ရက်တွေ တစ်ရက်ပြီးတစ်ရက် ကုန်လာတာနဲ့အမျှ စာမေးပွဲ ဖြေဖို့နီးလာပြီ ကျောင်းတော်ကြီးကိုလဲ နှုတ်ဆက်ကြရတော့မယ် ။
--------------------------JM ----------------------------
Jm : ဘာလိုလိုနဲ့ စာမေးပွဲတောင် ဖြေဖို့ ကပ်လာပြီ .... I'M not really true..... အား...Jm တစ်ယောက် စာမေးပဲ့ အကြောင်း ပြောလိုက်အော်လိုက်နဲ့ Tae တစ်ယောက်ကတော့ ဘေးက "ငါ့ သူငယ်ချင်းက အရူးဘဲလို့ တွေးပြီး ကြည့်နေလိုက် သည်။
Tae : ကျောင်းပြီးတော့လဲ ... ကောင်းတာပေါ့ Ji Ji ရယ်.....
Jm : ကျောင်းပိတ်လို့ ကကျောင်းပြန်ဖွင့်ရင်...
ငါမှ မင်းနဲ့ တွေ့ခွင့် မရတော့တာ...Jm တစ်ယောက် ဝမ်းနည်းစွာနဲ့ မျက်နှာ အရှေ့ဘက်သို့လွှဲလိုက်သည်။
Tae : ji Ji ရယ် 1 နှစ် ထဲဟာကို ..... စိတ်မကောင်းမဖြစ်ပါနဲ့ ပျော်ပျော်ဘဲ နေရအောင်နော် ....
Jm : အင့်ပါ ... ဒါနဲ့ Jungkookတစ်ယောက်ရော မတွေ့မိပါလား ...
Tae : ကျောင်းနောက်ကျမယ်တဲ့ ... ညက ငါ စာလုပ်ခိုင်းလိုက်လို့ လေ....အိပ်ချိန်နောက်ကျသွားတယ် ....
Jm : Tae Tae တို့ကတော့ ပိုင်တယ်ဟေ့ ...
အားကျတယ် ဟေ့ ...Tae : ရှာပေါ့ .... ဒါနဲ့ အန်တီ တို့ သဘောတူ ထားတဲ့ သူနဲ့ မင်းနဲ့ အဆင်ပြေလား....
Jm : အဆက်သွယ်တောင်မရှိဘူး ... နောက်နှစ် အဲ့ လူကြီး နဲ့ နေရမှာလေ ...
Tae : မင်း အဲ့ယောင်းကို ... အန်တီတို့ကြောင့်လက်ထပ်မှာလား..မင်းမချစ်ဘူးဆိုရင် ငြင်းနော် ... ကိုယ်မချစ်တဲ့သူနဲ့ တူတူရှိနေမှာ အဆင်မပြေ ဖြစ်မှာ ဆိုးလို ့.......
Jm: ဟုတ်ပါပြီ Tae Tae ရယ် ...မားမားတို့ ေရွးချယ်ထားတာဆိုတော့ ...ငါယုံတယ် အဲ့လူကြီးကို ငါကိုကောင်းကောင်းဆက်ဆံ လိမ့်မယ်လို့ .... ပြီးတော့ လူကြီးကအသားရေက ကိုရီးယားပေမဲ့ ဖြူစုပ်စုပ်နဲ့ မျက်လုံးလေးသေးသေးလေး ချစ်စရာလေး အလုပ်လဲ ကြိုးစားတယ် ခုက US မှာ top 10 စာရင်းဝင် CEO လေ...
Tae: အဆက်အသွယ်မရဘူးလဲ ပြောသေးတယ် အသေးစိတ်ကအစ အကုန်သိနေတယ် နော်....
Jm : ဟီး ... စေ့စပ်ပွဲတုန်းက တစ်ခါနဲ့ မားမား ပုံပြထားလို့ပါ ...ဒါနဲ့ မင်းနဲ့ Jungkook က ဘယ်အထိလဲ ....
YOU ARE READING
ချစ်ရပါသော 'မောင်'
Actionချစ်ရပါသော မောင် တခြားသူကြောင့် မောင့်ကို ဆုံးရှုုံးခဲ့ရတယ် ပြန်တွေ့တဲ့အချိန်မှာ မောင့် အချစ်ကို မရရင်နေပါစေ မောင်ဘေး မှနားမှတော့ ရှိခွင့်ပေးပါ မောင်