Вже 12 ночі ти з Ентоні не спали другу добу під ряд, обоє вимотані та ослаблені ви працюєте над Ракетою Іерихуан.- Тоні, мені здається що тут чогось не вистачає. Сказала змучено ти
- так ти права, але я вже все пере пробував, немає варіантів чим замінити паладій.
- а що буде якщо його конвертувати та зменшити дозування.
- а що якщо ми взлетим на повітря.
- досить мені потрібно відпочити.
Ти зібрала речі і заказала таксі, через годину ти була вже удома.Минула неділя.
*Виклик*
*Збій виклику*
- чотр Тоні чому ти вже неділю не береш слухавки.Ти була розчарована до того моменту як із телевізору не почула
New York news
- Тоні Старк буде презентувати свою нову розробку на сьогоднішньому Старк Експо.- ого....
Твоє розчарування було не описати. Ти звісно розуміла що "нова розробка" це ваша ракета. Тобі стало цікаво що викине цей високомірний дурень та ти почала збиратись.
І ось 9 вечора ти у підніжжя будівлі де повинен бути проведений Старк Експо.
Перевівши дух ти рушила в середину, о так яка несподіванка сам тоні Старк на сцені зі стаканом віскі.- ну що, леді і джентльмени прошу вашої уваги. Я декілька років працював над цим проектом.. і цей проект це ракета яка може в мить знищити весь Нью Йорк і навіть більше. Ці два роки були дуже важкі для мене, я не спав по декілька ночей, але це все для нашої прекрасної армії Америки, від тепер жоден противник не вилізе зі своїх нір.
- ну скажи моє ім'я..-Казала пошепки ти.
- Тоні Старк чи не важко вам було робити цю ракету самотужки, чи вас все таки хтось допомагав?- спитала репортер.
- проект не з легких але я спокійно впорався сам.
- давайте ми подаруємо свої оплески Ентоні Говарду Старку, за те що він продовжує діло батька та завдяки ньому ми ще живі.
Весь холл заливався оплесками, вони тебе дратували до бісиків. В один момент ти побачила що Тоні зайшов за куліси, о так тепер мій час.
Ти рухнула в сторону гримерки але там стояли охоронці та вони тебе відштовхнули, твоя злість тебе переповнювала. Ти дістала із сумочки свій бейдж який в тебе лишився після останнього разу коли ти була у Тоні Старка, цей бейдж за секунду опинився у лиці охоронника.
Ти зібравши всю свою образу та вибивши двері в гримерку ти накинулася на Ентоні із криками.- якого біса Старк, це наш проект, я з тобою тухла в тому підвалі 2 роки над цим проектом а ти гордий придурок і слова про мене не сказав.
- і що.
Сказав Старк піднявши плечі, а потім взявся за келих на вийшов на сцену зі словами що тільки він сам розробник ракети.
В тебе вже підгоріло, ти вилетіла із гримерки в сторону виходу.- я тебе вб'ю Тоні Старк..
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відбиток часу: Війна за вічність
FanfictionТи сестра Ванди, ви виросли разом табули як дві краплі води, але коли ви подорослішали в кожного була своя доля. Але з часом ти почала отримувати дуже моторошні листи від Ванди, там було сказано що Віжен помер прямо в неї на руках. Останній лист пер...