KANLI AY-1-

27 4 1
                                    

Merhaba ben Jack 17 yaşındayım şimdi size 7 yaşındayken küçük bir çocuğun yaşayamayacağı ama benim yaşadığım bir olayı anlatıcam. Gece olmuştu gökyüzünde kırmızı bir ay belirmişti çok endişelenmiştim işte tam o zaman lanet bana bulaşmıştı . Sanki etrafımdan hızla birşeyler geçiyordu ne olduğuna anlam verememiştim korkmuştum, endişelenmiştim sanki beni birşey tutacak gibi duruyordu.

Tam o sırada arkamı döndüğümde bir adam gördüm ilk başta buraya nasıl girdiğini anlamamıştım daha sonra bana yaklaştı adamın bembeyaz bir suratı ve kanlı uzun dişleri vardı tamam bende vampirleri severdim ama olduğuna inanmazdım taki bu geceye kadar. Bana korkunç bir sesle

Merhaba jack kaderinle yüzleşmeye hazır mısın ? dedi.

Sen kimsin? ve adımı nerden biliyorsun?

Bunu büyüdüğün de anlarsın seçilmiş çocuk dedi .

Sonra beni ısırdı ve orta dan kayboldu boynumun kanadığını hissedebiliyordum.

Hemen aşağı anne ve babamın yanı a indim gökyüzünde asılı duran kırmızı ayı seyrediyorlardı onlara seslendim
Anne , baba
Hemen yanıma koştular

İyımisin tatlım neden uyumadın ?diye sordu annem onun bu sorusuna karşı elimle kapadığım boynumu açıp gösterdim çok şaşırdılar babam yaramı incelemeye başladı ve

Bu bi vampir ısırığı dedi

a saçmalama Bob  vampir diye bişey yoktur dedi .

Babam raftan eski tarih kitapları arasından bir kitap çıkardı üstünde kanlı ay 'ın laneti yazıyordu .

Babam kitap' tan bir sayfa açtı ve okumaya başladı.

Her onbir sene arayla gökyüzünde kırmızı bir ay çıkar bu ay 'a kanlı ay denir kanlı ay aslın da vampirlerin korkulu rüyası seçilmiş çocuğu aramaya başladıklarının işaretidir.Vampirler bu seçilmiş çocuğu yok etmeye çalışırlar çünkü seçilmiş çocuk onsekiz yaşına gelip reşit olduğunda bir tür güce sahip olur bu güç vampir türünün sonunu getirecek bir güçtür. Ayrıca cocuk yok olmaz vampirleri yok ederse vampir kralının tahtına ve sonsuz gücüne sahip olur.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KANLI AYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin