ꨄ_¹_ꨄ

90 10 49
                                    

🍁

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🍁

Satır başı yorum yapanın bastığı yerden altın çıksın inşallah.

☁︎────────❆───────☁︎

-Ah benim güzel meleğim. Neden gidiyor sen bu evden. Ben halen daha anlamıyor?- beni anne ağlayarak. -Anne ben sana kırk kere söyledi bunu. Neden anlamıyor sen.- annemle zorda olsa ayrıldığımda üç abime geçtim. Aslında gerçek abilerim değillerdi.
Ben iki yasındayken annemle babam türkiyeye geldiklerinde bir erkek evlat edineceklerdi ama Kaya abimin iki kardeşinden ayrılmaya niyeti yoktu o yüzden üç abimide aldılar.

Ama onlarda tam türk değildi. Yarı türk yarı ruslarmış. Ve onların boyu iki metreyi geçerken benimki bir elli beşte takılı kalmıştı.

Bende bide kimsenin bilmediği bir şey vardı. Dünyada intersexsüelliden sonra ikinci en nadir görülen şey bi erkeğin pensi olmamasıydı. Benimde öyleydi. Ama daha farkı olur bu türler. Kadınlarınkinden daha farklı yani daha hassas, daha yumuşak ve biraz daha küçük.

Bunu kimsenin bilmemesi benim yararımaydı. Eğer öğrenselerdi kadın olduğunu öne sürer ve dalga geçerlerdi. Ben kimseyle ne sevgili olmuştu, nede ilişkiye girmiştim.

kendimden kısaca bahsettiğimize göre, şimdi konuya döne biliriz.

Son olarak abilere sarıldıktan sonra beyaz arabaya binerek villa kapısından çıktım. Ana yola girdiğimde telefondan arkadaşımın aradığını görünce açtım.

Ilgın:
Nede kaldın seni bekliyoruz. Herkes gitti, bizdeyken geçtik.

- İşler bitti mi ki? -

Ilgın:
Eve hadi bekliyoruz. Ya Marsel bu alt sokaktaki kahvehanenin yanında dönerci vardı. Ondan bir kaçtan zurna döner alımının canım çekti

- Ilgın sen al çok yorgun ben -

Ilgın:
Aman marsel ya tamama giderim.

İlginin tirib atarak kapatmasıyal güldüm. Kısaca arkadaşlarımdan bahsedeyim.

Ilgın soylu bir aileden geliyordu. Babası Türk annesi Kırgızdı. Bembeyaz teni kırmızı dudakları hafif balık etli vücuduyla aşırı tatlı ve sempatik duruyordu. Oda benim gibi durumu aynıydı. İntersexsüelik seviyesinin yüksek evresindeydi. Babalarımız ortak olduğu için orta okuldan beri yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmemişti.

Işılayda üz Türktü. Onun maddi durumu iyi değildi onunla kütüphanede tanışmıştık. Köyü yeşil gözler 1.66 boyunda güzel bir kızdı. Ve bizde bir yaş büyüktü.

Atlas ve Bora başbelası kuzenlerim. Çok kavgacı ve arsızlaştı. Onlar üs katta oturuyorlardı arkadaşlarıyla o bindaki bütün daireler beş odalıydı. E bende az kavgacı değildim. Ergenlik cagim kavgayla geçti. Neyse onlarda bahsederek zamanımı harcamıyorum.

Evin önüne durdurduğumda arabadan inerek etrafa bakarken siyah şişme montumun fermuarını göğsüme kadar indirerek etrafta beni izleyen insanlara kısa bir bakış atarak arabanın anahtarını cebime atarken kahvehanede beni çatık kaşlarala izleyen uzaktan bile heybetini belli eden adamda durdu.

Kirli sakalı, esmer tenli, kara kaşlı kara gözlü heybetiyle kışın ortasında Afrika sıcağını yaşatan adamla sırıttım.

Biraz oyundan zarar gelmezdi bence.

Göz kırparak bir kaç saniye yüzüne baktım.

Saf sinir.

Gülümseyerek binaya girdim. Ama kabullenmem gereken bir şey vardı.

Ero eccitato.😉🥴

Zili çalmaya gerek kalmadan Işılay aştığında içeri girerek ayakkabılarımı çıkararak yeni aldığım ugg terlik giyerek içeriye girdim. Muhtemelen odalarına girmişlerdir. Bende odamı kontrol etmek için girdim tam istediğim gibi dizayn edilmişti.

Sade kahve tonlarında. Dolabına ilerleyerek şortle kazak çıkararak giydim. Zaman kaybetmeden yatağa atlayarak telefonla uğraşmaya başladım.

☁︎────────❆───────☁︎

☁︎────────❆───────☁︎

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hangisini istiyorsanız onu düşünün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hangisini istiyorsanız onu düşünün.

Seviliyorsunuz♡♡♡

ꨄ_𝙸̇𝚃𝙰𝙻𝚈𝙰𝙽 𝚅𝙴𝙻𝙴𝚃_ꨄ | 𝙶𝚊𝚢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin