-1-

3 0 0
                                    

BÖLÜM -1
A NEW BEGINNING

OY SINIRI (ŞİMDİLİK YOK.)

-‘๑’-

Stark Tower'ın yüksek cam duvarları, gün batımının turuncu ışıklarıyla yıkanmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Stark Tower'ın yüksek cam duvarları, gün batımının turuncu ışıklarıyla yıkanmıştı. Manhattan silüeti altında parıldayan bu dev yapı, adeta New York'un kalbinde atan bir teknoloji mabediydi. İçerideyse, işlerin temposu hiç durmazdı. Ama bugün, Eftalia Larson için çok farklı bir gün olacaktı. S.H.I.E.L.D.'ın yıllardır sürdürdüğü eğitimlerden sonra, en sonunda onu Tony Stark'ın yanına yerleştiren o görev başlamıştı.

"Stark’la çalışmak zor olacak," diye düşündü Eftalia, binanın girişine yaklaşırken. Stark'ın itibarı oldukça büyüktü. Milyarder, dahi, kahraman... Ama aynı zamanda huysuz, alaycı ve kimseye güvenmeyen bir adam olarak tanınıyordu. Bu görev sadece teknolojiyi korumak değil, aynı zamanda onun güvenini kazanmakla ilgiliydi. Ve bu hiç kolay olmayacaktı.

Eftalia, güvenlik kontrolünden geçerken etrafına bakındı. Stark Tower, beklentilerinin ötesinde bir yerdi. Gelişmiş güvenlik sistemleri, her köşeye yerleştirilmiş robotik cihazlar... Stark’ın dünyasına girdiğinde bir şeyler değişmişti. O da farkındaydı. "Burada her şeyden sorumlu olmak sadece Tony Stark'ın işi değil. Buradaki her şey, onun zihninin bir yansıması," diye düşündü içinden.

"Eftalia Larson, değil mi?" Bir ses, düşüncelerini böldü. Kendisine yönelen sese doğru döndüğünde, tanıdık yüzlerden birini gördü: Happy Hogan. Tony Stark'ın sadık güvenlik şefi, geniş omuzları ve ciddi bakışlarıyla her zaman tetikteydi. Onu kısa bir süre inceledikten sonra hafifçe başını salladı.

"Evet. Sizi bekliyordum." Sesi sakin ve kontrollüydü. Uzun süredir aldığı eğitimler, böyle ortamlarda daima soğukkanlı kalmasını sağlamıştı. Happy, elindeki tableti gözden geçirip birkaç tuşa bastıktan sonra Eftalia'yı içeri doğru yönlendirdi.

Asansörün kapıları kapandığında, Eftalia derin bir nefes aldı. Sadece profesyonel bir iş gibi gözükse de, Tony Stark gibi bir adamın yanında çalışmak bambaşka bir deneyim olacaktı. Ayrıca S.H.I.E.L.D.’ın ona verdiği gizli görev... Siber tehditler konusunda bir araştırma yapacak ve Stark'ın farkında olmadığı tehditlerle yüzleşecekti. Bunun Stark'tan gizlenmesi gerekiyordu, en azından bir süreliğine.

Asansör kapısı sessizce açıldığında, karşısında parlak bir laboratuvar ve ileri teknoloji cihazlarıyla donatılmış dev bir alan belirdi. Tony Stark, karşı duvardaki holografik ekranlara göz gezdiriyor, parmak uçlarıyla hızlıca bazı verileri analiz ediyordu. Ona doğru yaklaşırken, Eftalia bu adamın zekasının nasıl böylesine etkileyici olduğunu bir kez daha düşündü. Onunla çalışmanın ne kadar zor olacağı da apaçık ortadaydı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐄𝐧𝐜𝐫𝐲𝐩𝐭𝐞𝐝 𝐇𝐞𝐚𝐫𝐭𝐬 | 𝐓𝐨𝐧𝐲 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin