Giriş.

525 24 1
                                    

1. Gün

Bugün biraz garip bir gün, içimde kalbimde kocaman bir boşluk var. Babam vurulmuş, annem vurmuş onu. Haketmiş ama babam, ölmeyi. Ölmemiş ama, sürünmüş. Acı çekmiş sanırım. Keşke seninde o sahilde elinde bir silah olsaydı. Tam kalbimden vursaydın beni. Tam ortasından. O zaman senin ellerinde benim kanım olurdu belki, ama benim ellerimde bebeğimizin kanı olmazdı. Özür dilerim Asi, özür dilerim hayatına girdiğim için.

12. Gün

Bugün rüyama girdin. Uzun zaman sonra ilk kez. Bana sarıldın, saçlarımı okşadın. Her şey öyle güzeldi ki, o rüya hiç bitmesin istedim Asi. Ben sonsuz bir uykuya dalayım ve yalnızca o rüyayı göreyim. Ama seni artık rüyalarımda bile görmeyi haketmiyorum ben dimi? Zaten komik ya, gerçekte karşına çıkacak yüzüm bile yok benim. Buralardaymışsın ama evden çıkmıyormuşsun, öyle demişsin Yamana. Benim yüzümden hayata mı küstün Asi? Lütfen küsmemiş ol ben bununla yaşayamam.

29. Gün

Ben bugün Eceyi ziyarete gittim Asi. Ama mezarındaki bütün çiçekler solmuş. Benim güzeller güzeli prensesim bana küsmüş galiba. Sanırım yukarıdan bizi izlerken utandı benden. Bebeğinin canını kıyan bir adamın kız kardeşi olmaktan utandı. Benim güzeller güzeli Ece'm. O bile mezarında lanet okudu belki bana. Çok canım yanıyor Asi, çok fazla. Sana yazdım bugün tekrar ama bir süre yazabilecek olduğumu sanmıyorum. Çünkü yüz yüze konuşmak istiyorum. Sana geleceğim, beni affetmen için her şeyi yapacağım. Senden vazgeçmeyeceğim.

---

Merhabalar efendim yine ben yine ben yine been!

Güzel bir kurgu var aklımda.

Bol bol dram okuyacağız öncelikle onu söyleyeyim.

Bakalım benim hayalimdeki 'Derbeder Alaz' nasılmış?

"Gittiğinde." / AslazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin