9 Ekim 2024.
Yıl 2007, biliyorsun, ekimin ikinci haftası; bir bebek, bir ben gözlerini dünyaya araladı ve kara doğum günü lanetine mahkum kaldı.
Ebeveyn denilen aile fertlerinin sert bakışları eşliğinde, koca bir parkın ortasında bir kenarından yamulmuş aptalca pembe bir pastanın başında, ağlaya ağlaya ve birde bir başına. Evet, işte bu benim doğum günü lanetim.
Bugün de benim doğum günüm: 9 Ekim.
Perim, bu sene hayatıma girerken, beraberinde sevgi ve neşe de getirdin farkında mısın? O Mayıs gününe kadar her gece, delilerce ağlardım; kahrolmuşluğuma, çaresizliğime, ölümlerime... Ama işte tam da o günden beri, o mayıs gününden beridir gözyaşlarım kaçıyor başka diyarlara. Ağlarsam da mutluluğa kaçıyorlar.
Sen geldiğinden beri gülümsüyorum ben dinlediğimde müzikte, gördüğüm resimde, denemede matematik çözerken bile. Aklımda sen. Sen geldiğinden beri rast gidiyor işim, umutluyum, hırslıyım, bir amacım var. Hepsi sen geldiğinden beri.
Hayatımıza giren insanlar sebepsiz yere girmez, derlerken çok doğru diyorlarmış. Sebepsiz yere geldin ama sebebin olsa bile gitmesen olur mu? Onyedi yaşımın getirdiği tek güzel şey sensin.
Onyedi yaşımdan seni diledim. Üflediğim her mumdan seni diledim. Seninle başlayan sabahlara, biten gecelere doyamadım, doyamam. Lanetimi kırdın, sensizken bir daha doğamam.
Şimdiye kadar hep nefret ettim bugünden. Ama sen dedin ya "İyi ki doğdun, iyi ki varsın!" diye. O zaman ben iyi ki doğmuşum, iki de varım.
Teşekkür ederim Kraliçe Peri.
mabelackles
ŞİMDİ OKUDUĞUN
onyedinci yaşım.
Non-Fictiononyedinci yaşım bana seni getirdi. 09.10.24 - doğum günüm.