Zareed Noah: 1

13 2 2
                                    

"Wey ko dah kemas barang dah ke liyah?" Tanya Nana.

"Dah tapi flight aku lambat lagi la" jawab Aaliyah.

"Pukul berapa?" Disebabkan Aaliyah dan Nana berada di Turkey untuk bercuti mereka sudah ingin balik ke rumah masing-masing.

Aaliyah adalah orang KL manakala Nana orang Kedah.

"Pukul 2:30 cam tu" jawab Aaliyah.

"Ohh hati hati tau aku balik dulu" pamit Nana.

Adam acah gay☠️

"Sayang you tak balik lagi ke? " Aaliyah membaca mesej dari binatang mana pun dia tak tahu.

"Lah sapa kau nak panggil aku sayang setan? " Tanya Aaliyah dan dibaca oleh jejaka itu.

"La salah nomber sorry Aaliyah aku ingat Safiyya sorry lagi sekali " balas jejaka itu setelah melihat nama salah.

˚𖥔 .ᡣ𐭩˚.⋆✨🪐🤍✨⋆.˚ ᡣ𐭩 .𖥔˚

Aaliyah sudah sampai di airport KL dan dia sedang menunggu seseorang untuk mengambilnya.

Abang pungut👾

Jikalau mendengar ringtone Aaliyah berbunyi maka ada seseorang yang menelefonnya.

Aaliyah mengambil iPhone nya untuk mengangkat panggilan tersebut.

"Assalamualaikum ye ada apa along? " Tanya Aaliyah .

"Waalaikumsalam ni nak habaq nanti kawan along ambik nama dia Zareed Noah ingat jangan jadi budak-budak sangat " ucap Along.

"Hmm yela " jawab Aaliyah lalu ada seorang jejaka bersama gadis kecil bersama menghampirinya.

"Ha bye along ada kerja nak buat ni " ucap along.

"Hmm ok bye along mwah! " Ucap Aaliyah.

"Nama kau Aaliyah Maisarah kan?" Tanya jejaka itu.

"Haah ada apa datang tanya orang tak reti bagi salam dulu ka?" jawab Aaliyah.

"Hai akak cantik" ucap gadis kecil yang bersama jejaka itu.

"Haii nama awak ape?" Balas Aaliyah bersama nada gembira.

"Nama saya Zarra Layla nama akak ape?" Tanya Zarra rasanya dia baru 4 tahun.

"Nama akak Aaliyah Maisarah" jawab Aaliyah ikhlas.

Maksu slay❤️

Nyo nyo nyo nyo nyo bunyi ringtone Aaliyah sekali lagi.

"Yaallah sapa pulak call ni setan" ucap Aaliyah.

Aaliyah menekan butang hijau

"Assalamualaikum Aaliyah" ucap maksu

" Waalaikumussalam ye ada apa maksu call? " Tanya Aaliyah.

"Takde ape pun tapi besok ada kenduri " ucap maksu.

" Sapa kahwin maksu? Kalau along mungkin tidak sebab dia bukan ada gf pun tah tah dia gay maksu ghisau jugak liyah dibuatnya tak mengaku dia abang liyah dah pasti maksu " ucap Aaliyah.

" Tak ni sepupu kamu nak kahwin " terang maksu.

"Sapo pulok hok mano moksu? Ana ko atau Adam hok nok kahwin tu? " Ucap Aaliyah bila maksu cakap sepupunya belah maksu kan dah keluar loghat Kelantan dia.

"Tau la terkejut tak payah keluar habis semua loghat ni Aaliyah oii si Adam tu la nak kahwin dengan Saffiya " ucap maksu

"Hah? Safiyya? Sapi jadian tu jugak dia nak kahwin dengan? Buang tabiat ka apa Adam ni? Tau la dah 24 tapi takkan la nak dekat Safiyya tu yaallah dia ni buta ka apa sabaq sat maksu Aaliyah nak call dia Assalamualaikum" ucap Aaliyah seraya pamit kepada maksu.

Adam acah gay☠️

Dia menekan nama itu dan diangkat.

"Dengaq cita hang nak kahwin dengan Saffiya betui kan ni awat hang nak kahwin dengan sapi jadian tu ha adam acah gay? Tau la dia cantik tapi dia selalu pakai baju ketat-ketat+baju tak cukup kain la setan hang ni dah buang tabiat ka apa? Hang ingat aku tak kesian ka kat kawan aku tu ha adam? Dia dah suka hang 8 tahun adam 8 tahun itu bukan sekejap tapi lama adam hang ja tak nampak effort dia adam. Tiap-tiap hari dia mintak gambaq hang kat aku la setan " bebel Aaliyah kepada sepupu laki nya itu.

" If i see you ill would just break your bones into peace Adam Zarael Bin Abdul Rahman and i would promise to myself that ill would never wanted to see you and your wife face eh banyak lagi bidadari kat dunia ni la babi anjing la" tidak sempat adam menjawab Aaliyah terus menekan butang berwarna merah itu.

TBC🤍🌷

HAK MILIK ZAREED NOAH [OG]Where stories live. Discover now