Tuhle krásnou a hlavně krátkou chvilku ovšem muselo něco pokazit. Slyšela jsem Lydii, jak křičí snad přes celou tělocvičnu ,,Jacksone!". Viděla jsem, jak vyběhla ven a tak jsem rychle běžela za ní ,,Lydie, co děláš!?" zeptala jsem se když jsem ji dohnala. ,,Jackson se vypařil" vysvětlila a ani se na mě nepodívala a rozhlížela se stále okolo sebe ,,Proč ho vůbec hledáš?" protočila jsem očima a ona se na mě konečně podívala ,,Grace.. já ho furt miluju" jen jsem se na ni smutně podívala ,,No, sice jsem fandila víc Stilesovi, ale tak co" povzdechla jsem si ,,Jdeme ho najít ne?". Ona mě jen objala a rozešla se na stadion zatím co já šla na parkoviště.
Po chvíli hledání jsem narazila na vystrašeného Jacksona, který v ruce svíral flašku s nějakým alkoholem. Úplně jsem přehlídla jeho výraz a sebrala mu flašku s neznámým alkoholem z ruky ,,Lydie tě hledá, měl bys jít za ní" štěkla jsem na něj nevrle a lokla si z flašky. Vypadal, jako by čekal, že mu to zase vrátím ,,Tak to ne, tohle už dneska nedostaneš" řekla jsem a zase si lokla. Jen s nechápavým výrazem odešel a já se posadila na nějakou lavičku na parkovišti.
Po necelé půl hodince, co jsem seděla na parkovišti a popíjela neznámý alkohol, jsem se rozčílila a už jsem chtěla hodin s flaškou o zem, když v tom jsem si vzpomněla, že třídím a tak nemůžu pohazovat sklo. Jen jsem se s naštváním zvedla z lavičky a odnesla prázdnou flašku do koše poblíž. Už jsem byla pěkně na šrot a omylem jsem zavrávorala a hodila sebou o zem. Začala jsem se příšerně tlemit. ,,Grace!? Hledal jsem tě snad úplně všude.. A proč sakra ležíš na zemi!?" podívala jsem se na osobu, která mi tohle řekla a rozpoznala jsem obličej. Šlo o Isaaca. Začala jsem se smát na novo ,,Proč seš tu třikrát, tebe naklonovali?" řekla jsem a natáhla ruku k jeho dalším dvěma podobiznám. Jen si povzdechl a řekl ,,Ukaž, pomůžu ti na nohy" natáhl ke mně ruku. Okamžitě jsem ho přes ní pleskla a zamračila se na něj ,,Zvládnu to sama! Jsem přece nezávislá žena!". Jenom si znova povzdechl a zároveň jsem poznala, že kdyby nebyla tahle situace, tak že by se smál na celý kolo. Svou ruku však nestáhl a já se jen na něj podívala. Snažila jsem se nějakým způsobem vyhrabat na nohy, ale pořád jsem padala a padala. Když už to vypadalo, že se zvednu, zase jsem zavrávorala a spadla na zem, ale tentokrát na bok. Začala jsem se zase tlemit jako imbecil a poznala jsem, že Isaacovi už docházejí nervy, načež jsem se začala smát na novo, kvůli jeho serióznímu výrazu. Chytl mě opatrně pod paží a zvedl na nohy. ,,Bože.." řekl otráveně a táhl mě do auta. Já se jen usmála nad jeho poznámkou. ,,Zavezu tě domů" řekl Isaac, položil mě na místo spolujezdce a sám si sedl za volant.
Po chvíli cesty co mě Isaac dovezl, vytáhl mě z auta a pomohl mi ke dveřím. Začala jsem zápasit s klíčem od Alanova bytu, jen se uchechtl a s pobavením mě chvíli sledoval. Natáhl ruku pro můj klíč a vytrhl mi je z ruky. ,,Kolik si toho vypila?" zeptal se a odemkl. ,,Spíš CO jsem vypila" opravila jsem ho. Otevřel dveře do domu, ale já už padala do křoví vedle vchodu. Něco si zanadával a rychle mě šel zvedat z toho křoví. Jenže než už jsem byla konečně na nohou, dveře se průvanem zabouchly a já se začala smát na celé kolo. Po asi čtvrt hodině jsme se konečně dostali do mého dočasného pokoje, i když to Isaaca stálo hodně námahy a nervů. Ani jsem se nepřevlékla ze šatů a flákla jsem sebou na postel. Přitáhla jsem Isaaca víc k sobě a políbila ho. Kulišácky jsem se na něj usmála a řekla ,,Nechceš zůstat přes noc?" zeptala jsem se potichu, on se jen odtáhl a řekl ,,Seš opilá, Grace. Třeba až vystřízlivíš a budeš vědět, co říkáš". Dal mi něžnou pusu na čelo a mě už těžkly víčka. On začal odcházet a já ho pohotově chytla za ruku. ,,Nee ještě zůstaň!" zaškemrala jsem, když v tom se mi rozsvítil displej od mobilu. Volal mi Stiles ,,Stilesi?". Isaac setřásl mou ruku z jeho a naštvaně odešel z pokoje.
Na chvíli jsem vytuhla, ale hned co jsem se vzbudila, jsem se podívala na svůj mobil. Hned co jsem se částečně rozkoukala, vzpomněla jsem si, že mi Stiles předtím volal a zřejmě něco potřeboval. Zavolala jsem mu zpátky, ale asi po dvou hodinách. ,,Stilesi, proč mi sakra voláš v jedenáct v noci!?" zeptala jsem se mírně naštvaně a on ignoroval můj dotaz. Rychle na mě vychrlil ,,Grace, prosím. Rychle se musíš dostat na tu louku, kde s Alanem trénuješ. Prosím!". Jen jsem otráveně zavrčela a típla hovor. Chvíli jsem přemýšlela, jestli tam půjdu, ale když jsem se nad tím pozastavila, došlo mi, že Stiles zněl docela vystrašeně. Jen jsem na sebe natáhla bundu a vyrazila na louku.
Za chvíli jsem dorazila na místo setkání a uviděla jsem Stilese, který měl hlavu opřenou o kolena a já se lekla. Okamžitě jsem k němu vyběhla a zastavila se metr od něj. ,,Stilesi? Stilesi! Co se stalo? Jsi v pořádku?" ptala jsem se, zvedl ke mně hlavu a mě tím poskytl pohled na jeho ubrečenou tvář. Hned jak jsem ho spatřila jsem zalapala po dechu a klekla si k němu. Objala jsem ho a on si opřel svojí hlavu o mojí hruď. ,,Ššš.." snažila jsem se ho uklidnit a hladila po hlavě. ,,Tak co se stalo?" po chvíli jsem se odtáhla a podívala se mu do obličeje. Chvíli přemýšlel, jestli mi to řekne a pak šeptl ,,To Peter.. On mě kousl..". Jeho pohled spadl na jeho levou ruku a já mu pohotově odhrnula rukáv. Na jeho zápěstí se nacházel obří kousanec a já nad tím šokovaně zalapala po dechu.
Hned, co mi Stiles všechno řekl, jen jsem si povzdechla nad tím, co všechno se stalo. Oba dva jsme stále ještě seděli v mokré trávě a ještě ke všemu ve velké tmě, takže nebylo vidět ani na krok. Jenom jsem se uchechtla a opile řekla ,,To jsme ale smolaři, co?". Jenom se beze slova zvedl, odešel ale nechal mě tam stát, jako kůl v plotě. Chvíli jsem se dívala na místo, kde zmizel jako neandrtálec na oheň. Později jsem se vzpamatovala a zkusila se taky zvednout, jenže mé opilecké já si řeklo, že to dělat nebude, a tak jsem se začala plazit po čtyřech kamsi do lesa s myšlenkou, že najdu cestu zpět.
ČTEŠ
Tajemství [ffTEENWOLF]
WerewolfVšechno začíná v docela klidném městě Beacon Hills, které se na pohled tváří, jako normalní a nudně obyčejné. Ale opak je pravdou. Naší hlavní postavou je Grace, která se do této situace zapletla čistě jen náhodou. Grace je holka s menším vzrůstem a...