"Levi szemszöge"
Ma egy csodás nyári napra ébredtem, a srácokkal kempingezni megyünk. -Úgy érzem végre lesz bátorságom elmondani neki az igazat.
Elkezdtem készülődni, hogy legyen időm mindenre. Elmentem zuhanyozni végülis most 24 órán keresztül nem lesz rá alkalmam.
Megmostam a fogam és beszárítottam a hajam.Reggelizés közben átgondoltam, hogy pontosan mit is akarok mondani majd Krisznek. Nem ismerjük egymást olyan régóta és emiatt félek, hogy talán megijesztem de az első nap óta mióta találkoztunk szerelmes vagyok.
Noha parázom a barátaim reakciójától is az mégsem izgat annyira mint ez.Reggelizés után még bedőltem az ágyba kicsit Netflixeztem és zenét hallgattam.
Annyira elrepült az idő, hogy a telefonom csörgésére lettem figyelmes, Máté volt az.-Szevasz Tesikém lassan induljunk a megbeszélt helyre, hogy időben tudjuk indítani a Streamet. -Mondta Máté.
-Szia Máté. Oké oké lassan indulok és ott vagyok. Először elugrok a Krisszért aztán sietünk. -Mondtam, majd leraktuk a telefont.
A torkomban dobogott a szívem, hogy az álmaim pasija a kocsimban fog ülni.
Gyorsan átvettem a ruhámat mert még pizsamában voltam, még pár simítás és készen álltam az indulásra.
Gyorsan leszaladtam az emeletről, elvettem a kocsikulcsot, elköszöntem a szüleimtől és már indultam is.~1 órával később~
A pályaudvaron vártam Krisztofert az autóban ülve, közben az ujjammal kopogtattam a kormányt egy zene ritmusára amikor kinyílt az anyósülés ajtaja.
Amint megláttam őt szerintem elvörösödtem. Annyira jól nézett ki.-Szia haver. -köszönt Krisz és beült a kocsiba.
-Szia. -dadogtam. -Indulhatunk? -Kérdeztem kínosan érezve magam az előbbi fura viselkedésem miatt.
-Valami baj van Levi? Olyan furán viselkedsz. -Kérdezte.
-Ja semmi baj haver csak keveset aludtam aztán nem vagyok a helyzet magaslatán. - Hazudtam.Hamarosan oda is értünk a megbeszélt helyre, ahol Dávid és Máté már minket vártak.
A Stream előtt még kicsit hülyéskedtünk mint ahogy mindig is szoktunk. Majd elkezdődött az élőadás.Bementünk egy boltba, hogy bevásároljunk egy kicsit az estére.
Kitaláltam egy viccet, hogy mindenki vegyen valamit amivel megszívathatja a másikat. Én vittem a telefont ezért én szerepeltem a streamben, a chat azt írta, hogy vegyek egy gyerek pizsamát a Krisznek.-Köszi chat, hogy őt írtátok pedig nem is tudjátok, hogy mi a helyzet. -Gondoltam magamban. Megvettem a dolgokat meg még ezt azt ami az estére kellett és indultam vissza a többiekhez akik már kint vártak.
Még vettünk egy dinnyét és pár dolgot majd el is indultunk a helyszínre.
YOU ARE READING
Mindenen át! (Pálmai Levi x 7Krisz ff)
Fanfiction18+ A sztori teljesen kitalált és semmi köze a valósághoz. Ice kérte streamben én pedig bevetettem minden írói tudásom.