Hazırlanma♡

344 13 0
                                    

Ertesi sabah olduğunda Aslı ve Gonca kalkıp iş giysilerini giydiler.Aslı saçını örmeye çalışırken Gonca saçını bağlıyordu.
Aslı:Gonca çok heyecanlıyım ya.
Gonca:Bende senin kadar heyecanlıyım Aslı bugün çok güzel birgün olucak tamam mı bugün hep mutlu olmaya çalış.
Aslı:Tamam tamam hadi çıkalım.
Gonca kendi yerine Aslı da kendi yerine gitti.Hemen siparişleri aldı ve getirdi.O sırada Burak ta gelmişti.Aslı hemen yanına gitti.
Aslı:Merhaba Burak bey ne alırdınız?
Burak:Ben bir soda alıyım Aslı bu arada bana Burak diyebilirsin.
Aslı gülümsedi ve gitti hemen birtane soda alıp getirdi.
Aslı:Buyur Burak.dedi.
Burak gülümsedi ve Aslı'ya bakarak sodasını içti.Aslında Aslı'yı kesiyordu.Aslı da bu durumdan rahatsız olmuştu.
Aslı:Görüşürüz Burak gitmem gerek.
Burak:Aslı biraz daha dursana hem birşey olmaz bu otelin sahibi benim dedi.
Aslı şaşırmıştı.Gülümsedi ve kafasını salladı.
Burak:Aslı hiç birine aşık oldun mu?
Aslı:Evet hemde çok yakışıklı birine.
Burak:Hımm anlatsana biraz.
Aslı:Çok yakışıklı,uzun boylu,esmer.....
Aslı bunları söylerken Burak havalanmıştı kendisini anlattığını sanıyordu.
Burak:Tamam anlatma artık ben anladım dedi.
O sırada Aslıyı çalışanlardan biri çağırdı.
Aslı:Tamam hemen geliyorum diye bağırdı sonra burağa dönerek:Benim gitmem lazım sonra görüşürüz dedi.
Burak:Tm görüşürüz Aslıcım diyerek el salladı.
Kız ne kadarda masum diye düşündü.
****

Aslı akşamüstüne kadar tüm işlerini bitirdi.Tam oturacakken aklına akşam yemeği geldi.Hemen koşup odasına geldi.Giyeceklerini hazırlarken kapı çaldı.Aslı hemen koşup açtı.Gelenler Gonca ve kuafördü.Hemen içeri girdiler.Aslı giyinip çıktı.Hemen kuaförde Aslının saçını yaptı.Saç bittikten sonra makyaja geçildi makyajda bittiğinde Aslı hazırdı.
Gonca:Kızım yaa çok güzel oldun Volkanın gözü sende kalıcak
Aslı:Ya teşekkür ederim Gonca inşallah bu gece bişeyler yaşanır.
Gonca:İnşallah aslıcım hadi çantanı da al Volkan şimdi gelir demeden kapı tıktıkladı.

Çilek KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin