Los Angeles czerwiec 2018
- Cholera, i że ojciec wybrał sobie to miejsce na wakacje - powiedziałam do siebie i skierowałam się do kelnera - przepraszam, gdzie jest Lux?
- W prawo i w prosto - powiedział chłopak - naprawdę chcesz tam iść? Niedługo kończę i może nie chcesz czegoś porobić ze mną?
Oczywiście nie chodzi mi o wielką miłość. Chodzi mi o przygodę na jedną noc.
Spojrzałam na niego i się uśmiechnęłam. Kelner był całkiem przystojny - wysoki, napakowany, tak że koszula się opinała na jego bicepsach, zielone oczy i brązowe włosy które były ułożone w artystyczny nieład. Poszedł na zaplecze i pięć minut później wylądowaliśmy w pobliskim zaułku. Muszę przyznać że to był najlepszy seks od tysiąćleci. Kiedy skończyliśmy to poprawiłam ubranie - krótka koszulka beż ramiączek doskonale podkreślała moją wąską talię i biust, krótkie jeansowe spodenki które odkrywały moje długie nogi I do tego trampki na platformie, strój każdej nastolatki w tym porąbanym mieście- i odeszłam. Chłopak zapinał spodnie i wyciągał papierosa żeby zapalić więc skierowałam się do Lux.
Kiedy weszłam to poczułam ostry zapach zmieszanej wódki z papierosami. Wszyscy dobrze się bawili więc przecisnęłam się przez ludzi i podeszłam do baru. Przy barze stała czarnoskóra dziewczyna I kiedy mnie zobaczyła to podeszła do mnie..- Co dla ciebie? - zapytała się a ja powiedziałam- poproszę coś mocnego.
Kobieta nalała mi i wtym momencie poczułam jak ktoś stoi za mną. Odwróciłam się i ujrzałam jego. Ujrzałam mojego ojca.
- co dla tak pięknej dziewczyny?....- zapytał się I w pewnym momencie rozpoznał mnie - Amelia?
- Hej tatku - powiedziałam uśmiechając się i opierając się o bar - kupę stuleci lat, prawda?
CZYTASZ
The devil time/Lucifer
Teen FictionThe devil time opowiada o losach jedynego dziecka upadłego anioła, Lucyfera. Co się wydarzy gdy tą dwójka się spotka?