Divorce or Not

1K 164 12
                                    



Playlist _Blue(Yung Kai)

_>>


"Anesthesiologistအနေနဲ့မီယောင်းကပဲဝင်ပေးလိုက်ပါ။ASကိုတော့_"


"Assistလုပ်မယ့်ဆရာဝန်ကရှိပြီးသား..၊အမ လူစုံပြီဆိုရင် ခွဲခန်း(၃)ကိုဖွင့်ခိုင်းလိုက်တော့"


Scrub suitဝတ်ထားသည့်ဒေါက်တာဆောနူက တံခါးဆွဲဖွင့်ကာ ဝင်လာ၏။ထို့နောက်မှာတော့ surgeryအတူဝင်ရမယ့် ခွဲခန်းsisterက ဒေါက်တာ့စကားကိုအသိအမှတ်ပြုသလို ခေါင်းညိတ်ပြပြီး ရုံးခန်းထဲမှ အရင်ထွက်သွားသည်။နောက်မှဆရာဝန်တချို့နှင့်သူနာပြုတွေက အလျိုလျိုထွက်သွားကြ၏။

ရုံးခန်းထဲမှာကျန်ရစ်ခဲ့တာက GSဌာနမှူးနှင့်ဒေါက်တာဆောနူတို့နှစ်ဦးသာ..။ထိုစဉ် ဒေါက်တာဆောနူက ဌာနမှူးရှိနေတဲ့ထိုင်ခုံနေရာဆီသို့ လျှောက်လာပြီး...

"ဒီလိုအချိန်မှာ meetingခေါ်မယ့်အစား ERကလူနာကိုခွဲခန်းထဲကူရွေ့ပေးသင့်တယ်မထင်ဘူးလား"

"ဆေးအကူတွေရှိနေတာက ဘာအတွက်လို့မင်းထင်လဲ ဆောနူ၊ပြီးတော့ ခုနက ကိုယ့်စကားကိုမင်းဖြတ်ပြောလိုက်တာ_"


"ဟိုးထား!!!!ရပ်...ရပ်လိုက်တော့ ဆောင်းဟွန်း၊အခုချိန်မှာ မင်းဆူတာခံနေဖို့ ငါ့မှာအချိန်မရှိဘူး။ဒီမှာ...ခွဲခန်းဝင်မယ့် team ၊မင်းကြည့်ပြီးလို့ စိတ်မချဖြစ်ရင် ခွဲခန်း(၃)ထဲဝင်လာခဲ့လိုက်"


"ပတ်ခ်ဆောနူ!!"

ပြောပြီးလှည့်ထွက်သွားသူကို ဆောင်းဟွန်းဒေါသသံစွက်ကာခေါ်လိုက်တော့ ဆတ်ခနဲလှည့်ကြည့်၏။အကြည့်ချင်းဆုံသွားတဲ့အခိုက်မှာ ဆောနူရဲ့မျက်ဝန်းတွေက အဓိပ္ပာယ်ဖတ်စရာမလိုအောင် စူးရဲပြင်းထန်နေခဲ့လျှင်....

"အလုပ်နဲ့ကိုယ်ရေးကိုယ်တာကို ခွဲခြားတတ်စမ်းပါ ဆောနူ"


"အဲ့ဒီစကားက ကျွန်တော်ပြောရမယ့်စကားပါ ဌာနမှူး"

စကားကိုအနိုင်ပိုင်းကာပြောပြီး ရုံးခန်းထဲမှပြန်ထွက်သွား၏။လာပေးသွားတဲ့ listကိုကြည့်လိုက်တော့ အဓိကခွဲစိတ်ဆရာဝန်နာမည်မှာ သူ့အလုပ်သင် ဆွန်းမင်းဆိုတဲ့ဆရာဝန်ပေါက်စနာမည်က ထင်းလို့..။သူ့နာမည်ကတော့ ASနေရာမှာ..

Divorce or NotWhere stories live. Discover now