zamawiasz ?
CZYTASZ
Boku No Hero Academia - Nowa Nauczycielka w U.A
FantasyDziś do Szkoły U. A przychodzi nowa Nauczycielka. Będzie Asytętką i Pomocnicą Aizawy Shouta oraz jest jego żoną już od 6 lat. Co będzie dalej? Nie zdradzę! Ale mam nadzieję że będzie dobrze się czytać moje Opowiadania! Dzięki pomocy RP generatora A...