Ma läksin vaatama kes see on......ja see oli Hendry. No ja ma tegin siis akna lahti. "Miks sa siin oled ja miks sa märg oled???????"küsisin talt vaikselt, et vanemad ei kuuleks. "Noh, sest vihma hakkas päris kõvasti sadama ja äikest ka naggu lõi ja sa elasid siin samas siis ma tulin siia"rääkis ta mulle. Ma tõin talle vannitoast käteräti ja andsin talle. Ma läksin akna juurde ja nägin jh, et väljas on päris suur torm. Järsku lõi välk meie maja kõrvale ja ma jooksin alla. "Ema, mis see oli just"küsisin paaniliselt. "välk lõi meie naabritele sisse ja me peame kähkuu välja minema, mine ütle teistele ka kiiresti. "Olguu"ütlesin talle siis. Ma jooksin ülesse ja karjusin kõigile, et nad välja läheksid. Siis ma läksin oma tuppa ja tahtsin hendry kutsuda välja, aga teda polnud. Ta oli mulle mingi kirja jätnud ja seal seisis nii: nii Scarlet, ma läksin ära, kuna su vanemad oleks teada saanud siis, et ma sinu juures olin. Kui midagi tõsist on siis helista mulle. Minu number on 5******2. Ja kui saad tule homme kell 7.05 parki. Tead küll millisesse.
Hendry
Mida miks ta tahab, et ma läheksin homme parki ja veel niiiiiiii vara. Ja siis ma jooksin välja. Kohale olid saabunud mitu tuletõrjujat ja veel kiirabi.
See oli õnneks õnnelik õnnetus.Peale seda värki
Kell oli juba 20.21 ja ma kavatsesin magama minna, sest ma mõtlesin, et lähen homme sinna parki. Vahetasin riided ära, võtsin meigi maha ja läksin voodisse. Jäin suht kiiresti magama.
Järgmine päev
Ärkasin jälle ülesse (tean jh, et ütlen igas osas, et ärkasin jälle ülesse) ja vaatasin kella. Midaa kell on juba 6.45. Ma pean kiiresti tegema siis. Tõusin ruttu ülesse vahetasin riided ära tegin meigi ja tegin ka voodi korda lõpuks olin valmis. Ja kell oli juba 6.58. Ma läksin vaikselt alla. Kirjutasin kirja ka, et lähen välja. Jooksin siis parki. 7.04 jõudsin kohale. Vaatasin ringi, aga Hendryt mai näind. Kõndisin siis nats edasi, ikka ei näind. Järsku sõitis mingi must auto siit mööda ja tiris mu peale. proovisin välja saada kuid see oli vist võimatu. Lõpuks väsisin ära ja jäin magama.
Hendry pov
Ma pidin Scarletiga kokku saama kuid ma ei näind teda. Kuid siis ma nägin, et mingi auto sõitis mööda ja tiris ta autosse. Midaa, mõtlesin ma. Ma jooksin ruttu Scarleti juurde. Koputasin uksele. Lõpuks uks avati ja seal seisis vist ta isa. "Tere kas te olete Scarleti isa?"küsisin sellelt mehelt. "Ja, aga mis siis on" vastas ta mulle. "Scarlett.............on vist........................röövitud"ütlesin sellele mehele. "Midaaaaaa, karjus ta, kust sa tead, et ta on röövitud"küsis ta paaniliselt. "Ta oli pargis ja ma nägin teda, aga siis sõitis mingi Must BMW mööda ja tiris ta peale"vastasin talle ka suht paaniliselt."ja kust sa scarletti tead?"küsis ta jälle. "Ta on mulle väga hea sõber"ütlesin talle, kuid sõnasin veits ümber selle. "lähme igatahes kohee politseisse nüüd"ütles mees mulle.
Scarleti pov
Ärkasin ülesse mingis ruumis. See oli nagu magamistuba. Voodi oli hästi suur, ma pole nii suurt vist iial näinud. Siis oli siin ka kapp ja vaip ja nagu igas tavalises toas veel on. Ma istusin selle voodi peal kuni keegi astus sisse. See oli mingi võõras mees. Ma liikusin taha poole. Ta viskas mulle mingi riide värgi v midagi peale ja ütles mulle siis"pane see selga ja ole valmis. Mida ta sellega mõtles, ei saand ma hästi aru. Ma vaatasin seda asja siis ja nägin, et see on mingi pesu ja mitte tavaline vaid see on pigem seksikas. Eiiiiii võii olla, kordasin ma mõtetes. "Ja kui sa ei pane saad peksa"Ütles to mulle ja läks välja. Eks ma pean panema siis. Ma panin selle selga ja võtsin omale teki peale, et ta mind ei näeks. 5minuti pärast tuli see mees jälle tupppa ja tal oli käterätt ümber. Midaa, ütlesin ma mõtetes ja taganesin seina poole. Tal oli käes piits ja mingid käerauad ja veel mingid imelikud asjad. Ta liikus mulle lähemale ja mina proovisin veel taganeda. Lõpuks jõudis ta minuni. Tõmbas teki pealt ja tiiris mu enda lähedusse. Ma proovisin põgeneda kuid see oli võimatu. Ta tiris mu pikali, et ma olin selili. Ta pani mu käed käeraudadega kinni ja jalad sidus ka kinni. Ta tuli mulle peale. See oli väga rõve tunne. Ta võttis käteräti ümbert ära. Ta hakkas oma kätt üle mu keha vedama. Ma hakkasin vastu vaidlema. Ta võttis piitsa ja lõi mind. Ja see oli väga valus. Ja karistuseks võttis ta mu veel lahtisemaks.
Peale seda asja valutas mu keha üleni sellest. Lõpuks sain piitsaga umbes 6 korda ja karistuseks olin veel üleni alasti. Mul ei olnud siin üldse riideid ainus kaitse asi oli mul veel tekk. Väga hull kogemus, mõtlesin ma. Ja homme pidi see veel jätkama, ütles to mees mulle. Nii ma jäingi magama, mõeldes, et homme tuleb vb veel hullem kogemus.Hendry pov
Me käisime scarleti isaga politseis ära. Ta isa tahtis, et ma jääksin nende juurde kuniks Scar on leitud. Järgmine päev helistati politseist ja öeldi, et nad vb teavad kus Scarlet on. Me läksime Scari isaga teda otsima, kaasa arvatud ka politsei.
Scarleti pov
Ma ärkasin ülesse, jälle üks piinade rohke päev. Jälle tuli se mees sisse ja andis mulle seekord aind stringid ja mingi lina. Varsti tuli see mees tagasi. Ma proovisin seekord vähem vastu vaielda. Sest mu keha valutas päris kõvasti. Ja see hakkas jälle pihta.
umbes 1 tunni pärast kuulsin ma politsei auto hääli. Ja neid oli päris palju. Keegi koputas uksele ja see mees läks vaatama. 5minuti pärast astus tuppa....... Hendry. Hendry karjusin ma nuttes. Ta tuli minuni ja võttis mu sülle ta pani mulle selle teki peale ja viis alla. Seal olid ka ema, isa ja palju politseisid. Nad arreteerisid selle mehe ära ja viisid autosse. Ema ja isa jooksid muidugi minu juurde ja küsisid kuidas mul on. Hendry viis mu autosse. Me istusime Hendryga taga. Muidugi oli mul ise väga valus istuda ja hendry võttis mu jällee sülle. "Kuidas te teadsite, et ma siin olen?"küsisin neilt. "mdea politsei ikka teadis"ütles isa. "Hendry, miks sa oled ka siin??"küsisin ärevalt. "pärast ütlen sulle"ütles ta mulle vastuseks. Eks ma jää siis ootama.Koju jõudes
Mul oli ikka päris valus ja hendry tassis mu ülesse. "Sa pidid mulle midagi ütlema"ütlesin hendryle kui minu tuppa jõudsime. "Aa jh, no sellepärast, et. Et?, küsisin. "Noh sest, ma läksin väga paanikasse kui nägin, et keegi tiris su autosse ja mu süda hakkas kiiresti kloppima siis ja.......ma arvan, et............................ ma olen sinusse armunud. "sa teed nalja ve"küsisin talt nardes. "Ei"vastas ta mulle. "oota sa ei teegi nalja või"küsisin talt tõsiselt. Ja jälle sain vastuseks ei. "no olgu siis, aga ega sa minuga nii ei tee nagu see mees seal"küsisin tal paaniliselt. "Sa teed nalja või, muidugi ei tee"ütles ta vastuseks. "Õnneks siis". Hendry tuli mulle lähedamale ja põlvitas ja küsis "kas sa oleksid minu tüdruk?"küsis ta päris ilusasti. "Mmmmm, ma arvan et ikka"ütlesin talle vastuseks. Ja me suudlesime. See kestis päris kaua. Ikka väga kaua. Vähemalt kuni keegi suutis selle ära rikkuda. Ja siis astuski sisse mu ema ja tagant poolt veel isa ka. No ei või olla, mõtlesin ma mõtetes. "mhkm, kas sul on kõik korras"küsis ema. Ja mina vastasin jaatavalt. Nad läksid toast välja ja ma keerasin ukse lukku. Me suudlesime siis edasi. Lõpuks me ka lõpetasime. "Ja kas sa jääd öööseks ka jääd"küsisn talt. "ikka, kui printsess lubab"ütles ta mulle nii armsalt. Me suudlesime jälle. Ning läksime magama.
1257 sõna. Päris hästi läks. andke ka tagasisidet.