Aether
Paimon-nal elhagytuk Dragonspine-t majd elkezdtünk beszélgetni.
Paimon: Szerinted , hogy van mindenki?
Aether: Remélem jól, de ha baj van segítünk.
Paimon: Paimon reméli Amber-nél lesz valamennyi Sticky Honey Roast. Paimon-nak úgy hiányzik az.
Aether: Most csak a hasadra gondolsz? Mondjuk valamennyire egyetértek, mert tényleg jó ott a kaja.
Paimon: Na látod, csak az a alkoholista bárd ne jöjjön hozzánk oda.
Aether: Mindjárt oda érünk majd veszek neked Sweet Madame-t.
A távolban megláttunk a Mondstadt-ba vezető hidat valami felkeltette a figyelmem. Az egyik fa mögött volt valami vörös. Oda megyek mögé és meglátok egy kisebb vértócsát. A sokktól hátra ugrottam.
Aether: MI A BÜDÖS FASZ?
Paimon: Hé ne káromkodj Paimon fülét sérted!
Aether: Bocsi csak kicsit lesokkolt az a tócsa a fa mögött.
Paimon: Az csak egy tócsa mitől sokkolódtál le esküszö ATYA ÚRISTEN EZ VÉR!!!
Berepül a hátam mögé mint egy ijedt kisgyerek aki rosszat álmodott. Egy kis idő után lenyugodott és kirepült mögülem.
Paimon: Paimon megijedt, ha elérünk a városba szólni kell Jean-nek , hogy nyomozzák ki ez kinek a vére.
Aether: Ja szerintem is jó , hogy tudjanak erről hisz ki tudja mi mászkálhat itt.
Tovább álltunk , de amikor elértük a hidat rossz érzésem lett. Általában vannak a város felőli végén de nem volt ott senki pedig nem volt semmi különleges alkalom.
Aether: Szerinted hol vannak az emberek.
Paimon: Paimon nem tudja. Lehet elmentek valahova.
Amikor beértünk a városba az teljesen kihalt volt. De viszont amikor el haladtunk az Adventurers Guild pultja mellet a lábam előtt a földön piros foltokat vettem észre. Elhatároztam , hogy követni fogom őket.
Aether: Gyere Paimon kövessük a foltokat hátha találunk valakit.
Paimon: De de de de de ez vörös é é é és ha ez vér?!
Aether: Nyugi ez szinte biztos nem vér max ha Bennett megsérült és elment az orvoshoz. Csak kövess ha van valami megvédelek.
A foltokat követtük de amikor Barbatos szobrához értünk valami fura szag megcsapta az orrom.
Aether: Paimon ezt érzed?
Nem érkezett válasz. Valami nagyon nem jó. Hátranézek és látom Paimon arcán a félelmet.
Aether: Mi a baj?
Nem válaszol csak az ujjával mutat egy pontra. Odanézek meglátom ami annyira megijesztette őt. Nagy vértócsák állnak mindenhol , egy helyen meglátok egy kis emberi bőrt mintha valakit szétcincáltak volna. Elkezdtem hátrálni de ekkor meghallottam Paimon sikolyát.
Paimon: VIGYÁZZ! MÖGÖTTED!
Megakartam fordulni de megéreztem , hogy valaki elkapja a vállam és hátralök.
YOU ARE READING
Vörös Abyss vírus - Genshin Impact
FanfictionUtazónk Aether kis időre visszatér Natlanból, de amikor beér Mondstadt-ba váratlan fordulatokat vesz a látogatás. Az utcákon áll a vér, sehol semmi élet , sehol senki. Aether és Paimon keresik a többieket amikor viszont meglátnak valakit észreveszik...